Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان گفت: در هفته جاری محصولات لوازم خانگی، محصولات پتروشیمی،گوشت مرغ، برنج و تخم مرغ به عنوان کالاهای اولویت دار نظارتی در هفته منتهی به 27 تیر ماه معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عبدالرضا پیروی منش اظهار داشت: در راستای سیاستهای کنترلی و نظارتی معمول و همیشگی به منظور آرام سازی فضای بازار ، در هفته پیش رو بازرسان این سازمان رصد و پایش محصولات لوازم خانگی شامل یخچال، یخچال فریزر، تلویزیون و لباسشویی ، محصولات پتروشیمی،گوشت مرغ، برنج و تخم مرغ را در اولویت بازرسیهای نظارتی خود قرار داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در راستای بازرسی و نظارت بر بازار کالاو خدمات، بازرسان این سازمان با همکاری نمایندگان دستگاه های متولی به منظور جلوگیری و سوءاستفاده برخی سودجویان و مراقبت از بازار برای ساماندهی بازار مصرف گشت های مشترکی انجام می پذیرد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان تأکید کرد: پایگاه های دریافت شکایات مردمی در چهار نقطه شهر بندرعباس و برخی شهرستان‌ها مستقر هستند تا همشهریانی که از واحدهای صنفی شکایت دارند با مراجعه به این محل ها که در نزدیکی مراکز تجاری مسقر هستند، مراجعه و شکایت خود را مطرح نمایند .

وی افزود: هم‌استانی‌ها می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف از سوی واحدهای صنفی، مراتب را با شماره تلفن گویا ۱۲۴ سامانه ستاد خبری به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان گزارش کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کنترل و نظارت بر قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۳۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت‌های شمشیربازی در سال جاری/ برنامه اسلحه سابر تا المپیک

علیرضا پورسلمان در گفت و گو با خبرنگار مهر در مورد تیم ملی اسلحه سابر که موفق به کسب سهمیه تیمی برای بازی های المپیک شده است، شرایط تمرینی و سرمربی جدید این تیم و همچنین اولویت های شمشیربازی در سال جاری توضیح داد.

وی با تاکید بر اینکه کسب سهمیه تیمی اولین موفقیت شمشیربازی در سال جاری بود، گفت: نتیجه گیری تیم اعزامی به پاریس یکی از مهمترین و اساسی‌ترین اولویت هایی است که برای سال جاری دنبال می کنیم. برنامه ریزی هایی برای ملی پوشان اسلحه سابر داریم که با اعزام به کمپ بین المللی اورلئان اغاز شده است و امیدوارم در ادامه هم همه برنامه ها در وقت و زمان مقرر انجام شود.

رییس فدراسیون شمشیربازی با تاکید بر اینکه پیگیری تمرینات در کمپ بین المللی اورلئان بخش محوری برنامه های آماده سازی تیم ملی اسلحه سابر را شامل می شود، خاطرنشان کرد: در فاصله زمانی باقی مانده تا المپیک، رقابت های قهرمانی آسیا، جایزه بزرگ سئول و جام جهانی مادرید برگزار خواهد شد، اعزام ملی پوشان اسلحه سابر به این مسابقات هم در برنامه است.

پورسلمان در خصوص حضور پیمان فخری در راس تیم ملی اسلحه سابر نیز گفت: سناریوی این حضور سال قبل نوشته شده بود اما به خاطر برخی مسائل اجرای آن به امسال کشیده شد. این هم اتفاق مثبتی بود که امسال برای شمشیربازی رقم خورد. البته که پیش از این هم موفق به همکاری با «کریستین بائو» شده بودیم. همکاری با این مربیان اتفاقات بزرگی است که امیدواریم نتیجه آن را در المپیک ببینیم.

وی با یادآوری اینکه پیمان فخری ۹ خرداد به ایران سفر می کند، خاطرنشان کرد: هر زمان که تیم ملی در کمپ بین المللی اورلئان باشد، پیمان فخری هم در کمپ و کنار ملی پوشان خواهد بود. در زمان اعزام به رقابت های قهرمانی آسیا، مادرید و کره جنوبی هم، همراه با ملی پوشان اعزام می شود. اولین رویدادی که او هدایت تیم ملی در دوره جدید را بر عهده خواهد داشت، رقابت های قهرمانی آسیا خواهد بود.

رییس فدراسیون شمشیربازی با تاکید بر اینکه کسب سهمیه تیمی برای المپیک موفقیت بزرگی بود که شمشیربازی به عنوان اولین و شاید هم تنها رشته موفق به انجام آن شد، تصریح کرد: ۸ و ۹ اردیبهشت رقابت های زون آسیا در فوجیره برگزار می شود، ایران در هر اسلحه (به حجز سابر مردان) یک نماینده در این رقابت ها دارد. قهرمان مسابقات در هر اسلحه صاحب سهمیه المپیک می شود. امیدواریم که از حضور در این مسابقات در یک اسلحه دیگر صاحب سهمیه شویم اگرچه کار خیلی سختی است.

