Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرعابدزاده با یک کلین شیت دیگر مانع از باخت تیمش مقابل ریو آوه شد.

امیر عابدزاده دروازه بان تیم ماریتیمو و مهدی طارمی مهاجم تیم ریو آوه، دیشب در مصاف با هم نمرات نسبتا خوبی را از سایت whoscored دریافت کردند.

به گزارش طرفداری، بازی شب گذشته میان تیم های ماریتیمو و ریو آوه با تساوی بدون گل پایان یافت تا هم امیر عابدزاده چهارمین کلین شیت خودش را ثبت کرده باشد و هم مهدی طارمی در گلزنی به این دروازه بان ناکام بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت معتبر whoscored به امیر عابدزاده نمره خوب 7.0 داد و به عملکرد مهدی طارمی نمره متوسط 6.1 را داد.

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: امیر عابدزاده مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۳۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید کونسیسائو از طارمی؛ مهدی متعهد و حرفه‌ای است

سرمربی پورتو از مهاجم ایرانی تیمش تمجید کرد.

«سرجیو کونسیسائو» در کنفرانس خبری پیش از دیدار با «کاسا پیا» به تمجید از مهدی طارمی پرداخت.

تیم فوتبال پورتو در هفته سی ام لیگ برتر پرتغال فردا یک شنبه به مصاف تیم «کاساپیا» خواهد رفت.

«سرجیو کونسیسائو» سرمربی تیم فوتبال پورتو در کنفرانس خبری پیش از این دیدار به احتمال حضور طارمی در بازی اشاره کرد و به تمجید از این بازیکن پرداخت و او را بازیکنی متعهد و حرفه‌ای توصیف کرد.

او همچنین دلایلش را برای عدم استفاده از طارمی در دیدارهای قبلی تشریح کرد و گفت: پ

طارمی قبلاً بازی نمی‌کرد چون دیگر بازیکنان از او عملکرد بهتری داشتند اما او اکنون به خوبی کار می‌کند و رقابت خوبی با دیگر بازیکنان دارد. او در دیدار فردا یکی از گزینه‌های حضور در زمین است اما تنها گزینه نیست.

بر اساس گزارش روزنامه پرتغالی «آبولا»، محرومیت ۲ جلسه‌ای «اوانیلسون» این فرصت را برای طارمی ایجاد کرد که بتواند باز هم در ترکیب اصلی پورتو قرار بگیرد و طارمی این فرصت را خواهد داشت که در دیدار برابر کاساپیا» به میدان برود. این روزنامه در ادامه گفت: در صورتی که طارمی در دیدار برابر کاسا پیا بازی کند برای نخستین بار از دسامبر ۲۰۲۳ در ۲ بازی پیاپی در لیگ برتر پرتغال به میدان خواهد رفت.‌

در جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال پرتغال، پورتو با ۵۹ امتیاز سوم است. اسپورتینگ با ۷۷ و بنفیکا با ۷۰ امتیاز اول و دوم هستند.

از دست ندهید ????????????????????????

پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • میرزازاد تنها یک کلین شیت تا رسیدن به نیازمند
  • سرمربی پورتو: طارمی بازی نمی‌کرد، چون دیگران بهتر بودند
  • وقوع بارش‌های خفیف در خوزستان تا روز دوشنبه
  • یک لشکر گلر پشت سر رفیعی
  • رفیعی 140 برابر ارزان‌تر از رادوشوویچ!
  • بیرانوند برنگرد | یک لشکر گلر پشت سر رفیعی
  • کونسیسائو: طارمی همیشه متعهد و حرفه‌ای است
  • علت بازی نکردن طارمی از نظر سرمربی پورتو ؛ تولد دوباره مهدی؟
  • تمجید کونسیسائو از طارمی؛ مهدی متعهد و حرفه‌ای است
  • سیدحسین آماده جنگ دستکش طلایی در تبریز!