Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرتوزیع برق شهرستان آشتیان از سرویس ۱۵۰۰ دستگاه شبکه روشنایی معابر شهری و روستایی در این شهرستان طی سه ماه نخست سال جاری خبرداد.

احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: تعمیر شبکه فشار متوسط هوائی به طول ۱۲ کیلومتر، نصب ۱۰ دستگاه کات اوت تیغه‌ای جهت افزایش قدرت مانور و اصلاح شبکه فشار متوسط هوائی با افزایش سطح مقطع سیم به طول ۱۵۰۰ متر را از جمله اقدامات انجام شده در سال جاری دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: بیش از ۱۴ هزار مشترک برق در شهرستان آشتیان وجود دارد که برق آنان از طریق ۳۰۰ دستگاه ترانسفورماتور و ۶۰۰ کیلومتر شبکه تأمین می‌شود.

مدیر توزیع برق شهرستان آشتیان بابیان اینکه عبور از پیک مصرف برق در سال جاری از موضوعات بسیار مهم شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی است، افزود: جلب پیگیری مشارکت مشترکان در بخش‌های مختلف در طرح‌های کاهش پیک بار تابستان در این شهرستان در حال اجرا است.

احمدی زمان اوج مصرف برق را بین ساعات ۱۳ تا ۱۷ اعلام کرد و اظهار داشت: اعمال مدیریت مصرف برق در این زمان توسط شهروندان نقش بسزایی در تأمین برق پایدار دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: معابر شهری مصرف برق شبکه اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۳۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی در شهرستانهای شمالی اصفهان/بارش ها تا چهارشنبه ادامه دارد

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، منصور شیشه فروش از بارش رگباری باران که منجر به جریان روان آب و سیلاب در روستای صالح اباد شهرستان نطنز شد، خبرداد و اظهار کرد: این بارشها خساراتی به باغات، معابر و آسفالت، راه ارتباطی و شبکه آب شرب روستا و چند دستگاه خودرو وارد کرد و خوشبختانه تلفات انسانی به همراه نداشته است.

وی با اشاره به حضور عوامل مدیریت بحران شهرستان و دهیاری در محل روستای صالح آباد نطنز، تصریح کرد: اداره راهداری، بنیاد مسکن، اداره جهاد کشاورزی و اداره برق در جهت ایمن سازی شبکه ها و ارزیابی خسارات و رفع اضطراری اسیب های اقدامات را لازم را انجام می‌دهند.

شیشه فروش افزود: به علت شدت بارشها و آبگرفتگی در محور قدیم جاده نطنز کاشان و نیز برخی ازمحورهای جاده ای در شهرستان اردستان و نیز معابر روستایی و شهری در برخی نقاط کاشان گزارش شده است که عوامل امدادی در سطح مناطق شرق و شمال برای امداد رسانی مستقر هستند.

وی افزود: بارشهای همرفتی تا صبح روز چهارشنبه در سطح استان اصفهان تداوم دارد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898671

دیگر خبرها

  • ساماندهی محل دفن پسماند گتوند در کوتاه مدت
  • سیلابی شدن معابر شهری کاشان + فیلم
  • عملیات جمع‌آوری نخاله از سطح شهر از ابتدای سال گذشته در حال اجراست
  • رنجش اهالی شهرک زاینده رود اصفهان از جاری شدن فاضلاب در سطح معابر + فیلم
  • آبگرفتگی در شهرستانهای شمالی اصفهان/بارش ها تا چهارشنبه ادامه دارد
  • ارتقای روشنایی معابر جهان شهر تاریخی یزد
  • ۱۵۰۰ کیلو گرم زعفران فردا در بورس کالا عرضه می‌شود
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای اصفهان صادر شد/انیروهای امدادی در حالت آماده باش
  • آماده باش دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان استان اصفهان
  • آماده باش دستگاه های امدادی و خدمات رسان استان اصفهان