Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@22:34:29 GMT

سینماهای هنگ کنگ دوباره تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۳۸۱۳

سینماهای هنگ کنگ دوباره تعطیل شد

با افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا در کشور هنگ کنگ، سالن‌های سینمایی در این کشور و همچنین پارک والت دیزنی تعطیل شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، تصمیم برای تعطیلی مجدد سینماها در هنگ کنگ در واکنش به شناسایی ۴۱ مورد ابتلای جدید در این کشور در روز دوشنبه گرفته شده و همچنین بر اساس اعلام مقامات کشور، سخت‌ترین محدودیت‌های فاصله گذاری اجتماعی نیز اعمال خواهد شد و طبق قانون جدید تجمعات عمومی از ۵۰ نفر به حداکثر چهار نفر کاهش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر سینماها، باشگاه‌های ورزشی، کلوپ‌ها و پارک‌های تفریحی نیز تعطیل می‌شوند و غدا خوردن در رستوران نیز از ساعت ۶ بعد از ظهر تا ۵ صبح ممنوع است. این محدویت‌ها از فردا (چهارشنبه ۱۵ جولای) اعمال می‌شوند.

هنگ کنگی‌ها در ماه ژوئن ظاهرا ویروس کرونا را شکست داده بودند و هیچ مورد جدیدی در این منطقه تا چند هفته به ثبت نرسید اما از تاریخ ۶ جولای تاکنون ۱۸۲ نفر مورد ابتلای جدید شناسایی شده که منبع ابتلای ۵۴ نفر از آنها نامشخص است.

تا به امروز و در مجموع ۱۵۲۱ نفر در هنگ کنگ به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و هشت نفر نیز جان باخته‌اند.

سینماهای هنگ کنگ از اواخر ماه مارس تا اوایل می برای مدت 6 هفته تعطیل شدند که مدت زمان کوتاه‌تری در مقایسه با سایر بازارهای مهم سینمایی بود. سینماها در چین که محل اصلی انتشار ویروس کرونا بوده است نیز حدودا از 6 ماه پیش تعطیل است و کمپانی‌های کوچک و بزرگ را به مرز ورشکستگی رسانده است.

سینماها در کشورهایی چون کره جنوبی و ژاپن با ظرفیت پذیرش محدود ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تعطیلی سینماها ویروس کرونا هنگ کنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۳۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین میدان گازی اروپا تعطیل شد

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از راشاتودی، دولت هلند به خاطر بروز زمین لرزه در مناطق شمالی این کشور، تصمیم گرفته بزرگترین میدان گازی اروپا را تعطیل کند.

این میدان به نام گرونینگن، از اواخر سال ۲۰۲۳ با بخش کمی از ظرفیت خود فعالیت می‌کرد چرا که فرایند تولید گاز در این میدان موجب بروز زلزله‌های متعدد در هلند شده و دولت این کشور تلاش می‌کرد تا با کمتر کردن برداشت گاز، خطر بروز زلزله را هم کم کند.

لازم به ذکر است که زلزله‌های رخ داده تا کنون به هزاران ساختمان در هلند آسیب زده است.

دولت هلند تصمیم گرفته ۱۱ چاه این میدان را همچنان باز نگهدارد تا در صورت بروز زمستان خیلی سرد از آنها گاز برداشت کند، چرا که درگیری روسیه با اوکراین بازار گاز بین المللی را دچار نوسان کرده است.

چند روز پیش هم سنای هلند قانون تعطیلی این میدان گازی را تصویب کرده بود.

کد خبر 6087178 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • برای افزایش تعطیلات هفتگی کار کارشناسی نشده است
  • رشد قابل توجه صنعت فیلم عربستان
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد
  • تعطیلی شنبه یا ۵ شنبه، کشور را با خطر فضای دوقطبی جدید روبرو کرده است
  • بزرگترین میدان گازی اروپا تعطیل شد
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا