Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: باشگاه‌های معترض می‌توانند اعتراض خود را به کمیته استیناف ارسال کنند تا بررسی شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ابوالفضل حسن‌زاده محمدی، رئیس کمیته انضباطی درباره تکرار دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و نساجی مازندران عنوان کرد: سازمان لیگ فوتبال تایید کرد که تست کرونای بازیکنان فولاد و چند نفر از کادر فنی این تیم مثبت بوده و پس از بررسی متوجه شدیم که دلایل مطروحه دقیق بوده و همین امر باعث شد تا اعضای کمیته انضباطی به این نتیجه برسند که بازی تکرار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه در خصوص حکم تکرار دیدار تیم‌های پارس جنوبی جم و استقلال گفت: تاکنون هیچ اعتراضی از سوی باشگاه جم به دست ما نرسیده است. فقط فرمانداری جم اعلام کرده که مبلغ 81 میلیون تومان خسارت عدم برگزاری این دیدار را متحول شده است که در صورت برگزاری مجدد بازی، باید بررسی و اگر خسارتی متوجه ایشان شده باشد، تصمیم گیری می‌شود. همانطور که می‌دانید 9 بازیکن تیم استقلال تست کرونای‌شان مثبت بوده و دو نفر از کادر فنی‌شان نیز از لیست خارج شده‌اند. ما طبق مقررات انضباطی حکم بر تکرار بازی را اعلام کردیم.

رئیس کمیته انضباطی تصریح کرد: براساس آرای کمیته انضباطی، باشگاه‌های پارس جنوبی جم و نساجی مازندران اگر اعتراضی بر حکم دارند، می‌توانند در کمیته استیناف اعتراض‌شان را مطرح کنند.

رضاییان: کمیته انضباطی بر مبنای دلایل استقلال رای داده؛ به استیناف اعتراض می‌کنیم/ افاضلی باید برگرددرای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال و فولاد مقابل پارس جنوبی و نساجی/ مجیدی یک جلسه محروم شد

 

انتهای پیام/

R35347/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال نساجی مازندران فوتبال تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم فوتبال استقلال بیشتر بخوانید... اعتراض رسمی باشگاه پارس جنوبی به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران فوتبال تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم فوتبال استقلال تیم فوتبال نساجی مازندران فوتبال فولاد خوزستان استقلال کمیته انضباطی پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۴۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال برگزار و از سوی رحمان احمدی، مربی تیم مس رفسنجان تخلفاتی مبنی بر نقض مقررات و اصول کلی رفتار رخ داد.

وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود به مدت ۶ ماه تعلیق می‌شود و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • واکنش شورای رقابت به افزایش ۱۵۰ میلیونی قیمت پرشیا
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد
  • اعتراض استان مرکزی به رأی کمیته انضباطی برای سیدحسین حسینی
  • برخورد قاطع با بازیکن هنجارشکن استقلال را پیگیری می‌کنیم/ اعتراض رسمی به رأی کمیته انضباطی
  • جریمه ۴۰ میلیونی و محرومیت یک جلسه‌ای اسماعیلی‌فر
  • کاپیتان استقلال با وجود دلجویی محروم شد