Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@22:06:56 GMT

ظرفیت سپاه و بسیج در کنار محیط زیست خواهد بود

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۴۲۰۸

ظرفیت سپاه و بسیج در کنار محیط زیست خواهد بود

ملک شاهکوهی گفت: تفاهم نامه بین سپاه نینوا و محیط زیست برای تمامی رخدادهاست و ظرفیت سپاه و بسیج در کنار محیط زیست خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا گلستان، سردار «علی ملک شاهکوهی» در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری سپاه و محیط زیست استان گفت: این برای اولین است که چنین توافقی در استان رخ می دهد و اصل این تفاهم نامه بر اساس حفاظت و صیانت از محیط زیست و جلوگیری از آتش سوزی جنگل هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: اگر همه ما خود را در برابر آتش سوزی های مراتع و جنگل ها مسئول ندانیم سرمایه آیندگان ما از بین خواهد رفت.

 

وی اظهارداشت: این تفاهم نامه بین سپاه نینوا و محیط زیست برای تمامی رخدادهاست و ظرفیت سپاه و بسیج در کنار محیط زیست خواهد بود.

 

ملک شاهکوهی ادامه داد: به دنبال این هستیم با دستگاه های دیگر همچون منابع طبیعی، آب منطقه ای و جهاد کشاورزی چنین تفاهم نامه ای امضا کنیم.

 

وی گفت: محیط زیست ما جزو سرمایه هایی است که باید به چشم امانت به آن نگاه کنیم و حفاظت و حراست از آن اصلی است که به عهده همه ماست.

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرمانده سپاه نینوا گلستان تفاهم نامه سپاه محیط زیست تفاهم نامه سپاه نینوا محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۴۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و شرکت توسعه آزاد پاسارگاد در راستای تسریع در اجرایی و عملیاتی شدن پروژه ساخت مسکن برای کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه، استفاده از ظرفیت‌های موجود در مراکز رشد و سرا‌های نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه‌ای با حضور رئیس و معاونان این واحد دانشگاهی، مدیرعامل شرکت توسعه آزاد پاسارگاد (شتاپ) و مدیران شرکت‌های فناور در حوزه صنعت ساختمان به امضا رسید.

فریده دوکانه‌ای‌فرد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در این جلسه با معرفی ظرفیت‌های مرکز رشد این واحد دانشگاهی اظهار کرد: این مرکز رشد با مجوز ۷۰ درصدی در صنعت ساختمان و فناوری نوین و مصالح ساختمانی در این حوزه با استفاده از ظرفیت‌های علمی و گروه‌های متخصص متقاضی استقرار در مرکز رشد، در پرورش و رشد کسب‌وکار‌ها در زمینه تولید و تجهیز ساختار صنعت ساختمان با الگوی جامع و با بهره‌گیری از تحقیقات روزآمد با وجود فضا‌های کارگاهی به‌منظور راه‌اندازی خط تولید از مزیت‌های این مجموعه و افزایش فعالیت‌های ساختمانی تأثیر بسزایی داشته است.
به گزارش آنا، در پایان از شرکت‌های مستقر در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن مزرعه آموزشی کولیک بازدید شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت از ایده‌های برتر دانش سنتی محیط زیست
  • لزوم توجه به محیط زیست
  • حفظ محیط زیست و تکمیل فاضلاب شهری مطالبه مهم شاهرودی‌ها از دولت
  • باید در حفظ ظرفیت گردشگری چهارمحال و بختیاری تلاش شود
  • استفاده از ظرفیت هنر در همایش ملی دانش سنتی محیط زیست
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • ورود دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران به تحقق اقتصاد چرخشی با مشارکت دو صنعت بزرگ کشور
  • لزوم حمایت از زندانیان و خانواده آن‌ها
  • اقدامات تأمینی و تربیتی برای خانواده های زندانیان
  • ارایه خدمات به خانواده زندانیان تا ۳ ماه پس از آزادی