Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-پس از بازگشت کاروان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان از بوشهر کلیه نفرات این تیم برای ششمین بار مورد آزمایش تست پی‌سی‌آر قرار گرفتند که نتیجه آزمایش کلیه نفرات تیم شامل بازیکنان، مربیان و عوامل اجرایی منفی اعلام شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به نقل از باشگاه ذوب‌آهن، امیرحسین شریفیان‌پور پزشک تیم فوتبال ذوب‌آهن ضمن بیان مطلب فوق افزود: برای ششمین بار کلیه نفرات تیم را مورد تست کرونا قرار دادیم که خوشبختانه جواب کلیه نفرات منفی اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این آزمایش تحت نظارت نماینده ایفمارک انجام شد.

ویسی: گل‌گهر،‌ پیکان و ذوب‌آهن باید در فوتبال باشند چون هزینه می‌کنند/ صد درصد در لیگ برتر می‌مانیملیگ برتر فوتبال| ذوب‌آهن بال‌های شاهین را چید/ لوکا شاگردش را با 5 گل نقره داغ کردلیگ برتر فوتبال| تیم شاهین بوشهر با شکست سنگین برابر ذوبی‌ها به سقوط نزدیک‌تر شد

شریفیان‌پور گفت: در تمرینات و اردوها کلیه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنیم. بازیکنان حرفه‌ای هستند و همکاری لازم را با کادر پزشکی تیم به صورت کامل انجام می‌دهند. نظارت مستمر و پیگیری‌های تیم پزشکی نیز باعث شده که به لطف خدا و همکاری بازیکنان و سایر عوامل تیم نتیجه همه تست‌ها منفی باشد.

وی ادامه داد: تاکنون در دو شهر پرخطر مشهد و بوشهر برای انجام مسابقه حاضر شده و بازی بعدی خارج از شهر ما در استان خوزستان و شهر اهواز است. امیدوار هستیم با توجه به وضعیت اهواز از این مرحله هم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به سلامت عبور کنیم.

انتهای پیام/165/ف

R41346/P/S6,51/CT12 بیشتر بخوانید... اصفهان| مبلغ کمک سالیانه کارخانه ذوب‌آهن به باشگاه مشخص شد سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن: انحلال تیم بسکتبال ذوب‌آهن کذب است؛ بازگشت مهاجم صربستانی اصفهان| ذوب‌آهن و شاهین بوشهر؛ جشنواره گل سبزپوشان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کلیه نفرات ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۳۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به آبادان

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس، آخرین تمرین خود پیش از دیدار برابر صنعت نفت را برگزار و راهی فرودگاه شدند.

به گزارش مشرق، سرخپوشان ایران، آخرین تمرین خود پیش از سفر به آبادان و دیدار برابر صنعت نفت را از ساعت ۱۲:۱۵ دقیقه امروز چهارشنبه در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

در این تمرین که حدود یک ساعت به طول انجامید، بازیکنان ابتدا در قالب سه گروه به راندو پرداختند. اوسمار ویرا و سیدجلال حسینی در یکی از گروه‌ها حاضر بودند و در کنار سایر بازیکنان پا به توپ شدند. فضای شادی در تمرین وجود داشت و بعد از آن هم، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت.

علیرضا بیرانوند و وحدت هنانوف کماکان به دلیل مصدومیت زیر نظر کادر پزشکی کار کردند و این بازی را هم از دست می‌دهند اما سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی قرار داشتند.

پس از پایان تمرین و بعد از استراحتی کوتاه، بازیکنان و اعضای تیم، راهی فرودگاه شدند تا برای پرواز به مقصد آبادان آماده باشند.

تیم فوتبال پرسپولیس، فردا پنج‌شنبه از ساعت ۱۹ در آبادان، میهمان صنعت نفت خواهد بود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • ببینید | شعرخوانی آرش شفاعی شرکت‌کنندهٔ برنامه سرزمین شعر در ششمین شب دومین مرحلهٔ رقابت‌های سرزمین شعر
  • اوسمار:کاری که باید برای صدرنشینی می کردیم انجام دادیم/ در جام حذفی از تمام نفرات استفاده می کنم
  • بایرن مونیخ و قطع شدن یک روند منفی عجیب پس از پیروزی مقابل آرسنال / نکته آماری
  • اصفهان میزبان بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان
  • خوش و بش خاکپور و سایر بازیکنان قدیمی فوتبال با کریم باقری / فیلم
  • تمدید ستاره‌های پرسپولیس با اوکی نهایی اوسمار
  • حواشی دربی اصفهان در روزی که سپاهان از بحران فاصله گرفت +فیلم
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به آبادان
  • بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان برگزار می‌شود
  • حمایت کم‌سابقه از ورزش بوشهر/ اماکن ورزشی استان تجهیز می‌شوند