Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: طرح الزام دولت به فعالسازی دیپلماسی اقتصادی در آینده نزدیک در صحن علنی مطرح خواهد شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، عزت‌الله اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 24 تیر) پس از جلسه صبح امروز این کمیسیون در جمع خبرنگاران گفت: مباحث اقتصادی خوبی در جلسه امروز با حضور وزیر خارجه مطرح شد که موانع بر سر راه صادرات تولید داخل در آن بحث و بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشنهاد کمیسیون صنایع مجلس به "ظریف "برای تشکیل کمیته مشترک مجلس و وزارت امور خارجه

وی افزود: وزارت خارجه باید پیگیر موانع قانونی در این حوزه باشد و ما هم تلاش می‌کنیم آن را رفع کنیم. در مجموع جلسه پربار و خوبی بود.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وزیر خارجه با حوصله زیاد مباحث نمایندگان را گوش داده و اعضای کمیسیون صنایع هم مباحث تخصصی مناسبی را مطرح کردند.

اکبری تالارپشتی افزود: طرح الزام دولت به فعالسازی دیپلماسی اقتصادی در آینده نزدیک در صحن علنی مطرح خواهد شد که با این طرح به دنبال رفع موانع صادرات هستیم.

انتهای پیام/

R1373/P/S1,15/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیسیون صنایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۴۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده شناسایی و رفع موانع واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی از شناسایی موانع واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا و رفع تدریجی در وزارت اقتصاد خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، ابراهیم بازیان در خصوص واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا گفت: رویکرد دولت و رئیس جمهور استفاده از ظرفیت‌های غیردولتی و سپردن کار به مردم بویژه در حوزه‌های اقتصادی و در بنگاه‌هایی است که از نظر ماهیت با اراده، سرمایه، مهارت و توانمندی مردم اداره می شوند. مشخصا بنگاه‌هایی که دولت نه تنها سهام مدیریتی بلکه سهام قابل‌توجه و معناداری نیز ندارد.

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی افزود: این سهام‌ باید با لحاظ تمامی جوانب به ذی‌نفعان بنگاه‌ها واگذار شود. برای برون رفت از این شرایط با توجه به امتداد 50 ساله‌ای که دولت به لحاظ داشتن سهام‌ تودلی همواره در مدیریت این شرکت‌ها دخالت داشته باید تدابیر جامع و مانعی اندیشیده شود که خصوصی سازی درباره این موضوع کار کارشناسی انجام می‌دهد.

بازیان ادامه داد: طبق گفته رئیس جمهور، دولت اصل را بر خروج از این نوع مدیریت‌ها گذاشته است. موانعی در این مسیر وجود دارد که باید شناخته و به تدریج و با استفاده از ظرفیت‌های قانونی برداشته شود. اراده این موضوع ایجاد شده و مجموعه‌های مختلف در وزارت اقتصاد آن را در دستور کار قرار داده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • منتظر برنامه مکتوب بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • وزیر ارتباطات: برای سومین بار رفع فیلتر گوگل‌پلی را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم
  • توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم
  • توسلی : رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت در زمینه خودرو را پیگیری می‌کند + فیلم
  • گام اساسی دولت سیزدهم در عرصه دیپلماسی اقتصادی
  • تاکید معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر خارجه بر توسعه صادرات در جهت جهش تولید
  • گره‌گشایی با دیپلماسی اقتصادی در دولت سیزدهم
  • وعده شناسایی و رفع موانع واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا
  • سفر رئیس‌جمهور به پاکستان موانع توسعه روابط را از بین می‌برد
  • حسینی، نماینده مجلس: به جای تغییر در تیم اقتصادی دولت باید به دنبال بهبود سیاست‌ها بود/ اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز به شدت تاثیرگذار است