Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@04:19:56 GMT

شهردار اراک رای اعتماد شورا را کسب کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۴۲۲۲

شهردار اراک رای اعتماد شورا را کسب کرد

محمدکریم شفیعی شهردار اراک در جلسه استیضاح خود رای اعتماد هفت نفر از اعضای شورا را کسب کرد و ماندنی شد.

به گزارش برنا از اراک ، جلسه صحن رسمی شورای شهر اراک که در غیاب محمدحسین فدایی رییس شورای شهر اراک برگزار شد، به استیضاح شهردار اراک اختصاص داشت.

نایب رییس شورای شهر اراک در ابتدای جلسه اقدام به قرائت دو نامه واصله در خصوص انجام استیضاح شهردار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامه اول مربوط به درخواست فدایی رییس شورای شهر مبنی بر برگزار شدن استیضاح شهردار بود و نامه دوم نیز مربوط به درخواست چهار نفر از هشت عضو امضاکننده نامه استیضاح شهردار اراک بود که از استیضاح منصرف شده و خواستار از دستور کار خارج شدن موضوع استیضاح از دستور کار شورا شده بودند.

ایرج رضایی، طوفان محمدی، فرزانه رحمتی و پیمان رشیدی چهار عضو امضا کننده استیضاح بودند که در این جلسه امضای خود را پس گرفتند و این امر مورد نقد سه عضو اصولگرای شورای شهر اراک واقع شد.

طبق قانون، استیضاح شهردار باید با امضای هشت عضو شورا انجام شود و در صورتی که یک سوم اعضا بر استیضاح اصرار داشته باشند باید رای گیری شود که در نهایت تصمیم بر اخذ رای اعتماد توسط شهردار اراک گرفته شد و بر همین مبنا در غیاب فدایی رییس شورای شهر اراک، با رای 10 عضو شورا، شفیعی با هفت رای موافق و سه رای مخالف از شورا رای اعتماد گرفت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهردار اراک استیضاح شهردار رییس شورای شهر شورای شهر اراک شهردار اراک رای اعتماد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۴۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ها به حمله موشکی به رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سخنگوی شورای شهر تهران در حاشیه دویست و بیست و هفتمین جلسه علنی شورا گفت: کیان اسلامی و پایداری مرز‌های ما هرگاه مورد هجمه قرار بگیرد باید به موقع پاسخ داده شود. علیرضا نادعلی افزود: در حقیقت این حمله بزرگ یک گوش‌مالی کوچکی بود که به آنها داده شد و همین امر باعث شد کودکان غزه شب گذشته با آرامش سر به بالین بگذارند بنابراین این موفقیت را باید به نیرو‌های مسلح که پاسخ مقتدارانه‌ای دادند، تبریک بگوییم. نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران ضمن تبریک این اقتدار و عزت بزرگ به دلاورمردان سپاه پاسداران گفت: ما در یک جنگ روانی هم دشمن را غافلگیر و هم خسته کردیم و اطلاع رسانی مدیریت شده‌ای که شکل گرفت ترس و وحشت در دشمن ایجاد کرد به طوری که در آماده باش ۱۰۰ درصدی بودند. پرویز سروری افزود:در همین شرایط یک کشتی اسرائیلی نیز به غنیمت گرفته شد و این درس داده شد که به هرشکلی در کشور ناامنی ایجاد شود، امنیت آب راه‌های همجوار ایران از بین خواهد رفت و این موضوع در کنترل آنها بسیار مؤثر خواهد بود. نائب رئیس شورا گفت: عملیات سایبری برسامانه پدافندی رژیم صهیونیستی ایجاد شد و عملیات آگاهانه‌ای که لبنان در تخلیه موشکی گنبد آهنین انجام داد باعث شده ذخیره موشکی این کاهش یابد و این عملیات، ترکیبی و حساب شده بود و اقدامات مناسب برای کنترل منطقه شکل گرفته بود. عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا نیز ضمن تبریک به مناسبت دفاع مشروع ایران گفت: این رفتار شرافتمندانه و جوانمردانه بود و هیچ یک از اهداف این دفاع، بیمارستان یا تاسیسات نبوده است. علی اصغر قائمی افزود: این درحالی است که رژیم صهیونیستی در بیش از ۱۹۰ روز به مراکز درمانی و مراکز تجمع و مجتمع‌های مسکونی حمله کرده است.

دیگر خبرها

  • مکان احداث دومین پارک بانوان اراک مشخص می‌شود
  • پیام شبانه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی
  • گزارش دهی معاون شهردار تهران به شورا در جلسه آتی
  • لزوم معماری داده‌ای همگام با هوشمندسازی دولت
  • با کارمندان متخلف شهرداری برخورد قاطع صورت گیرد
  • بیانیه شهردار اراک در حمایت از پاسخ دندان شکن سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی
  • اعضای شورای شهر با اراده مردم بر کرسی نشسته‌اند
  • لایحه کاهش بهای خدمات شهرداری شیراز به تصویب رسید
  • واکنش ها به حمله موشکی به رژیم صهیونیستی
  • از حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور در صحن شورا تا بررسی بهای خدمات مدیریت پسماند