Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیات تیراندازی استان خوزستان گفت: احداث سایت اهداف پروازی در مجموعه غدیر تا پایان سال ۹۹ در دستور کار است و به دنبال احداث دهکده تیراندازی خوزستان هستیم که با ساخت و بهره برداری از این طرح، خوزستان به قطب تیراندازی کشور تبدیل خواهد شد.

سید سالار محمد نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برنا در اهواز در تشریح برنامه های پیش روی هیات در سال ۹۹ اظهار کرد: در اجرای برنامه های سال ۹۹ با یک مهمان ناخوانده به نام کرونا مواجه شدیم که تمامی برنامه ریزی های ما را مختل کرده و اکثر فعالیت های ورزشی را به تعطیلی کشانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: از هفته آینده سالن تیراندازی قدس اهواز آغاز به کار خواهد کرد و به مرور دیگر سالن های تیراندازی با حفظ پروتکل های بهداشتی فعال خواهند شد.

استعداد یابی و آموزش دو هدف اصلی هیات

رییس هیات تیر اندازی خوستان مهمترین اقدام در سال ۹۹ را استعدادیابی دانست و افزود: استعدادیابی و استعداد پروری بخش مهمی از توسعه ورزش در هر رشته ای است و تیراندازی هم از این امر مستثنا نیست، تا قبل از سال ۹۸ طلسم حضور ورزشکاران ما به تیم ملی شکسته نشده بود اما در سال گذشته با تلاش های صورت گرفته در بحث استعدادیابی و برگزاری های اردوهای مختلف پنج نفر از جوانان و نوجوانان به تیم ملی راه یافتند و دو نفر از این عزیزان در تیم ملی ثابت شده اند.

محمدنیا در خصوص آموزش علاقمندان به این رشته بیان کرد: برنامه های مختلفی در بحث آموزش در نظر گرفته شده اما به دلیل شیوع کرونا ویروس و اینکه این بحران همچنان ادامه دارد سعی شده کلاس های آموزشی به صورت آنلاین برگزار شود در این خصوص هیات در حال بسترسازی های لازم برای برگزاری دوره های آموزشی به صورت آنلاین بوده و این دوره های مجازی و آنلاین تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

 او با اشاره به زمان برگزاری مسابقات مختلف تیراندازی اضافه کرد: مسابقات لیگ استان به صورت منظم پیگیری خواهد شد و مسابقات آزاد و قهرمانی استان در سال ۹۹ پس از فروکش کردن بیماری کرونا پیگیری می شود.

رییس هیات تیراندازی خوزستان ادامه داد: در بُعد همگانی، هیات تیراندازی خوزستان همیشه پیشتاز بوده و سالانه بیش از ۱۰۰ رقابت در سطح استان برگزار شده است.

محمدنیا با اشاره به فعال شدن شهرستان های استان در این رشته، افزود: یکی از کارهای مهمی که در سال ۹۸ آغاز شد و در سال جاری با جدیت پیگیری می شود فعال سازی هیات ها در شهرستان ها است که تا کنون در شهرستان های هندیجان، لالی و هفتکل هیات تیراندازی راه اندازی شده و با وجود مشکلات زیرساختی در سال ۹۹ به دنبال فعال کردن هیات تیراندازی در دیگر شهرستان‌های استان هستیم.

سایت اهداف پروازی آرزوی دیرنه علاقمندان به تیراندازی

رییس هیات تیراندازی استان خوزستان راه اندازی سایت اهداف پروازی را یک نیاز  دانست و تصریح کرد: راه اندازی این سایت در اهواز با جدیت دنبال می‌شود. این سایت سال ها است که با مشکل مواجه و احداث آن به دلیل نبود زمین با مشکل روبرو شده بود، اما با توجه به خیل علاقمندان به این رشته سایت اهداف پروازی اهواز پس از سال‌ها  پیگیری و با پیشرفت جدی خوبی مواجه شد و با تخصیص زمین مناسب به مساحت سه هکتار در مجموعه غدیر اهواز در تلاش هستیم که تا پایان سال ۹۹ به بهربرداری برسد.

او اضافه کرد: نقشه های این طرح آماده شده و در صورت تصویب و دریافت بودجه با ساخت این سایت تا پایان سال آرزوی دیرینه علاقه‌مندان به اهداف پروازی را برآورده خواهیم کرد.

محمد نیا گفت:  یک سایت بنچ رس یا پی سی پی در کنار سایت اهداف پروازی در غدیر در حال راه‌اندازی است که خبر خوب برای علاقمندان به این رشته خواهد بود.