وی در مورد ملی پوشان اعزامی به این رقابت ها و برنامه آماده سازی برای هر یک از آنها نیز گفت: ریحا رضایی و محمد اسماعیلی در اسلحه اپه نمایندگان اعزامی ایران هستند، رضایی در کمپ روسیه شرکت کرده است و اسماعیلی هم در گرجستان پیگیر تمریناتش بود. در فلوره علی امینی و زهرا کارگر به این رقابت ها اعزام می شوند. امینی در تهران سه مرحله اردو داشته و اردوی چهارم او هم به زودی برگزار می شود، کارگر هم یک دوره تمرین در ترکیه داشت و بعد در یزد و تهران به اردو رفت. در سابر بانوان هم نجمه سازنچیان اعزام می شود که دو اردو در روسیه داشت. قرار بود او یک مرحله تمرین هم در کمپ اورلئان داشته باشد اما شرایط در نهایت مهیا نشد.

پورسلمان در ادامه تقسیم بندی استان ها به اولویت های اول تا سوم با محوریت اجرای برنامه های استعدادیابی را دیگر اولویت فدراسیون شمشیربازی در سال جاری عنوان کرد و گفت: اجرای برنامه های مربوطه از اردیبهشت و در ۸ استانی که در اولویت اول هستند، آغاز می شود. اینگونه که در هر استان ۳۰ شمشیرباز در هر بخش مردان و بانوان شناسایی می شوند، از میان آنها و بعد از ارزیابی های تکمیلی، ۱۵ نفر در هر بخش تحت پوشش تکمیلی قرار می گیرند. اینگونه ۲۴۰ نفر تا پایان اردیبهشت در استان های اولویت اول شناسایی می شوند و در ادامه هم برنامه های ویژه ای در سطح استان برای آنها اجرا می شود. حضور استعدادهای برتر هر استان در تیم استعدادهای کشوری برنامه نهایی در این زمینه است.

وی در این زمینه ادامه داد: مشابه این برنامه برای استان هایی که در اولویت دوم قرار دارند هم اجرا می شود اما برنامه این است که خروجی اولیه استعدادیابی در این استان ها ۸۰ نفر باشد. (در استان های اولویت اول ۲۴۰ نفر بود) و مراحل غربال و ریزش هم بر اساس همین رقم ادامه پیدا کند. برای استان های اولویت سوم هم روی مبحث آموزش و دانش افزایی مربیان، داوران و مدرسان تاکید زیادی داریم. در کنار این موضوع، ارزیابی وضعیت هیات های استانی در نشست تخصصی و فنی با مسئولان آنها و برگزاری مجامع عمومی‌شان را هم پیگیری می کنیم.

رییس فدراسیون شمشیربازی پیگیری رقابت های داخلی را هم دیگر برنامه موردتوجه در سال جاری عنوان کرد و ادامه داد: رقابت های لیگ که دور رفت آنها سال گذشته برگزار شد را در اردیبهشت برگزار می کنیم. برگزاری رقابت های زیر ۲۰ سال را هم در برنامه داریم.

پورسلمان همچنین با یادآوری اینکه رایزنی های فدراسیون شمشیربازی برای اختصاص یک سالن به هیات تهران به نتیحه رسید، گفت: با عنایت ویژه مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران (علی جوادی) مجموعه شهدای دروازه شمیران به تهران اختصاص یافت. این سالن به یکسری اقدامات برای بازسازی و بهسازی نیاز دارد که انجام آنها را در برنامه قرار داده ایم. قرار است برای دور برگشت لیگ این سالن افتتاح شود.

پورسلمان همچنین گفت: اعزام مربیان به دوره های بین المللی دانش افزایی دیگر برنامه ای است که آن را در سال جاری با جدیت پیگیری می کنیم. آیسان قمصری مربی سابر بانوان در این زمینه به یک دوره بین المللی اعزام شد. به زودی هم مشابه این اعزام را برای حامد صداقتی و صادق طباطبایی خواهیم داشت.

کد خبر 6080637 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • اغاز مانور نظارتی براماکن تامین وتولید وبسته بندی کالاهای اساسی
  • اولویت‌های شمشیربازی در سال جاری/ برنامه اسلحه سابر تا المپیک
  • ناپایداری جوی در ارتفاعات هرمزگان
  • ۵ واحد صنفی متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۵ واحد متخلف صنفی در مشهد
  • پلمب پنج واحد صنفی متخلف در مشهد
  • برخورد با گران‌فروشی در بازار حبوبات/مقابله بازرسان با محتکران
  • نمایندگان صدای واحد اولویت های عمرانی خراسان رضوی باشند
  • رفع اختلال سامانه نسخه‌نویسی بیمه سلامت تا پایان هفته جاری
  • شرط تحقق شعار سال نظارت و بازرسی بر بازار است