Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@19:08:04 GMT

لیلا اوتادی داور مسابقه تلویزیونی شد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۴۱۴۷

لیلا اوتادی داور مسابقه تلویزیونی شد

پس از معرفی چند بازیگر شرکت‌کننده مسابقه "۷۷ ساعت" حالا نام داوران این مسابقه به همراه دو نفر از بازیگران جدید آن رسانه‌ای شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هفته گذشته از کاوه خداشناس به عنوان مجری بازیگر "77 ساعت" نام برده شد و ارسلان قاسمی و سپند امیر سلیمانی نیز بازیگران شرکتکننده در آن معرفی شدند؛ مسابقه شبکه آموزش که شامل بخش‌های میدانی و استودیویی است و تابستان امسال توسط یک گروه بزرگ تولید میشود تا پاییز به آنتن برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیلا اوتادی و رامتین خداپناهی نیز به عنوان داور در پروژه خواهند بود و عملکرد شرکتکنندگان را قضاوت خواهند کرد.

چند چهره دیگر نیز به عنوان شرکت‌کننده در مسابقه حاضر خواهند شد که به مرور معرفی می‌شوند. تیمی متشکل از تکنسین‌ها و بازیگران نیز داوری مسابقه را برعهده خواهند داشت.

ابوطالب مسابقه "هفت روز و هفت ساعت" را در شبکه نسیم دارد، سال 91 مسابقه "سرزمین دانایی" را به عنوان اولین رئالیتی‌شو در تلویزیون داشت و با "77 ساعت" تجربه مشابهی را رقم خواهد زد.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۴۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنالتی پرسپولیس درست بود؟

رئیس اسبق کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: داور در این مسابقه در برخی صحنه ها از فاصله ۲۵ متری سوت می زد.

به گزارش مشرق، حسین عسگری در گفت و گویی در مورد نحوه قضاوت علی اصغر مومنی در نیمه دوم مسابقه نفت آبادان و پرسپولیس اظهار داشت: در نیمه دوم هم داوری هیچ مشکلی نداشت و قضاوت خوبی انجام داد و تمامی تصمیماتش درست بود اما همانطور که گفتم این داور اضافه وزن دارد و اگر مسابقه سرعت زیادی داشت ممکن بود کار قضاوت برایش سخت می شد.

وی افزود: یکی از مربیان یکبار گفت این خطا را اگر توی هواپیما هم نشسته بودید تشخیص می دادید دراین مسابقه هم واقعا خطا ها آشکار بود اما همیشه شرایط بازی اینگونه نیست و اگر داور از صحنه دور باشد یا جاگیری درستی نداشته باشد ممکن است در تشخیص خود مرتکب اشتباه شود. در این مسابقه داور به دلیل اضافه وزنی که داشت در برخی صحنه ها از فاصله ۲۵ یا ۳۰ متری سوت می زد که البته سوت هایش هم درست بود.

عسگری در مورد پنالتی اعلام شده به سود پرسپولیس گفت: اعلام پنالتی هم درست بود اگرچه مدافع نفت پشتش به توپ بود اما نمی تواند دست هایش را در محوطه جریمه مثل صلیب باز کند در این لحظه با برخورد توپ به دست خطای هند باید اعلام شود که داور هم به درستی پنالتی اعلام کرد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • پنالتی پرسپولیس درست بود؟
  • خبر‌های رسانه - ۳۰ فروردین
  • اکران برنامه تلویزیونی سر سفره خدا با ضبط جدید
  • توصیه داور مسابقه «میدون» به دانشجویان برای تجارت موفق/ چگونه می‌توان نرم‌افزارهای جهانی را تبدیل به مدل ایرانی کرد؟
  • «هیس، هیچی نیس!» روی آنتن تلویزیون می‌رود
  • «هیس، هیچی نیس!» از یک اردیبهشت به آنتن می‌رسد/ رونمایی از پوستر
  • لازم است تلویزیون در طول سال کنار کتاب باشد نه چند روز خاص!
  • معرفی ظرفیت‌های گردشگری کرمان در شبکه‌های تلویزیونی روسیه
  • فانتزی «هیس، هیچی نیس!» از اول اردیبهشت روی آنتن می‌رود
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید