Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@05:44:24 GMT

کاوانی به پیشنهاد بکام پاسخ منفی داد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۴۰۷۸

کاوانی به پیشنهاد بکام پاسخ منفی داد

ستاره با سابقه پاری سن ژرمن از پذیرش پیشنهاد همکاری به پیشنهاد دیوید بکام برای همکاری درآمریکا پاسخ منفی داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، «ادینسون کاوانی» حاضر نشد درازای دریافت حقوق و مزایایی خوب در تیمی از لیگ حرفه ای آمریکا بازی کند.

فوروارد 33 ساله اروگوئه ای که قراردادش با پاری سن ژرمن به اتمام رسیده، با پیشنهاد تیم اینترمیامی مواجه شد که رئیس آن بکام، کاپیتان اسبق تیم ملی انگلیس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام اکیپ و کالچومرکاتو، کاوانی به پیشنهاد تیم آمریکایی پاسخ رد داد.وی به این خاطر که علاقمند است به فوتبال در اروپا ادامه دهد، راهی تیم اینترمیامی نشد.

این اتفاق در حالی روی داد که ویلیان، وینگر برزیلی چلسی انگلیس نیز 2 روز قبل پیشنهاد همکاری با تیم حاضر در لیگ MLS را نپذیرفت.

ویلیان نیز می خواهد در اروپا بماند و بازی کند. از این رو پاسخ مثبت نداد. کاوانی در فصل اخیر در 22 بازی برای پاریسی ها 7 گل زد و 3 پاس گل داد.

او از سال 2013 برای تیم قهرمان لیگ فرانسه به میدان رفته است.

انتهای پیام/ا

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کاوانی مهاجم سن ژرمن اینترمیامی بکام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۴۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس ۴ اردیبهشت/ رشد بورس موقتی بود؟

صندوق های طلا در روز جاری با توجه به ثبات نرخ ارز غیر رسمی و همچنین افت نرخ انس جهانی، همگی در محدوده ی منفی معامله شدند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بازار سهام چهارمین روز کاری مطابق انتظار ها در دامنه ی منفی آغاز کرد و رفته رفته بر میزان عرضه ها افزوده شد، تا در نهایت شاخص کل با نزول به کار خود پایان دهد.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی 13 هزار و 400 واحدی به 2 میلیون و 303 هزار واحد رسید. همچنین  نیز شاخص کل هم‌وزن با رشدی 1300 واحدی به ارتفاع 759 هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فولاد»، «فملی» و «شپنا» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «خاور»، «ارفع» و «هرمز» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «ذوب»، «کاما» و «فولاد» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «خاور»، «فزر» و «کرمان» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 4 اردیبهشت ماه 1403، مبلغ 5 هزار میلیارد و 500 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 27 میلیارد تومان به بازار سهام تزریق کردند.

گفتنی است با توجه به نزول نرخ جهانی طلا و ثبات نرخ ارز غیر رسمی، تمامی صندوق ها طلا در محدوده ی منفی کار خود را آغاز کردند.

در بازار امروز 204 نماد در محدوده مثبت و 236 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 165 نماد در محدوده مثبت و 170 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیشنهاد ریاضت آبی برای مدیریت ابرچالش آب کشور
  • افت ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ شاخص هم‌وزن مثبت ماند
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • نیاز انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی
  • پیشنهاد اتاق ایران برای مدیریت ابرچالش آب
  • گزارش روزانه بورس ۴ اردیبهشت/ رشد بورس موقتی بود؟
  • شکایت ۹ میلیون دلاری بکام از ستاره هالیوود
  • رتبه اعتباری رژیم صهیونیستی در «اس‌اندپی»کاهش یافت
  • پاسخ همایون اسعدیان به توهین مدیر نماوا: دیگر با نماوا همکاری نمی‌کنم
  • عکس‌| خانواده بکام در مهمانی تولد ویکتوریا