Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در مورد چگونگی فعالیت خطوط شبانه اتوبوسرانی پایتخت گفت: فعالیت این خطوط، کمافی‌السابق استمرار خواهد داشت و با توجه به اینکه تعداد مسافران در ساعات شب به مراتب کمتر از ساعات روز است، اتوبوس‌های تک‌کابین به جای اتوبوس‌های دوکابین در خطوط شبانه به کار گرفته می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، محمود ترفع با تاکید بر اینکه فعالیت ناوگان اتوبوسرانی، 24 ساعته است و شرکت واحد مجموعه‌ای شبانه‌روزی است، افزود: خدمات‌رسانی خطوط 9 گانه بی آر تی تهران در ساعات شب نیز ادامه دارد و اتوبوس‌های این خطوط حتی بدون یک دقیقه تعطیلی، در طول شبانه‌روز به جابه‌جایی مسافر می‌پردازند.
او با اشاره به اینکه خطوط بی آر تی، پرترددترین مسیرهای اتوبوسرانی تهران هستند و بیشترین تعداد مسافران در این خطوط جابه‌جا می‌شوند، اظهار کرد: البته در این میان، خط 7 بی آرتی که میدان راه آهن در جنوب تهران را به میدان تجریش در شمال تهران اتصال می‌دهد، پرمسافرترین خط اتوبوسرانی پایتخت است.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تاکید بر اینکه خط یک بی آر تی که میدان آزادی و پایانه غرب در منتهی‌الیه غربی تهران را به چهارراه تهران‌پارس و پایانه شرق در منتهی‌الیه شرقی تهران متصل می‌کند، دیگر خط اتوبوسرانی تهران با بیشترین تعداد مسافر است، خاطرنشان کرد: اصولاً ناوگان اتوبوسرانی، پرتقاضاترین مُد حمل و نقل عمومی در پایتخت محسوب می‌شود و با وجود همه محدودیت‌های موجود، خود را موظف به خدمات‌رسانی حداکثری به شهروندان عزیز در هر شرایطی می‌دانیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اتوبوسرانی تهران شرکت واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۴۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم

منوچهر نصیری گفت: طرح «زیست شبانه» با توجه به افزایش تردد در ساعات بامداد بمنظور ایجاد نظم و امنیت اجتماعی و نظارت بر فعالیت‌های واحد‌های صنفی در این ساعات در استان قم ادامه خواهد داشت.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم عنوان کرد: برخورد بدون مماشات با مخلان آسایش و آرامش شهروندان در اولویت فرماندهی انتظامی بوده و این طرح با حضور رده‌های مرتبط پیگیری و اجرایی می‌شود.

از بهمن ماه سال گذشته مصوب شد، هیچ واحد صنفی جز در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مراکز خدمات عمومی بعد از ساعت ۱۲ فعال نباشند.

نیروی انتظامی استان قم نیز طی این مدت با واحد‌های صنفی متخلف برخورد کرده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • استمرار فعالیت خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد
  • تمدید خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی شیراز
  • ورود ۵ هزار اتوبوس نو به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • استمرار روند فعالیت خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • ورود ۵ هزار اتوبوس فعال به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • امسال ۵۰۰ اتوبوس شهری اورهال می‌شود
  • ورود ۵۰۰۰ اتوبوس نو تا پایان سال به شهر تهران