Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری خراسان شمالی از طرولانی بودن زمان اخذ مجوز ثبت شرکت‌های سرمایه‌گذا‌ری‌ انتقاد کرد و گفت: مدیران باید طرح پنجره واحد را برای کمک به سرمایه‌گذاران جدی‌تر بگیرند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ محمد میرکریمی در ویژه برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه اترک با اشاره به راه اندازی طرح پنجره واحد در استان برای حل مشکل سرمایه‌گذاری اظهار داشت: برخی از مدیران طرح پنجره واحد و جلسات آن را جدی نگرفته اند و همین عامل باعث شده برخی از سرمایه‌گذاران در استان نمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تاکید استاندار خراسان شمالی بر انجام همه امور مربوط به سرمایه‌گذاری در طرح پنجره واحد است که باید این امر توسط دستگاه‌ها جدی گرفته شود.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان خراسان شمالی گفت: چرا باید متوسط ثبت شرکت در دستگاه‌های مختلف بیش از سه ماه به طول بینجامد؟ این یک مشکل اساسی برای سرمایه گذاران است که همه آن هم مربوط به دولت نیست. در بخش زیرساختی نیز در استان خراسان شمالی مشکلاتی وجود دارد که باید برای سرمایه‌گذاری و ورود سرمایه‌گذاران این موضوع حل و فصل شود.

میرکریمی افزود: سیاست‌گذاری هم در بخشی از موارد دچار اشکال است. برای مثال عدم تجمیع همه واحدهای صنعتی در شهرک‌های صنعتی نیز یک مشکل دیگر است که در این صورت نمی‌توانیم زمین مناسبی را به سرمایه‌گذاران واگذار کنیم.

سرمایه گذاری 1600 میلیارد تومانی داخلی برای توسعه حمل ونقل ریلی غلاتسرمایه گذاری ایمیدرو در 82 شهرستان کم برخوردارروند سرمایه گذاری بخش خصوصی در ورزش استان اردبیل تسهیل می‌شود

وی با اشاره به مشکلات بانکی در استان خراسان شمالی برای عدم سرمایه‌گذاری در استان گفت: تسهیلات بانکی در استان خراسان شمالی روان و قابل دسترس نیست. هم‌چنین منابع و مصارف بانک‌ها در استان در اختیار مدیران نیست و مدیران استانی بانک‌ها اختیارات لازم را ندارند و باید برای تصمیمات بزرگ به مرکز مراجعه شود.

مدیرکل سرمایه گذاری استان خراسان شمالی گفت: سایت مجوزهای بی‌نام سرمایه گذاری در استان خراسان شمالی راه‌اندازی شده و هم اینک بین 60 تا 70 فرصت سرمایه‌گذاری در این سایت بارگزاری شده است. بر اساس دستور استاندار خراسان شمالی تا پایان تابستان 100 فرصت سرمایه‌گذاری دارای مطالعات امکان‌سنجی٬ فنی و اقتصادی در معرض بازدید همه سرمایه‌گذاران در سراسر دنیا است و قابلیت دسترسی دارد.

وی تصریح کرد: مجوزهای بی‌نام بی این مفهوم است که همه مجوزهای زیرساختی و استعلامات توسط دستگاه‌های صادر کننده به‌عنوان موافقت اصولی یا جواز تاسیس اخذ شده و کافی است با مکاتبه ما با آن دستگاه این مجوز به نام سرمایه‌گذاری که وارد استان شده است٬ صادر شود.

انتهای پیام/311/ش

R7719/P/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان خراسان شمالی سرمایه گذاری طرح پنجره واحد سرمایه گذاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۳۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارک استقلال بارگذاری شده است

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛بسته‌ماندن پنجره نقل و انتقالات استقلال در فیفا، این شایعه را به دنبال داشت که احتمال دارد مجوز حرفه‌ای استقلال هم تهدید شود اما پیگیری‌های خبرنگار ورزشی ایسنا نشان داد بسته‌ماندن پنجره آبی‌ها، ارتباطی به مجوز حرفه‌ای ندارد.

باشگاه استقلال تمامی مدارک لازم را بارگذاری کرده است و تنها مانع باقیمانده، مالکیت مشترک دو باشگاه سرخابی است که دولت وعده داده تا قبل از پایان مهلت اعلامی کنفدراسیون فوتبال آسیا، واگذاری هر دو باشگاه انجام شود.

همچنین باشگاه استقلال با باشگاه پرتغالی سانتاکلارا به تفاهم کامل رسیده و تفاهم‌نامه‌ای که بارگذاری‌شده، از لحاظ فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا معتبر است و پنجره استقلال نیز پس از پرداخت باقیمانده مطالبات سانتاکلارا باز خواهد شد.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896227

دیگر خبرها

  • بهروری و سرمایه گذاری در سال جدید در دستور کار دستگاه‌های استان باشد
  • واگذاری واحد‌های شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • تاثیر دامیننس بیت کوین بر بازار تتر
  • مدارک استقلال بارگذاری شده است
  • استقلال یک قدم تا اخذ مجوز حرفه‌ای
  • صدور ۵۱۴ مجوز سه گانه صنایع دستی در خراسان‌شمالی
  • ۷۰۰ واحد مسکن روستایی خراسان شمالی بهره برداری شد
  • نرخ خرید برق از نیروگاههای مقیاس کوچک افزایش یافت
  • ۱۳ مدرسه در سایت نهضت ملی مسکن خراسان شمالی احداث می‌شود
  • رشد ۵۱ درصدی واگذاری زمین به کارآفرینان در خراسان رضوی