Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-19@01:59:12 GMT

کاهش ۹۵ درصدی جابجایی مسافر در فرودگاه امام

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۳۹۰۱

کاهش ۹۵ درصدی جابجایی مسافر در فرودگاه امام

تین نیوز

بر اساس آمار شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران طی خردادماه امسال جابجایی مسافر در فرودگاه امام خمینی (ره) نسبت به خرداد سال گذشته ۹۵ درصد کاهش یافته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، مطابق آمار منتشر شده از سوی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران طی خردادماه امسال 499 نشست و برخاست هواپیما در فروگاه امام انجام شده که در مقایسه با 3523 نشست و برخاست خردادماه سال گذشته 86 درصد کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش اعزام و پذیرش مسافر عملکرد این فرودگاه در ماه قبل 26 هزار و 509 نفر بوده که نسبت به خرداد سال 98 رشد منفی 95 درصدی را ثبت کرده است. در آخرین ماه بهار سال گذشته 565 هزار و 363 نفر در فروگاه امام جابجا شده بودند.

در حوزه ارسال و پذیرش بار و پست نیز عملکرد فرودگاه امام نسبت به خرداد سال 98 منفی شده است. در خرداد سال گذشته 10 میلیون و 895 هزار و 546 کیلوگرم عملکرد جابجایی این فرودگاه بوده که با رشد منفی 81 درصدی طی خرداد امسال به 2 میلیون و 85 هزار و 336 کیلوگرم کاهش یافته است.

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: سال گذشته خرداد سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۳۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار

لطف اله بابایی در بازدید از پایانه مرز‌ی بیله سوار با بیان اینکه در مدت یاد شده ۹۲ هزار و ۲۱۶ نفر مسافر از مرز بیله سوار تردد کرده اند افزود:نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۶۹ هزار و ۷۸۱ نفر مسافر تردد کرده بودند ۳۲ درصد افزایش را شاهد هستیم.

او با اشاره به اینکه از این تعداد ۲ هزار و ۲۲۳ نفرمسافران ایرانی و ۸۹ هزار و ۹۹۳ نفر نیز مسافران خارجی است تصریح کرد:مسافران ایرانی بصورت پیاده و مسافران خارجی نیز با اتوبوس تردد کرده اند.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار در مدت یاد شده مسافران ورودی ایرانی را ۲ هزار و ۱۹۸ نفر و مسافران خروجی ایرانی را ۲۵ نفر برشمرد و اظهار کرد:در این مدت ۴۳ هزار و ۲۲۰ نفر مسافر خارجی وارد مرز شده و ۴۶ هزار و ۷۷۳ نفر مسافرخارجی از مرز بیله سوار خارج شده است.

بابایی یادآور شد:در سال گذشته افزایش ۴۶ درصدی را در ورودی مسافران خارجی و ۲۹ درصدی را در خروجی مسافران خارجی از مرز بیله سوار شاهد هستیم.

او در سال گذشته از تردد ۱۳۴ هزار و ۸۹۹ دستگاه وسیله نقلیه ائم از پر و خالی از مرز بیله سوار خبرداد و خاطرنشان شد:از این تعداد ۷۳ هزار و ۵۶۰ دستگاه وارد و ۶۲ هزار و ۳۳۹ دستگاه نیز از مرز خارج شده است.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار در مدت یاد شده به تردد ۱۳۲ هزار و ۵۱۳ دستگاه کامیون از مرز بیله سوار اشاره کرد و ادامه داد:در این مدت ۲ هزار و ۳۸۶ دستگاه اتوبوس از مرز تردد کرده است.

بابایی گفت: نسبت به مدت مشابه سال قبل که هزار و ۹۷۹ دستگاه اتوبوس از مرز تردد کرده بود افزایش ۲۰ درصدی را شاهد هستیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • توقف پروازهای دبی؛ مسافر پیش‌از عزیمت به فروگاه پروازها را چک کند
  • سال گذشته حدود ۱۲میلیون و ۶۸۵هزار مسافر در فرودگاه مهرآباد پذیرش شدند
  • کاهش ۳۵ درصدی سرقت در شهرستان ارومیه
  • کاهش ۳۵ دردصدی سرقت در شهرستان ارومیه
  • جابجایی بیش از ۳۸۲ هزار مسافر در راه آهن زاگرس
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین در آذربایجان‌غربی
  • افزایش ۴۲ درصدی تردد ناوگان باری از پایانه مرزی تمرچین
  • ۸۰ درصد محورهای مواصلاتی استان بوشهر به سامانه‌های هوشمند مجهزند
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار