Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان گفت: با توجه به شرایط حاکم و شیوع ویروس کرونا و تداوم آموزش های مجازی دانش آموزان در سال تحصیلی جدید، به منظور فعالیت های پروژه مهر 99 استان، کارگروهی با عنوان تولید محتوا و فضای مجازی تشکیل و آغاز بکار کرده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او هدف از تشکیل این کارگروه را تهیه و تولید محتوای آموزشی برای دانش آموزان دوره های مختلف تحصیلی و بهره گیری از فضای مجازی برای آموزش دانش آموزان عنوان کرد و گفت: در این کارگروه و با مشارکت معاونت و حوزه های مرتبط، محتوای مورد نیاز دانش آموزان برای سال تحصیلی جدید در موضوعات مختلف تهیه و برای استفاده و انتشار آماده می شود .

قربانی در ادامه گفت: در همین راستا ، معاونت آموزش ابتدایی استان اقدام به طراحی و تدوین محتوای آموزشی با عنوان درسنامه هاوین ، ویژه دانش آموزان پایه های اول تا ششم ابتدایی برای فصل تابستان کرده است که به تعداد 75 هزار جلد چاپ و از اول مرداد ماه 99 در بین دانش آموزان با اولویت مناطق روستایی و حاشیه شهر و دانش آموزان با نیازهای ویژه توزیع می شود .

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان هم چنین گفت: در حوزه تربیت بدنی و سلامت نیز محتوای آموزشی سلامت محور با مشارکت مراقبین سلامت تهیه و منتشر خواهد شد و در معاونت های آموزش متوسطه و پرورشی و فرهنگی نیز در راستای تولید محتوا و بهره گیری از فضای مجازی برنامه ریزی شده است .

او در ادامه با اشاره به بازگشایی مدارس از 15 شهریور ماه 99 ، بر تمهید مقدمات کامل برای آغاز سال تحصیلی در زمان اعلام شده و ساماندهی نیروی انسانی، فضا و تجهیزات حداکثر تا پایان مرداد ماه تاکید کرد و گفت: همه باید در راستای آماده سازی مدارس و پیشبرد امور تسهیل گری و تلاش نمایند .

قربانی ثبت نام دانش آموزان، ثبت سفارش کتاب های درسی دانش آموزان، سازماندهی معلمان، انجام اقدامات تبلیغی، سنجش سلامت جسمانی نوآموزان بدو ورود به دبستان، نقل و انتقال فرهنگیان و برگزاری نشست های توجیهی در سطوح مختلف به صورت مجازی و ... را از دیگر اقدامات پروژه مهر برای بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید بر شمرد .

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محتوای آموزشی پروژه مهر اخبار دانش آموزی محتوای آموزشی دانش آموزان سال تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۴۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش کمک‌های اولیه نجات به بیش از ۴۰۰ نفر از شهروندان و دانش آموزان نیشابوری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور گفت: در آستانه هفته سلامت و با توجه به شعار هفته سلامت ۱۴۰۳  با عنوان سلامت خانواده، مردمی سازی سلامت ۳۴۰ نفر از دانش آموزان دبستان دخترانه آزادی آموزش‌های کمک‌های اولیه نجات را فرا گرفتند.

سیدحمید حسینی افزود: در این دوره که به همت واحد آموزش همگانی اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور صورت گرفت، مبحث آشنایی با اورژانس و نحوه درخواست کمک از اورژانس آموزش داده شد.

وی گفت: دوره آموزشی احیای قلبی ریوی و رفع انسداد راه هوایی نیز برای ۶۰ نفر از اولیا و ۱۵ نفر از آموزگاران دبستان پسرانه منتظریان نیشابور برگزار شد.

دیگر خبرها

  • نیازمندی؛ شرط اصلی هدایت جوانان به حوزه فناوری/ دست سرنوشت باعث شد در این عرصه فعالیت کنم
  • «تک ماده» برای ۴ درس؛ کمک به دانش‌آموز یا پوشاندن ضعف آموزش در مدارس؟/ «کاهش معدل از سخت‌تر شدن سوال‌ها نیست از کاهش سطح آموزشی است»
  • ایجاد شرایط مشارکت پر رنگ شهروندان و دانش آموزان در برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم
  • آموزش کمک‌های اولیه نجات به بیش از ۴۰۰ نفر از شهروندان و دانش آموزان نیشابوری
  • آزمون‌های نهایی دانش آموزان به سازمان جدید سنجش واگذار می شود
  • سوابق تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی اثرگذار است
  • افزایش قبولی دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری با تاثیر سوابق
  • برپایی جشنواره کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین»
  • آماده میزبانی از رویدادهای ملی ورزش دانش آموزان هستیم
  • شروع طرح ماهر هلال‌ احمر در مدارس استان مرکزی