Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@09:48:06 GMT

ششمین مرحله از تست کرونای ذوب‌آهن منفی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۴۲۴۲

ششمین مرحله از تست کرونای ذوب‌آهن منفی اعلام شد

نتیجه آزمایش کلیه نفرات تیم فوتبال ذوب‌آهن شامل بازیکنان، مربیان و عوامل اجرایی منفی اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، روز گذشته و پس از بازگشت کاروان ذوب‌آهن از بوشهر کلیه نفرات این تیم برای ششمین بار مورد آزمایش تست پی.سی.آر قرار گرفتند که نتیجه آزمایش کلیه نفرات تیم شامل بازیکنان مربیان عوامل اجرایی منفی اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریفیان‌پور در این خصوص گفت: برای ششمین بار کلیه نفرات تیم را مورد تست کرونا قرار دادیم که جواب کلیه نفرات منفی اعلام شد این آزمایش تحت نظارت نماینده ایفمارک انجام شد.

پزشک تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: در تمرینات و اردوها کلیه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنیم، بازیکنان و حرفه‌ای هستند و همکاری لازم را با کادر پزشکی تیم به صورت کامل انجام می‌دهد؛ نظارت مستمر و پیگیری‌های تیم پزشکی نیز باعث شده که به لطف خدا و همکاری بازیکنان و سایر عوامل تیم نتیجه همه تست‌ها منفی باشد.

وی تصریح کرد: تاکنون در دو شهر پرخطر مشهد و بوشهر برای انجام مسابقه حاضر شده بازی بعدی خارج از شهر ما در استان خوزستان و شهر اهواز است امیدوار هستیم با توجه به وضعیت اهواز از این مرحله هم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به سلامت عبور کنیم.

پیش از این جواد محمدی مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در اظهانظری گفته بود: «در این شرایط سلامت بازیکنان کادر فنی و عوامل اجرایی و برگزاری مسابقات از همه چیز واجب‌تر است خانواده این افراد نگران هستند با چه تضمینی به بوشهر بروند و در سلامت کامل برگردند. امیدوارم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ موارد فوق را بررسی و تصمیمات لازم را به نحوی که به هیچ کس آسیبی وارد نشود اتخاذ کند».

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ص۱۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: آهن اصفهان فوتبال بوشهر منفی اعلام شد کلیه نفرات ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۴۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صد و پنجاه و ششمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد

کاغذ خبر عنوان مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های ایسکانیوز است که در پایان هر روز منتشر می‌شود.

برای دریافت فایل پی‌دی‌اف حاوی لینک مطالب می‌توانید اینجا کلیک کنید.

رفتار برادرانه آری؛ برخورد دو قطبی‌ساز نه! دانشگاه‌های تحقیقاتی چگونه اقتصادهای منطقه‌ای را تقویت می‌کنند؟ کمیسیون اجتماعی مجلس با تعطیلی شنبه موافق است/ منتظر پاسخ استعلام از دفتر رهبری هستیم لایحه پیشنهادی دولت برای وصول مطالبات دانشگاه‌ها از بنیاد شهید مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است تبعیض جنسیتی در دانشگاه‌های دانمارک/ ۳۷ درصد دانشجویان دکتری دختر تجربه تحقیر کلامی دارند اولین کودکستان‌های «تاک» دانشگاه آزاد مهرماه افتتاح می‌شوند

کد خبر: 1227957 برچسب‌ها کاغذ خبر

دیگر خبرها

  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • راه‌یابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • صد و پنجاه و ششمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • سرمایه‌گذاری تیم‌های آسیایی خطرناک است/ فوتسال بچه سرراهی نباشد
  • جشن صعود در افغانستان با سرود ایرانی! (عکس)
  • طنز در فضای مجازی با اقتصاد پیوند خورده است
  • طنز رسمی در حال عقب افتادن از طنز غیررسمی است/هزار و ۱۲۹ اثر به طنز پهلو رسید
  • کامنت موشن| آیا کرونای دیگری در انتظار جهان است؟