دهکده تیراندازی خوزستان در انتظار تخصیص زمین

رییس هیات تیراندازی خوزستان  با بیان اینکه راه اندازی دهکده تیراندازی خوزستان در اهواز یک برنامه شاخص است، اظهار کرد: طرح مطالعاتی این دهکده به پایان رسیده و با جدیت به دنبال  تخصیص زمینی به مساحت ۴۵ هکتار در راستای احداث این دهکده هستیم در این دهکده تمام ۲۲ رشته تیراندازی، ورزش های همگانی و توریسم ورزشی در نظر گرفته شده و ۲۰ سایت تفریحی در آن تعبیه شده است که در صورت راه اندازی این دهکده، در بُعد ورزشی، تفریحی و اجتماعی خدمت بزرگی به خوزستان خواهد شد.

۲ هزار ۵۰۰ تیرانداز سازمان یافته در خوزستان

محمد نیا در بخش دیگری از صحبت های خود بیان کرد: بیش از دو هزار ۵۰۰ تیرانداز سازمان یافته در خوزستان وجود دارد و در صورت توجه به پتانسیل این عزیزان و گسترش رشته تیراندازی در سرتا سر استان، شاهد افتخار آفرینی خوزستانی ها در سطوح و میادین مختلف رقابت خواهیم شد.

رییس هیات تیر اندازی خوزستان در پایان با اشاره به جایگاه هیات تیراندازی استان در کشور اضافه کرد: هیات تیراندازی خوزستان جزو پنج هیات برتر کشور بوده و با توسعه زیرساخت‌ها و آموزش‌های لازم قابلیت و پتانسیل این را داریم که در رنکینگ فدراسیون به رتبه های بهتری دست یابیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فدراسیون تیراندازی ورزش خوزستان برنا خوزستان کرونا ویروس هیات تیراندازی خوزستان رقابت های تیر اندازی تیم ملی تیر اندازی هیات تیراندازی خوزستان رییس هیات تیراندازی سایت اهداف پروازی اندازی خوزستان راه اندازی شهرستان ها سال ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۴۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های فرهنگی در احداث پارک‌ها مدنظر قرار گیرد

نماینده ولی‌فقیه در کردستان، گفت: در احداث پارک‌ها اقدامات فرهنگی و توسعه و تقویت کتابخوانی با ایجاد ظرفیت‌های مختلف مد نظر قرار گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی بعد از ظهر امروز در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سنندج، اظهار داشت: امسال سال آخر دولت سیزدهم و شوراها است، بنابراین می‌طلبد که در این سال پایانی تلاش بیشتری در خدمت به مردم صورت بگیرد. 

وی افزود: مسئولان باید از این فرصتی که در اختیار دارند به نحو احسن در راستای خدمت به مردم استفاده کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان تصریح کرد: مسئولان باید مردم را همانند فرزندان خود دوست داشته باشند و دلی به آنها خدمت کنند و با این روند موجب امیدآفرینی در جامعه شوند. 

وی گفت: مسئولان وقت بیشتری برای خدمت و پاسخگویی به مردم بگذارند و با شناخت و مطالعه کافی و اولویت‌بندی نیازها در مسیر خدمت به جامعه گام بردارند. 

پورذهبی پیگیری رفع مشکلات را جزو برنامه‌های اولویت‌دار خود عنوان و بیان کرد: در سال جاری با هدف شناخت بیشتر از وضعیت و احصای ظرفیت‌ها و مشکلات شنیدن مطالبات مردم، بازدیدهای میدانی و حضور در شهرستان‌های را دنبال خواهیم کرد. 

وی اضافه کرد: هدف‌گذاری امسال بازدید از بخش‌ها و شهرها با اولویت بخش‌هایی است که کمتر مسئولان آن سرکشی کرده‌اند. 

پورذهبی با بیان اینکه راهبرد و استراتژی ما به عنوان نماینده ولی‌فقیه این است که برای مردم و خدمت به آنها بیشتر وقت بگذارم، گفت: عمر مسئولیت‌ها کوتاه است و اگر آن گونه که باید در خدمت مردم نباشیم، پشیمان خواهیم شد. 

وی اضافه کرد: ابتکار و انجام کارهای جدید و نو که به چشم مردم می‌آیند، اولویت تک تک مسئولان و مدیران در سطح استان باشد، لذا هر آن چه در توان دارید در مجموعه شورا و شهرداری در این راستا به‌کار بگیرید. 

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با تأکید بر اینکه توسعه و ارتقای فضاهای عمومی به ویژه حوزه کتابخوانی و توسعه کتابخوانی از نکاتی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد، یادآور شد: در احداث پارک‌ها اقدامات فرهنگی و توسعه و تقویت کتابخوانی با ایجاد ظرفیت‌های مختلف مد نظر قرار گیرد چرا که تقویت و توسعه کتاب و کتابخوانی و اقدامات فرهنگی در هر جامعه‌ای رونق همه جانبه را به دنبال خواهد داشت. 

