Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر «یوسف قربانی» روز سه شنبه در مراسم کلنگ زنی شهرک بیستون هوانیروز کرمانشاه با حضور استاندار و مسوولان استانی یکی از دغدغه های خانواده های ارتشیان را آرامش، آسایش و امنیت دانست و افزود: در نیروهای مسلح این دغدغه وجود دارد و ما دنبال این هستیم که آرامش و امنیت را برای خانواده ها فراهم کنیم.

او ساخت شهرک بیستون هوانیروز کرمانشاه را یکی از پروژه های ارزشمند در کشور دانست و گفت: این پروژه از سال ۹۰ مقدمات ساخت آن آغاز شده و پس از انجام مراحل موردنیاز امروز به مرحله کلنگ زنی رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به عنایت ویژه رهبر معظم انقلاب به رفع مشکلات و مسایل معیشتی کارکنان ارتش اشاره کرد و اظهار داشت: این کلنگ زنی ها و افتتاح ها به برکت وجود رهبر معظم انقلاب است.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه با بیان اینکه امروز در سایه عنایات رهبر معظم انقلاب و اهتمام ویژه سلسله فرماندهی ارتش شاهد افتتاح پروژه های مختلفی در سطح کشور هستیم.

امیر قربانی همچنین از همکاری و هم افزایی خوب استاندار کرمانشاه با هوانیروز به خصوص در روند اجرای این پروژه قدردانی کرد و گفت: امیدواریم این پروژه هرچه سریعتر به بهره برداری برسد.

وی «بازوند» استاندار کرمانشاه را مدیری جهادی دانست و گفت: این شیوه مدیریتی استاندار کرمانشاه زبانزد همه است.

مدیر این پروژه نیز به خبرنگاران گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۹۴ هکتار و به شکل ویلا باغ ساخته می شود.

«مصطفی خویشاوند» افزود: باتوجه به اینکه منطقه بیستون از مناطق گردشگری محسوب می شود این پروژه نیز در قالب طرح گردشگری و فرهنگی ساخته می شود و پیش بینی می گردد در طول یک سال واحدها ساخته شده و به بهره‌برداری برسد.
شهرک هوانیروز در ۲۰ کیلومتری شرق کرمانشاه و ۱۰ کیلومتری غرب شهر تاریخی بیستون قرار دارد.

برچسب‌ها ارتش جمهوری اسلامی ایران مسکن کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران مسکن کرمانشاه ارتش جمهوری اسلامی ایران مسکن کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۳۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:  نوبت اول طرح تکمیلی فلج اطفال از دوم اردیبهشت تا ۴ اردیبهشت  امسال برای ۶۱۱ کودک زیر ۵ سال  در سطح استان آغاز شده است و مرحله دوم از سی ام اردیبهشت آغاز و تا  اول خرداد امسال۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

وی افزود: نحوه اجرای طرح در سطح استان به اینصورت است که در این مناطق با خوراندن قطره خوراکی فلج اطفال بصورت خانه به خانه توسط تیم های عملیاتی انجام می شود.

در این طرح تعداد ۵۷ تیم عملیاتی ۳ نفره بهداشتی (متشکل از ناظر،واکسیناتور و راننده) به منظور حفظ دستاوردهای برنامه ریشه کنی فلج اطفال شرکت دارند.


دیگر خبرها

  • با نگاه منصفانه می‌توان جمله به‌قله نزدیک می‌شویم رهبر انقلاب را بهتر درک کرد
  • آغاز طرح واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در کرمانشاه
  • انجام پنج عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • سرلشکری که هدیه ۳ میلیون تومانی شاه را رد کرد | نظامی شاهنشاهی چطور بعد از انقلاب فرمانده ارتش شد؟
  • شغل جالب و عجیب عمو کاووس نون خ ۵
  • مرز خسروی فعال‌تر می شود
  • انجام ۵ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت
  • پروژه جاده جنگل لواسانات افتتاح می شود
  • قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد نیروهای مسلح در حوادث اخیر/ رهبر انقلاب: موضوع تعداد موشک‌های شلیک شده و یا موشک‌های به هدف اصابت کرده که طرف مقابل بر روی آنها متمرکز شده، موضوع دست دوم و فرعی است