Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم گرمی در مجلس گفت: رد پای آمریکا و رژیم صهیونیستی در ناآرامی‌های مرزی ارمنستان و آذربایجان به چشم می‌خورد و ما از دولت‌های این دو کشور می‌خواهیم تا برای جلوگیری از نفوذ آمریکایی‌ها در منطقه خویشتن‌دار باشند.

ولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به درگیری‌های مرزی ارمنستان و جمهوری آذربایجان گفت: ‌این درگیری‌ها نتیجه دخالت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه است و رد پای نفوذ آنها در این مسأله مشاهده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آمریکا و صهیونیست‌ها با ایجاد این درگیری‌ها به دنبال ایجاد نا آرامی در مناطق نزدیک به مرزهای ایران هستند و قصد دارند قدم به قدم درگیری و ناآرامی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به مرزهای ایران نزدیک‌تر سازند.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آنها سعی دارند تا از این طریق منطقه اطراف ما را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ناامن کنند و شرایط را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای ما دشوار سازند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: ما از دولت‌های آذربایجان و ارمنستان می‌خواهیم تا در این باره خوشتن‌دار باشند و اجازه ندهند آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در منطقه پایشان باز شود.

وی در پایان گفت: بدیهی است که نفوذ و دخالت آمریکا محدود به یک درگیری مرزی نخواهد بود و این مقدمه‌ای رأی نفوذ بیشتر آنها در منطقه است.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌                              

منبع: فارس

کلیدواژه: صهیونیست ها ولی اسماعیلی نماینده گرمی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۳۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| افشاگری ظریف در خصوص عدم احیای برجام در تابستان

آفتاب‌‌نیوز :

من بعید می‌دانم ما بتوانیم اختلاف‌های خود را با آمریکا حل کنیم. ما باید مدیریت اختلافات داشته باشیم و این اختلافات را از حالت تنش آفرین که باعث می‌شود دیگر کشور‌ها نتوانند با ما رابطه خوب داشته باشند خارج کنیم.

ما قبلا درباره افغانستان و عراق با آمریکا مذاکره کردیم، الان باید درباره غزه در جایگاه حمایت از مردم غزه مستقیما در مذاکرات حضور داشته باشیم و نمی‌توانیم این کار را واگذار کنیم، نمی‌توانیم منافع ملی و مقاومت را برون سپاری کنیم. خود ما باید حضور داشته باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی منبع: سایت جماران

دیگر خبرها

  • اختلافات خانوادگی در شهر به قتل انجامید
  • اختلافات خانوادگی علت قتل در کرمانشاه
  • اختلافات خانوادگی در کرمانشاه به قتل انجامید/ دستگیری ۲ مظنون حادثه
  • مشاهده یک خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت شده «اشترانکوه»
  • توقیف یک دستگاه خودروی آب‌فروش در منطقه رودهن
  • فیلم| افشاگری ظریف در خصوص عدم احیای برجام در تابستان
  • فیلم/ مشاهده خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت‌شده اشترانکوه
  • اعلام هشدار برای مسافران این استان ها در ۴ روز آینده | نفوذ سامانه بارشی جدید از سمت دیگر کشور
  • نفوذ سامانه بارشی جدید از سمت شمال‌غرب
  • نفوذ سامانه بارشی جدید از سمت شمال‌ غرب/ در سفرهای برون شهری احتیاط کنید