Web Analytics Made Easy - Statcounter

ریاست هیئت فوتبال استان کرمان گفت: اشتباهات دا‌وری در این هفته به ضرر نمایندگان ما شده و همین اشتباهات تأثیرگذار، باعث باخت دو تیم گل گهر و مس رفسنجان شده است.

دکتر علی قرایی در گفت‌وگو با برنا با اشاره با مشکلات اقتصادی اظهار داشت: در شرایط فعلی کشور که به خاطر مشکلات اقتصادی بنگاه‌های اقتصادی تمایلی به حضور پررنگ در ورزش ندارند، استان کرمان از این موضوع استثنا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در استان کرمان بنگاه‌های اقتصادی نه تنها تمایل به حضور پررنگ در ورزش خصوصا فوتبال دارند، بلکه دو مدیر علاقه‌مند و دوستدار ورزش در رأس شرکت صنایع ملی مس ایران و شرکت صنعتی معدنی گل گهر، سرمایه گذاری مناسبی در فوتبال انجام دادند.

دکتر قرایی با تقدیر از مدیران عامل شرکت‌های صنایع ملی مس ایران و گل‌گهر بیان کرد: این دو شرکت بزرگ، همچنان از ورزش حمایت می‌کنند به طوری که شاهدیم برای اولین بار استان کرمان خود را برای داشتن سه تیم در لیگ برتر فصل بعد آماده می‌کند.

وی ادامه داد: متأسفانه در این هفته دیدیم اشتباهات دا‌وری به ضرر نمایندگان ما شده و اشتباهات تأثیرگذار داوران، باعث باخت دو تیم گل‌گهر و مس رفسنجان شده است.

ریاست هیئت فوتبال استان کرمان با بیان اینکه آقایان سعدمحمدی و ملارحمان خدمات ارزنده‌ای به ورزش استان در بخش سخت‌افزاری کرد‌ه‌اند، تصریح کرد: تفکر حرفه‌ای جناب آقای دکتر سعد محمدی و جناب آقای مهندس ملارحمان در رأس این دو بنگاه اقتصادی و علاقه ستودنی این بزرگان به ورزش باعث شده، در بحث سخت‌افزاری هم استان کرمان رشد خوبی داشته باشد و با ساخت سه ورزشگاه استاندارد توسط شرکت مس و ساخت و تجهیز دو ورزشگاه توسط شرکت گل‌گهر بتوانیم حتی میزبان جام ملت‌های آسیا هم باشیم.

وی اضافه کرد: به خاطر همین علاقه‌مندی هواداران کرمانی به تیم‌های‌شان و تفکر قابل ستایش و علاقه مدیران این دو صنعت، از کمیته داوران فدراسیون فوتبال توقع می‌رود با حساسیت و دقت بیشتری چینش داوران را انجام دهند تا حقی از تیم‌ها ضایع نشود و خدایی نکرده تکرار این موضوع، سبب دلسردی مدیران با انگیزه برای پیشرفت فوتبال کشور نشود و این قبیل اشتباهات و اتفاقات باعث نشود تفکر اینچنین مدیرانی که سرمایه‌گذاری در فوتبال است، تغییر کند.

دکتر قرایی در پایان گفت: علاقه‌مندی و تفکر چنین مدیرانی برای فوتبال ملی ما یک فرصت است و باید این فرصت قدر دانسته شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مس گل گهر فوتبال کرمان دکتر قرایی اشتباهات داوری هیئت فوتبال استان کرمان سعدمحمدی ملارحمان استان کرمان گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۳۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمد دهقان منشادی افزود: این نمایشگاه هشتم تا دوازدهم اردیبهشت ماه امسال با حضور بیش از دو هزار نفر از مدیران ارشد، صنعتگران، تجار و بازرگانان خارجی در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود. 
به گفته وی، در این نمایشگاه ۱۳۵ فرصت سرمایه گذاری استان با حجم سرمایه گذراری اولیه ۱۲۶ هزار و ۲۳۱ میلیارد ریال در بخش‌های گردشگری، صنعت و کشاورزی به منظور معرفی و جذب سرمایه گذار عرضه می‌شود. 
وی اظهار داشت: این ظرفیت‌ها در تمامی شهرستان‌های استان یزد وجود دارد و زیرساخت‌های لازم از جمله زمین، آب، برق، گاز و ... آماده است و سرمایه گذاران تنها باید نسبت به تامین مالی اقدام کنند. 
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی یزد گفت: استان آماده جذب سرمایه گذاری است و از فعالان این بخش حمایت خواهیم کرد و مشوق‌های لازم را در اختیار ان‌ها قرار خواهیم داد.

دیگر خبرها

  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو
  • فرصت تحلیل برای اهالی بازار سرمایه با انتشار گزارش‌های ماهانه و سالانه شرکت‌ها 
  • تجهیز ۲۰ بسته برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در گردشگری کرمان
  • فرصت طلایی «مشارکت مردم» در توسعه طلای سیاه
  • علاقه‌مندی تاجیکستان برای سرمایه‌گذاری لجستیکی در چابهار
  • شاگردان نکونام میزبان یک استقلالی متفاوت (عکس)
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی‌ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است
  • برخی تیم‌ها گل‌های عجیب می‌خورند!
  • سرمایه‌گذاری در کرمان سرعت می‌گیرد