Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@01:28:53 GMT

البرز بیشتر به کدام استان‌ها کالا می‌فرستد؟

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۳۴۱۵

البرز بیشتر به کدام استان‌ها کالا می‌فرستد؟

ایسنا/البرز معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: در حال حاضر ۸۵ شرکت حمل بار وظیفه جابجایی کالاهای البرز به سایر استان‌ها را به عهده دارند.

حسین مرعشی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به میزان ارسال کالا از البرز در سه ماهه اول امسال اظهار کرد: تا پایان خردادماه در مجموع دو میلیون و ۴۲۰ هزار تن کالا از البرز به سایر استان‌ها حمل شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل شش درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به عمده مقاصد کالاهای حمل شده ادامه داد: بیشتر این کالاها به تهران، قزوین، گیلان و مازندران حمل شده است.

وی توضیح داد: به واسطه استقرار واحدهای صنعتی متنوع در استان، عمده کالاهای حمل شده از البرز تولیدات صنعتی هستند و مبدا  بیشتر آنها نظرآباد، کرج و اشتهارد است.

مرعشی با اشاره به تعداد شرکت‌های حمل بار فعال در البرز اضافه کرد: در حال حاضر ۸۵ شرکت حمل بار وظیفه جابجایی کالاهای البرز به سایر استان‌ها را به عهده دارند.

این مسئول با بیان اینکه این کالاها با ۱۸۶ هزار سفر کامیون از البرز حمل شده، گفت: به دنبال راه اندازی سیستم بارنامه الکترونیکی هستیم که به واسطه آن کنترل و بررسی اصلی ترین سند حمل کالا به صورت الکترونیکی انجام و به این ترتیب از تخلفات احتمالی جلوگیری می‌شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز افزود: از دیگر برنامه های این معاونت ساماندهی مراکز عمده حمل بار است که با این کار جلوی ترددهای اضافی گرفته و در خود این مجموعه ها بارنامه صادر می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی البرز کرج تهران مازندران قزوین گیلان اداره کل راهداری حمل و نقل استان ها حمل شده حمل بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۳۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو

به گزارش قدس آنلاین، میزان ارز تامین شده برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی در سال ۱۴۰۱ حدود سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار بود که این رقم از ابتدای فروردین تا پایان اسفند ۱۴۰۲ به بیش از چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار رسید.

تامین ارز سال ۱۴۰۲ بانک مرکزی برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی در مقایسه با سال گذشته آن از رشد ۲۶ درصدی برخوردار بوده است.

بر اساس این گزارش، بانک مرکزی از ابتدای فروردین تا دیروز (سوم اردیبهشت ۱۴۰۳) نیز بیش از سه میلیارد و ۱۴۳ میلیون دلار ارز برای چهار گروه کالاهای اساسی و دارو، تجاری و بازرگانی، واردات در مقابل صادرات و خدمات تامین کرده است.

کالاهای تجاری و بازرگانی با یک میلیارد و ۸۵۴ میلیون دلار بیشترین حجم را با میانگین نرخ ۴۱ هزار تومان به خود اختصاص داده است. 

کالاهای اساسی و دارو با ۶۳۶ میلیون دلار در رتبه بعدی قرار دارد؛ ۵۶۱ میلیون دلار از این گروه به کالاهای اساسی و کشاورزی شامل گندم، دانه های روغنی و نهاده های دامی و ۷۵ میلیون دلار دیگر نیز به دارو، مواد اولیه دارو و تجهیزات پزشکی تخصیص داده شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ذوق‌زدگی رژیم صهیونیستی از تصویب بسته کمکی در سنای آمریکا
  • چین ۳ فضانورد دیگر به ایستگاه فضایی خود می‌فرستد
  • رعب و وحشت اهالی شهر مهستان از پرسه آزادانه سگ‌های ولگرد + فیلم
  • لرستانی‌ها کدام نوع نان را بیشتر مصرف می‌کنند؟
  • تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر کشور
  • تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو
  • بارش‌های فراوان اردیبهشت در راه است / احتمال سیلاب در کدام مناطق بیشتر است؟
  • بارش‌های فراوان اردیبهشت در راه است | احتمال سیلاب در کدام مناطق بیشتر است؟
  • اسنپ شاپ یا دیجی استایل؟ کدام برای خرید لباس بهتر است؟
  • جزییات طرح ۱۵ روزه ساماندهی افراد آسیب دیده اجتماعی در سطح شهر | کدام مناطق تهران بیشتر معتاد و متکدی دارد؟