Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-19@00:39:39 GMT

زیدان: هنوز جامی نبرده‌ایم

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۴۲۵۷

زیدان: هنوز جامی نبرده‌ایم

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  اسپوتنیک، حضور زین الدین زیدان روی نمیکت رئال مادرید باز هم این تیم را به روزهای خوب خود برگردانده است. سرمربی فرانسوی رئال مادرید موفق شد تیمش را به نهمین برد متوالی در لالیگا برساند تا حالا دو بازی مانده به پایان فصل، برای قهرمانی فقط ۲ امتیاز لازم داشته باشند.

    زیدان پس از پایان بازی شب گذشته مقابل گرانادا  در صحبت با رسانه‌ها گفت: «بازی خیلی نزدیک و پرفشاری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبیعی بود. در استادیوم مشکلی بازی می کردیم. حریف در نیمه دوم فشار آورد چون می دویدند و می جنگیدند. طبیعی بود. ما نیمه اول خیلی خوبی داشتیم و آنها در نیمه دوم بهتر بودند. برای بردن لالیگا باید فشار را تحمل کرد.»

    سرمربی کهکشانی‌ها اظهار داشت: «باید خیلی به این تیم افتخار کرد چون کسب ۹ پیروزی از ۹ بازی آسان نیست. بهتر از این نمی شود. پیروزی سزاوارانه ای بود و خیلی خوشحالیم. دو بازی باقی مانده و هنوز عنوانی فتح نکرده ایم. حقیقت همین است. سه امتیاز فوق العاده مهم کسب کردیم، اما پنجشنبه شب مجدداً بازی خواهیم کرد و باید به درستی ریکاوری کنیم. از اینکه برای قهرمانی در لالیگا بازی خواهیم کرد هیجان زده ایم. نزدیک هستیم اما هنوز به هدف نرسیده ایم.»

فرلاند مندی اولین گل رئال را این گون وارد دروازه گرانادا کرد.

زیدان در مورد فریادش بعد از سوت پایان گفت: «فریاد زدم چرا که از پایان این بازی خوشحال بودم. سه امتیاز کلیدی کسب کردیم. فوتبال خیلی زیباست اما فشار را تحمل می کنی. فقط دو بازی مانده است. بازیکنانم یک بازی عالی داشتند. یک بازی بسیار سخت در خانه مقابل حریفی داریم که خوب بازی می کند. اگر مقابل ویارئال پیروز شویم، می گویم که جام را در اختیار داریم. فعلا چیز دیگری نمی توانم بگویم. فعلا چیزی نبرده ایم چون ۶ امتیاز مانده است.»

    بخش پایانی صحبت‌های زیدان در مورد وضعیت ادن هازارد و حواشی گرت بیل بود، زیدان در این باره بیان کرد: «این یک مسئله تیمی است، و بازیکن برای اینکه بازی کند، باید در فرم بسیار بسیار خوبی قرار داشته باشد. دو بازی باقی مانده و وضعیت هازارد کمی پیچیده است، اما امیدوارم او آمادگی کامل خود را تا روز پنجشنبه به دست آورد تا بتواند به تیم کمک کند چون این چیزی است که خودش می خواهد. او قوی تر می شود. گلایۀ از گرت بیل ندارم. همگی اینجا هستیم. دو بازی باقی مانده و همگی به هدف قهرمانی در لالیگا فکر می کنیم. چیز بیشتری برای گفتن ندارم.»

رئال مادرید در بازی شب گذشته به یک رکورد در قرن بیست و یک دست یافت و به تنها تیمی بدل شد که در یک فصل بیست و یک بازیکنش موفق به گلزنی شدند.

در این دیدار فرلاند مندی در دقیقه ۱۰ توانست اولین گل رئال در این بازی و اولین گل خود با پیراهن کهکشانی‌ها را به‌ثمر برساند تا تبدیل به بیست‌ویکمین گل‌زن متفاوت رئال در این فصل شود. الته باتوجه با ۲ بازی باقمی مانده تا پایان فصل ممکن است این تعداد افزایش پیدا کند.

رئال مادرید ۲ - گرانادا یک | شاگردان زیدان ۲ امتیاز تا قهرمانی لالیگا کد خبر 530799 برچسب‌ها فوتبال - لالیگا اسپانیا تیم رئال مادرید تیم بارسلونا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال لالیگا اسپانیا تیم رئال مادرید تیم بارسلونا رئال مادرید دو بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۴۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس: نتیجه ۳ بر صفر عالی است/ کارمان را انجام دادیم

سرمربی پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش گفت که کار آن‌ها در دیدار با صنعت نفت بردن بازی بود و این کار را هم انجام دادند.

بیشتر بخوانید؛ آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/ صدر جدول تا اطلاع ثانوی قرمز شد

اوسمار ویرا پس از پیروزی ۳ بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر گفت: می‌دانید بازی در آبادان چقدر سخت است. نتیجه ۳ بر صفر در فوتبال عالی است و از عملکرد بازیکنانم واقعاً رضایت دارم.

وی در مورد صدرنشینی تیمش گفت: می‌دانیم که یک بازی بیشتر از رقیب‌مان انجام دادیم. کاری که ما باید انجام می‌دادیم بردن بازی بود و این کار را انجام دادیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص مصدومیت عالیشاه عنوان کرد: امید بازیکن خیلی مهمی برای ماست، خصوصاً در این زمان. امیدوارم مصدومیت دشواری نباشد، ولی باید منتظر جواب MRI باشیم.

اوسمار در خصوص اینکه آیا پرسپولیس درخواستی برای استفاده از VAR در بازی‌های باقی مانده داشته است؟ گفت: VAR یک روش خوب در فوتبال است و کمک می‌کند، ولی من در این لحظه از تصمیم باشگاه خبر ندارم و هر تصمیمی بگیرند از آن تبعیت می‌کنیم.

وی در خصوص مسابقات باقی مانده پرسپولیس در جام حذفی و لیگ اظهار داشت: همه بازی‌ها برای ما مهم هستند. جام حذفی هم خیلی مهم است، چون با یک بازی ۹۰ دقیقه‌ای می‌توانیم به مرحله بعد برویم و به همین خاطر با تمام بازیکنان در زمین حاضر می‌شویم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1227618 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • سرمربی پرسپولیس: نتیجه ۳ بر صفر عالی است/ کارمان را انجام دادیم
  • رسمی: داور ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • شکایت رئال مادرید از خاویر تباس؛ احتمال بالای محرومیت رئیس لالیگا!
  • احتمال تعلیق موقت تباس از ریاست لالیگا
  • ضدحمله سنگین رئال: لالیگا بدون رئیس می‌ماند!‏
  • بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!
  • بازی‌های باقی‌مانده استقلال ترسناک است/ ۴ پیچ خطرناک که دور رفت نکونام امتیاز داد
  • آمار عجیب ستاره سابق پرسپولیس در لالیگا دو
  • آمار عجیب لوکادیا در لالیگا دو
  • سپاهان و شروع جدید فصل سخت از فردا!