Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی اعضای باند 10 نفره سرقت منزل که اقدام به سرقت 120 میلیارد ریال از اموال شهروندان کرده بودند، در شهرستان های غرب استان تهران شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سردار "عباسعلی محمدیان" با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در مناطق مختلف شهر کرج، شناسایی و دستگیری سارقان در دستورکار پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: کارآگاهان در بررسی های اولیه خود متوجه شدند تعدادی از سارقان سابقه دار و حرفه ای که اکثر آن ها در 2 سال اخیر از زندان آزاد شده اند با تشکیل یک باند سازمان یافته اقدام به سرقت از منازل مناطق بالای شهرکرج می کنند.
سردار محمدی  بیان کرد: با تلاش های شبانه روزی کارآگاهان و انجام تحقیقات و اقدامات گسترده پلیسی، 10 نفر از اعضای این باند سرقت شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی همه آن ها در چند عملیات غافلگیرانه در شهرستان های غربی استان تهران دستگیر و به پایگاه دوم پلیس آگاهی منتقل شدند.
فرمانده انتظامی استان البرز اظهار داشت: متهمان پس از دستگیری ابتدا منکر انجام هرگونه سرقت بودند اما با مشاهده مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و به 59 فقره سرقت منزل شامل لوازم خانگی، اشیاء قیمتی، طلا و وجه نقد اقرار کردند.
وی با بیان این که از متهمان 3 دستگاه خودرو کشف شد ادامه داد: ارزش اموالی که اعضای این باند حرفه ای به سرقت برده اند توسط کارشناسان 120 میلیارد ریال برآورد شده است.
فرمانده انتظامی استان البرز با بیان این که همه مال باختگان این پرونده شناسایی شده اند، خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز با رعایت نکات پیشگیری از سرقت منزل و استفاده از لوازم بازدارنده همچون دوربین مدار بسته و دزدگیر، یاری گر پلیس در تامین امنیت شهر  باشند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: باند سارقان سرقت منزل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۴۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز

سرهنگ سیروس دریکوند گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اموال اماکن خصوصی در مجتمع‌های مسکونی در برخی مناطق شهر اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان اهواز قرار گرفت.

او می‌گوید: پلیس آگاهی با همکاری ماموران کلانتری ۳۳ با کار اطلاعاتی و اقدامات تخصصی ۳ سارق حرفه‌ای را در ارتباط با سرقت‌های به وقوع پیوسته را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان با اشاره به دستگیری ۴ مالخر و کشف تعداد زیادی اموال مسروقه به ارزش ۷ میلیارد ریال در مخفیگاهشان، بیان داشت: متهمان در تحقیقات فنی پلیس به ۱۰ فقره سرقت از قبیل: ۵ فقره سرقت منزل و ۵ فقره سرقت سایر مشاعات اعتراف کردند.

سرهنگ دریکوند با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از ساکنان آپارتمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی خواست: از قفل‌های مطمئن برای درب انبار و همچنین قفل و زنجیر کردن موتورسیکلت و دوچرخه در قسمت مشاعات ساختمان‌ها استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • سوءاستفاده سارق از اعتماد صاحب‌خانه برای سرقت طلاجات
  • کشف کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد
  • ۲۱ مال‌خر توسط پلیس آگاهی خراسان شمالی بازداشت شد