Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@05:18:54 GMT

میراسماعیلی: خواستار برگزاری دادگاه حضوری هستیم

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۴۳۳۰

میراسماعیلی: خواستار برگزاری دادگاه حضوری هستیم

رئیس فدراسیون جودو گفت: به علت شیوع کرونا هنوز اقدامی برای تسریع در مراحل اداری صدور ویزا انجام نشده است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آرش میراسماعیلی درباره ایمیل ارسال شده از سوی فدراسیون برای آگاهی از برگزاری دادگاه شکایت ایران از فدراسیون جهانی جودو در تاریخ ۲۶ شهریور ماه و پاسخ CAS به ایمیل فدراسیون جودو گفت: لیست برنامه های ۶ ماه آینده دادگاه حکمیت ورزش چند روز پیش منتشر شد که در آن اشاره ای به برگزاری دادگاه شکایت ایران از فدراسیون جهانی جودو برای تعلیق ناعادلانه جودوی ایران نشده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی بود که مکاتبات ما با CAS در اینباره مستند است و ابتدا قرار بود دادگاه ۲۰ فروردین ماه برگزار شود که به ۲۶ شهریور موکول شد.

رییس فدراسیون جودو افزود: از سوی دیگر در ایمیل ارسال شده این موضوع را به اطلاع CAS رساندیم که متاسفانه به دلیل مشکلات شیوع کرونا، علی رغم داشتن دعوتنامه برای حضور در دادگاه اما سفارت سوییس هنوز هیچ اقدامی برای آغاز مراحل اداری مربوط به صدور ویزا نداشته که این موضوع باعث نگرانی نمایندگان اعزامی ایران به دادگاه CAS شده است.

وی با اشاره به پاسخ داده شده از سوی دادگاه عالی ورزش گفت: CAS در پاسخ خود تاکید کرده دادگاه در همان تاریخ ۲۶ شهریور و در موعد مقرر برگزار خواهد شد و جای نگرانی از این بابت وجود ندارد. دادگاه حکمیت ورزش همچنین درباره موضوع دوم که نگرانی ما بابت صدور ویزا بود، اعلام کرد اگر شرایط برای گرفتن ویزای هیات ایرانی مهیا نشد، هیات ایرانی بصورت غیر حضوری ۲۶ شهریور در دادگاه حاضر خواهد شد.

میراسماعیلی ادامه داد: به دنبال این موضوع و پس از چند ساعت مذاکره با مهدی علی نژاد و وکیل پرونده، از یک سو قرار شد طبق هماهنگی و رایزنی وزارت ورزش با وزارت امور خارجه، تمهیدات لازم برای صدور ویزا انجام شود و از سوی دیگر نیز تا چند ساعت آینده ایمیلی را به CAS ارسال خواهیم کرد تا مخالفت خود را با برگزاری دادگاه بصورت غیرحضوری اعلام کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که در صورت برگزاری غیر حضوری دادگاه آیا طرف مقابل نیز بصورت غیر حضوری در دادگاه حاضر می شود یا خیر، گفت: در این ایمیل فعلا اشاره ای به این موضوع نخواهیم کرد و منتظر پاسخ CAS می مانیم. اگر قرار بر برگزاری دادگاه بصورت غیر حضوری باشد، قطعا طرف مقابل نیز باید مانند ما بصورت غیر حضوری در دادگاه حاضر شود، در غیر اینصورت ما اعتراض خود را اعلام می کنیم و خواستار برگزاری دادگاه بصورت حضوری از سوی دو طرف و پس از بهبود اوضاع شیوع کرونا خواهیم شد.

رییس فدراسیون جودو در پایان گفت: با توجه به حساسیت این پرونده و شرایط حاکم بر آن که متاسفانه شاهد برخی رصدها از بیرون به پرونده هستیم، از تمامی دوستان خواهش می کنم از هر گونه اظهار نظر که ممکن است باعث بحرانی شدن اوضاع و سوءاستفاده طرف مقابل شود خودداری کنند. باید با هماهنگی کامل کار را جلو ببریم. خوشبختانه رییس کمیته المپیک، وزیر ورزش و معاون قهرمانی وزارت ورزش همکاری بسیار خوب و نزدیکی طی این مدت با ما داشته اند و وقت زیادی را پیرامون این موضوع صرف کردند که جا دارد صمیمانه از آن ها قدردانی کنم.

 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

منبع: دانا

کلیدواژه: بصورت غیر حضوری برگزاری دادگاه فدراسیون جودو ۲۶ شهریور صدور ویزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۴۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی

به گزارش خبرگزاری مهر ، نخستین نشست هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی به منظور بررسی برنامه اجرایی فدراسیون در سال ۱۴۰۳ به ریاست علی خلیلی رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی برگزار شد و در پایان این نشست شهرام علم، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی و ناهیده جباری، سرپرست آکادمی فدراسیون به عنوان ۲ عضو جدید هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی معرفی و منصوب شدند.

کد خبر 6080865

دیگر خبرها

  • برگزاری ۷۰ رویداد ملی ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی طی سال گذشته
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • پس از رایزنی میراسماعیلی با رئیس اتحادیه آسیا؛ جودوکاران ایران راهی هنگ‌کنگ می‌شوند
  • تیم ملی جودو ایران راهی هنگ کنگ می‌شود
  • انتخابات پرحاشیه کشتی تایید شد
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • مدارس ۱۱ شهرستان هرمزگان فردا بصورت حضوری است
  • سرمربی سابق تیم ملی در دادگاه فرهنگ و رسانه
  • هجدهمین حراج حضوری شمش طلا با ۳۵۰ میلیون تومان وجه الضمان