Web Analytics Made Easy - Statcounter

داریوش حسن نژاد در گفت و گو با خبرنگار مهر در سخنانی با اشاره به روند آخرین وضعیت پروژه‌های سیلاب در حوزه آب، اظهار داشت: پروژه‌هایی که به شرکت آب منطقه‌ای واگذار شده یا تمام شده‌اند و یا برخی هم نیاز به اعتبارات بیشتری دارند.

وی، عنوان کرد: برای اینکه کار تمام شود، ناگزیر شدیم که بیشتر از مبلغ پیمان، یعنی ۲۵ درصد را نیز در رابطه با آنها ابلاغ کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان با تاکید بر اینکه برخی از این پروژه‌ها تا پایان شهریور ماه اعتبارات آنها هزینه می‌شود، عنوان کرد: عمده اعتبارات این پروژه‌ها هزینه شده است.

حسن پور با تاکید بر اینکه دو ایستگاه پمپاژ «جایدر» و «چم مهر» در حال اجرا هستند، عنوان کرد: تلاش می‌کنیم که اعتبارات مورد نیاز این دو ایستگاه پمپاژ را جذب کنیم.

وی با بیان اینکه پروژه‌های حوزه سیلاب، اعتبارات زیادی نیاز دارند، تصریح کرد: اما ما تلاش می‌کنیم که اعتبارات مورد نیاز این پروژه‌ها در قالب اعتبارات سال ۹۸، جذب کنیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان با اشاره به اینکه پروژه‌های ایستگاه پمپاژ آب استان در حال اجرا هستند و اعتبار زیادی نیاز دارند چرا که حجم کار در آنها بالا است، افزود: همچنین برای عملیاتی شدن ایستگاه پمپاژ «واشیان» به دنبال گرفتن سرمایه گذار برای ادامه کار در آن هستیم.

حسن پور، تاکید کرد: این ایستگاه پمپاژ در جریان سیلاب به طور کلی از بین رفت.

وی با بیان اینکه به دنبال این هستیم که عملیات اجرایی هشت ایستگاه پمپاژ آب استان را به بخش خصوصی واگذار کنیم، گفت: هر آنچه که برای اجرای پروژه‌های سیلاب برای شرکت آب منطقه‌ای لرستان اختصاص پیدا کرده، جذب شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان، افزود: برای تکمیل پروژه‌های سیلاب در حوزه آب به اعتبارات زیادی نیاز داریم، اعتباراتی که در سال ۹۸ به ما ابلاغ شده به طور کامل جذب شده است.

حسن پور، تاکید کرد: پروژه‌های سیلاب در حوزه آب یا در حال اتمام هستند و یا اینکه تکمیل شده‌اند.

وی، بیان داشت: در حال حاضر درخواست اعتبار سال آینده را در حال آماده کردن داریم، اعلام خواهیم کرد که برای تکمیل پروژه‌های سیلاب چه میزان اعتبار نیاز است.

کد خبر 4973612

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت آب منطقه ای لرستان سیلاب خرم آباد ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا گرگان قزوین ستاد مقابله با کرونا شهرکرد حجاب و عفاف ایلام بیرجند خطبه های نماز جمعه سیستان و بلوچستان استانداری سمنان شرکت آب منطقه ای لرستان ایستگاه پمپاژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۳۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم در تولید، چگونه؟| امیررضا عرب‌پور

کارشناس اندیشکده دیپلماسی اقتصادی معتقد است، جهش تولید بدون حضور در بازارهای خارجی ممکن نیست. بر این اساس در حوزه تسهیل گری تجارت خارجی، از سمت دولت بایستی فعالیت بیشتری دیده شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، امیرضا عرب پور، در خصوص الزامات تحقق شعار سال "جهش تولید با مشارکت مردم" گفت:  از سنوات گذشته روی اصل 44 و خصوصی سازی بنگاههای دولتی تاکید شد اما این هدف به خوبی پیش نرفت.

این پژوهشگر اقتصادی گفت: امروز اقتصاد ایران درگیر تحریم‌های همه جانبه است، وقتی افق مشخصی در این خصوص دیده نمیشود بایستی روی سرمایه های داخل تاکید کرد.
 

 

.

 

وی افزود، این درحالی است که برخی قوانین کشور مانع حضور بخش خصوصی در  اقتصاد است. بر این اساس باید قوانین جدید در این حوزه تصویب شود.

عرب پور گفت: شرکتهای نوآور دانش بنیان نیز در راستای تحقق هدف شعار سال موثر هستند،  در سنوات اخیر فعالیت شرکت‌های دانش بنیان رونق یافته و بایستی تاکید بیشتری در این حوزه انجام شود.

وی در خاتمه گفت: جهش اقتصادی بدون حضور در بازارهای خارجی ممکن نیست. بر این اساس در حوزه تسهیل گری تجارت خارجی، از سمت دولت  بایستی فعالیت بیشتری دیده شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سالانه ۲۰ میلیون متر مکعب سیلاب در استان سمنان مهار می‌شود
  • خسارت سیلاب به جاده‌های عشایری گچساران
  • پروژه استخر سرپوشیده بردسکن همچنان ناتمام رها شده است
  • آغاز فعالیت‌های عمرانی شهرداری شهرکرد بر اساس بودجه ۱۴۰۳
  • شروع فعالیت‌های عمرانی شهرداری شهرکرد براساس بودجه ۱۴۰۳
  • لزوم پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه در تامین اعتبارات
  • مشارکت مردم در تولید، چگونه؟| امیررضا عرب‌پور
  • سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان باید اهداف دولت سیزدهم را محقق کند  
  • تکمیل راه‌های نیمه‌تمام مازندران به تأمین اعتبارات نیاز دارد
  • اجرای طرح تقاطع‌ غیر همسطح مدرس به بررسی بیشتری نیاز دارد