Web Analytics Made Easy - Statcounter

خوردبین، مهدی رسول پناه را لایق مدیر عاملی پرسپولیس دانست.

خوردبین سرپرست سابق تیم پرسپولیس در خصوص گزینه های مدیرعاملی این باشگاه و شانس چهارمین قهرمانی سرخپوشان در لیگ برتر صحبت هایی را عنوان کرد.

به گزارش طرفداری، محمود خوردبین در گفتگو با فارس درباره بلا تکلیفی مدیریتی باشگاه پرسپولیس، گفت:

هر چند مهدی رسول ‌پناه در حال حاضر به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس فعالیت می ‌کند اما تا جایی که من در جریان هستم تمام سعی‌اش را برای انجام کارها به کار  می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی با من برای رفع مشکل برانکو تماس گرفت و خواست با وی صحبت کنم تا مشکل حل شود.

وی افزود:

فکر می ‌کنم رسول ‌پناه حدود 70 درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده و از لحاظ مالی برای تیم تا حدودی امنیت برقرار کرده است. خوب نتیجه گرفتن پرسپولیس هم نشان می‌ دهد باشگاه حمایت لازم را از اعضای تیم انجام می ‌دهد.

سرپرست اسبق تیم پرسپولیس افزود:

درباره مشخص نبودن تکلیف اعضای هیئت مدیره و معرفی نشدن مدیرعامل باشگاه هم باید وزیر ورزش پاسخگو باشد. باید به سرعت مدیرعامل انتخاب شود و باشگاه از این بلاتکلیفی دربیاید. وزیر می‌تواند با ورود به این موضوع مشکلات را کاهش دهد.

خوردبین درباره اختلاف بین سه عضو هیئت مدیره این باشگاه توضیح داد:

در این مورد هم وزیر باید وارد کار شود و اگر اختلافی وجود دارد موضوع را حل کند. این امر یا با جابجایی اعضای هیأت  مدیره محقق می‌شود یا اینکه وزیر باید از این سه نفر بخواهد اختلافات را کنار بگذارند و با کوتاه آمدن کنار هم کار کنند.

وی درباره دلیل معرفی نشدن مدیرعامل پرسپولیس افزود:

‌به نظرم رسول‌ پناه اکنون خوب کار می‌کند و اگر حکم مدیرعاملی ‌اش صادر شود با دل و جان بیشتری برای پرسپولیس فعالیت خواهد کرد. هر چه سریع‌تر هم باید دو عضو هیأت  مدیره معرفی شوند. وزیر ورزش باید زودتر به مسئله رسیدگی کند.

پیشکسوت تیم پرسپولیس درباره ارزیابی‌اش از صدرنشینی این و اختلاف زیادش با سایر رقبا توضیح داد:

پرسپولیس با خوب بازی کردن خوب هم امتیاز می‌گیرد و حقش است برای چهارمین بار قهرمان شود. این قهرمانی را هم باید به نام یحیی گل ‌محمدی نوشت.

خوردبین درباره زمان خروج فوتبال ایران از آشفتگی مدیریتی، گفت:

هیچ وقت این مشکلات حل نمی ‌شود، مدیری که سر کار می‌آید بیش از اینکه به فکر جیب خود باشد باید روی منافع باشگاه تمرکز کند. برخی‌ها تنها وارد باشگاه‌ها می‌شوند تا خود را معروف و مشهور کنند. 

وی درباره اینکه آیا اعضای هیئت مدیره پرسپولیس هم چنین ویژگی دارند گفت:

نه آنها برای معروف شدن به باشگاه نیامدند و آدم‌هایی هستند که برای کمک به پرسپولیس وارد بدنه مدیریتی باشگاه شده‌اند. اگر اختلاف سلیقه‌ای هم دارند باید با گفتگو و صحبت بیشتر آن را حل کنند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۴۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییرات در مدیریت هواپیمایی ایران ایر

گویا به دنبال عدم رضایت وزیر از عملکرد ایران ایر، بزودی تغییراتی در هیات مدیره این هواپیمایی دولتی صورت خواهد گرفت.

شنیده های خبرنگار عصرخبر حاکیست، بزودی محمد ترکمانه مدیر عامل بنیاد برکت و ابوذر شیرودی مدیرعامل سابق هواپیمایی آسمان با حکم مهرداد بذرپاش به عنوان اعضای جدید هیت مدیره ایران ایر منصوب خواهند شد.

گفتنی است از مدتی پیش عملکرد هواپیمایی ایران ایر مغایر با منویات و خواسته های وزیر راه بوده و با انتقادات بسیاری همراه شده که اخبار منتشره در رسانه ها نیز از این موید این اخبار بوده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کنایه عضو هیات مدیره پرسپولیس به مدیرعامل استقلال؛ n میلیارد برای رضایتنامه گلر دوم! + عکس
  • تغییرات در مدیریت هواپیمایی ایران ایر؟!
  • تغییرات در مدیریت هواپیمایی ایران ایر
  • ابراز رضایت رئیس هیئت مدیره استقلال از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • مديرعامل جدید خبرگزاری دانشجو معرفی شد
  • اتفاق جالب در رفسنجان: واریز مستقیم پول از کارخانه مس به حساب بازیکنان!
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • (عکس) مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است!
  • هیئت مدیره استقلال جای گرفتن کیت و بلیت بازی نیست!