Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@13:47:41 GMT

هوای ابری و بارانی تهران تا دو روز آینده

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۳۶۲۲

هوای ابری و بارانی تهران تا دو روز آینده

به گزارش «تابناک»، صادق ضیاییان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و خروجی مدل‌ها امروز (۲۴ تیرماه) در استان‌های واقع در شمال غرب، سواحل شمالی، برخی نقاط شمال شرق، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی رشته کوه البرز و طی ساعات بعدازظهر و اوایل شب در نیمه جنوبی کرمان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان و برخی نقاط هرمزگان رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه (۲۵ و ۲۶ تیرماه) نیز علاوه بر مناطق ذکر شده، در نواحی مرکزی کشور و در برخی نقاط استان‌های یزد، ‌اصفهان، شمال فارس، کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و هرمزگان انتظار رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید را داریم.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه روز جمعه و با شدت کمتر روز شنبه (۲۸ تیرماه) در برخی نقاط شمال غرب کشور و برخی نقاط استان‌های مازندران و گلستان بارش پراکنده رخ می‌دهد. طی پنج روز آینده شرق دریای عمان مواج است و خلیج فارس نیز از امروز تا پنج‌شنبه (۲۴ تا ۲۶ تیرماه) مواج پیش‌بینی می‌شود. دریای خزر نیز روز پنج‌شنبه مواج خواهد بود.

به گفته ضیاییان طی پنج روز آینده در منطقه زابل وزش باد شدید رخ می‌دهد که گاهی سبب خیزش گردوخاک می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده تصریح کرد: آسمان تهران فردا (۲۵ تیرماه) نیمه ابری، گاهی بارش پراکنده، همراه با رعد و برق و وزش باد با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتی‌گراد و روز پنج‌شنبه (۲۶ تیرماه) نیز کمی ابری، گاهی وزش باد و احتمال بارش پراکنده با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سند همکاری 25 ساله ایران و چین سوال از رئیس جمهور رمدسیویر محسن صالحی عیسی جعفری هواشناسی پیش بینی وضع هوا بارندگی بارش های تابستانه رعد و برق وزش باد سند همکاری 25 ساله ایران و چین سوال از رئیس جمهور رمدسیویر محسن صالحی عیسی جعفری روز آینده برخی نقاط پنج شنبه پیش بینی وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۳۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد شدید در تهران/ افزایش دما تا شنبه

اداره کل هواشناسی استان تهران از وزش باد شدید در در نیمه جنوبی، مناطق غربی و ارتفاعات استان تهران و افزایش دما تا شنبه (۱۱ فروردین) خبر داد.

به گزارش ایسنا، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی امروز و فردا (۸ و ۹ فروردین) آسمانی کمی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. همچنین طی این مدت با عبور موجی ضعیف در بعضی ساعات به‌ویژه ساعات بعد از ظهر در نیمه شمالی استان افزایش ابر، گاهی رگبار پراکنده و در نیمه جنوبی، مناطق غربی و ارتفاعات استان وزش باد شدید مورد انتظار است.

برای روز جمعه و شنبه (۱۰ و ۱۱ فروردین) با استقرار جوی نسبتا پایدار، آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی با وزش باد ملایم پیش‌بینی می‌شود. از بعد از ظهر روز یکشنبه (۱۲ فروردین) با عبور موجی دیگر در نیمه شمالی و ارتفاعات استان افزایش ابر گاهی رگبار پراکنده با احتمال رعدوبرق دور از انتظار نیست.

از امروز تا روز شنبه افزایش نسبی دما و روز یکشنبه کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

طبق این گزارش، آسمان تهران فردا (۹ فروردین ماه) نیمه ابری تا ابری، گاهی بارش پراکنده و وزش باد شدید با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد و در روز جمعه (۱۰ فروردین ماه) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فرودگاه مهراباد با بیشینه دمای ۱۷ و کمیته دمای ۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران و ایستگاه توچال با بیشینه ۷- و کمینه ۹- سردترین نقطه تهران طی ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پایداری هوای گیلان تا شنبه/ بازگشت مجدد بارش های رگباری
  • پیش بینی وزش باد شدید برای تهران
  • وضعیت هوای مازندران در ۱۰ روز آینده
  • پنج‌شنبه و جمعه این استان‌ها بارانی هستند
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۸ فروردین
  • هشدار؛ وزش باد شدید در تهران
  • وزش باد شدید در تهران/ افزایش دما تا شنبه
  • پیش‌بینی هوای تهران در چند روز آینده
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۷ فروردین
  • پیش‌بینی هوای تهران در روز‌های آینده