Web Analytics Made Easy - Statcounter

به تیم‌های حاضر در گرندپری مجارستان گفته شده که باید غذاهای خود را در پیست یا در هتل‌های بخورند و در صورتی که در سطح شهر توقف کنند با جریمه‌هایی روبه‌رو می‌شوند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دولت مجارستان برای بریتانیایی‌هایی که قرار است در مرحله سوم فصل 2020 مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک قهرمانی جهان شرکت کنند، قوانین سفت و سختی وضع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قوانین تنها برای ورزشکاران و افرادی است که خارج از اتحادیه اروپا هستند.

با وجود معرفی «پل هوایی» بین بریتانیا و مجارستان، تمام افراد تبعه بریتانیا تنها مجاز هستند بین پیست «هونگارورینگ» و هتل محل سکونت خود، تردد کنند. این قانون بدان معناست که رانندگانی مثل لوئیس همیلتون، لاندو نوریس و جورج راسل و 1700 نفر دیگر که درگیر مسابقات F1 هستند، فقط مجازند در برخی مکان‌های خاص حضور داشته باشند که در غیر این صورت با جریمه‌هایی مثل حبس یا جریمه نقدی تا 15 هزار یورو مواجه خواهند شد.

به تیم‌های حاضر در فرمول یک گفته شده که باید غذاهای خود را در پیست یا در هتل‌های خود بخورند و در صورتی که در سطح شهر برای بنزین زدن توقف کنند و یا حتی بطری آبی بخرند، ممکن است با جریمه‌هایی روبه‌رو شوند.

همیلتون: می‌توانم هر هفته مسابقه بدهم/ مرسدس کار بزرگی کرد

لوئیس همیلتون، راننده انگلیسی تیم مرسدس که 6 بار به عنوان قهرمانی جهان رسیده برای جلوگیری از هر گونه ریسکی، در پیست محل مسابقه استراحت  کرده و خواهد خوابید.

همیلتون در این مورد می‌گوید: محدودیت‌های دولت مجارستان، تاثیری روی من ندارد، چون قرار است در محوطه پیست بمانم ولی محدودیت‌هایی برای سایر اعضای تیم وجود دارد. این یک چالش است و ما باید آن را جدی بگیریم.

انتهای پیام/

 

R1015159/P/S3,28/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لوئیز همیلتون اتومبیل رانی اتومبیلرانی فرمول یک بیشتر بخوانید... مورینیو: حضور در لیگ اروپا مثل شرکت همیلتون در «فرمول ۲» است

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتومبیل رانی اتومبیلرانی فرمول یک اتومبیل رانی اتومبیلرانی فرمول یک فرمول یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۳۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت سپاهان و نساجی در کمیته انضباطی

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و گل گهر سیرجانی در هفته بیست و یکم برگزار و از سوی تماشاگران تیم سپاهان اصفهان تخلفاتی مبنی بر فحاشی به مقام رسمی مسابقه رخ داد. بر همین اساس باشگاه سپاهان باید ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدیدنظر است.

*مسابقه تیم‌های نساجی مازندران و ملوان بندر انزلی برگزار و از سوی تماشاگران تیم نساجی مازندران تخلفاتی بمی بر فحاشی و دادن شعار‌های مختلف علیه تیم حریف و پرتاب بطری از سوی تماشاگران منتسب و نقض مقررات و اصول کلی رفتار توسط باشگاه رخ داد. این باشگاه باید ۲ میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدیدنظر است.

*دیدار تیم‌های شمس آذر قزوین و تراکتور تبریز برگزار و از سوی تماشاگران تیم شمس آذر قزوین تخلفاتی مبنی بر انداختن لیزر و پرتاب نارنجک دستی و سنگ به زمین مسابقه رخ داد. این باشگاه به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

با توجه به قطعیت دادنامه صادره یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگران باشگاه شمس آذر قزوین (شماره دادنامه ۱۹۴۲) نیز اجرا می‌شود. این رای قطعی است.

منبع: فدراسیون فوتبال

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • رمالی ثابت نشد پرسپولیس جریمه نقدی شد
  • کمیته انضباطی لیگ یکی‌ها را نقره داغ کرد
  • اظهارنظر آنتونلی درباره رانندگی با خودروی فرمول یک
  • جریمه نقدی برای هاشمی نسب
  • اعلام آرای انضباطی ۳ تیم لیگ برتری فوتبال
  • جریمه سپاهان از سوی کمیته انضباطی
  • تماشاگران شمس‌آذر محروم شدند
  • جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی ۳ باشگاه لیگ برتری
  • سپاهان 60 میلیون جریمه شد
  • محکومیت سپاهان و نساجی در کمیته انضباطی