پورذهبی  تأکید کرد: در اجرای پروژه‌های مختلف باید پیوست‌ها فرهنگی مورد توجه قرار گیرد. 

تعریف 6 هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری در سنندج

سیدانور رشیدی، شهردار سنندج نیز با اشاره به انجام 1.5 میلیون مترمربع آسفالت در سال گذشته در معابر شهر سنندج، از هدف‌گذاری برای انجام بیش از دو میلیون متربع آسفالت در سال جاری خبر داد. 

وی با بیان اینکه بیش از 400 وظیفه برای شهرداری‌ها تعریف شده از این رو نمی‌توان وظایف شهرداری را در پروژه‌های عمرانی یا فضاهای سبز و مسائل فرهنگی خلاصه کرد، گفت: شهرداری در سرفصل‌های مختلف خدمات‌رسانی همه روزه به صورت مستقیم و غیرمستقیم با زندگی عموم مردم در ارتباط است و همین مسئله اهمیت فعالیت‌های شهرداری را بسیار بالا و تأثیرگذار در رضایتمندی عمومی کرده است. 

شهردار سنندج با بیان اینکه گستره خدمات شهرداری موجب شده انتظارات از شهرداری نسبت به سایر ادارات که تنها یک یا چند وظیفه خاص دارند فراتر رود، گفت: اقدامات مختلفی در راستای عمران شهری و رفع مشکلات در سنندج در سال گذشته انجام شد، البته ادعا نمی‌کنیم که کل مشکلات را حل کرده‌ایم اما در حد توان هرآنچه در توان داشته‌ایم را به کار گرفته‌ایم. 

وی خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگی، احداث پارک‌های بزرگ مقیاس و پروژه‌های عمرانی ریل‌گذاری خوبی در سطح شهر انجام شده است این روند را با قدرت هرچه تمام و با حمایت شورا و همراهی خانواده بزرگ و تلاشگر شهرداری در سالجاری ادامه خواهیم داد. 

رشیدی با اشاره به نام‌گذاری امسال با عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم، از به‌کارگیری همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها برای تحقق این شعار و امیدآفرینی و خدمت به مردم خبر داد و عنوان کرد: 6 هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری تعریف شده و برنامه‌های متعددی در زمینه اتمام پروژه‌های نیمه تمام، توسعه فضای سبز شهری و ایجاد 30 پارک درون محلی در دستور کار است. بیش از 90 درصد مصوبات شهرداری به تصویب رسیده است.
 
نبود درآمد پایدار پاشنه آشیل شهرداری‌ سنندج

عزت رضایی، رئیس شورای اسلامی شهر سنندج هم در این نشست اظهار داشت: خدمت به خلق بالاترین عبادت است و حتماً کسی موفق خواهد بود که خدمت به مردم را در اولویت کار خود قرار داده باشد  مسائل معیشتی مردم را رنج می‌دهد، تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باید بیش از پیش صورت بگیرد. 

وی با بیان اینکه مدیریت شهری ما گریبانگیر مسائل خاصی است که در دیگر کلان شهرهای کشور چنین مشکلاتی کمتر دیده می‌شود، گفت: نبود درآمد پایدار مشکل اصلی و پاشنه آشیل شهرداری‌ها در استان است. 

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج یادآور شد: رهبر معظم انقلاب لقب فرهنگی بودن را به کردستان اعطا کرده‌اند، یک استان فرهنگی نیازمند خدمات بیشتر است تحقق این مهم نیازمند نگاه و اختصاص اعتبارات ویژه است. 

انتهای پیام/484/

دیگر خبرها

  • بلیت‌هایی که هنوز OK نشده است/ چالش ورزش ایران برای کسب سهمیه المپیک پاریس
  • زیرساخت‌های فرهنگی در احداث پارک‌ها مدنظر قرار گیرد
  • محوطه سازی سایت «قره حسنلو» ۶۰ درصد پیشرفت دارد
  • رشته‌های اشتغال‌آفرین در اولویت دریافت بودجه دولت
  • دانشگاه‌های دولتی و رشته‌های اشتغال‌آفرین در اولویت دریافت بودجه
  • سطح ووشو ایران در مجامع بین‌المللی مطلوب است
  • ساعت پخش زنده بازی دوستانه آلمان و هلند از تلویزیون + پخش از شبکه ورزش و آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی دوستانه اسپانیا و برزیل‌ + پخش آنلاین از سایت آنتن و آپارات
  • ساعت پخش زنده بازی دوستانه انگلیس و بلژیک‌ + پخش آنلاین از سایت آنتن و آپارات
  • مدارک مورد نیاز برای ثبت نام کنکور + خرید سریال ثبت نام کنکور سایت sanjesh.org