Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، عزیزالله شهبازی، استاندار البرز با بیان این که محدودیت‌هایی که در پی جلوگیری از شیوع فزاینده کرونا در حال اعمال است تا هفته دیگر تمدید شده است، گفت: این محدودیت ها شامل تعطیلی دانشگاه ها، مدارس، مدارس شبانه روزی، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه ای، زبانسرا‌ها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، استخر‌های سرپوشیده، سینما، تئاتر، مراکز مشابه، موزه و باغ موزه‌ها، تالار‌های پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهبازی افزود: فعالیت مساجد و مصلی‌ها، برگزاری هر گونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش‌ها، باشگاه‌های ورزشی و ورزش‌های دربرخورد از جمله کشتی و کاراته، کافه، قهوه خانه و چایخانه، باغ وحش و شهربازی‌ها، مراکز تفریحی، آبی، استخر‌های سرپوشیده، باشگاه‌های بدنسازی و برگزاری نماز جمعه نیز  مشمول محدودیت های یادشده می شود.

استاندار البرز با بیان این که اکنون پس از چند ماه مقابله با کرونا، کادر بهداشت و درمان استان خسته هستند، گفت: وضعیت البرز در موج اول شیوع کرونا مطلوب بود.

او افزود: کاهش ساعت اداری و تعطیلی پنجشنبه ها و یا محدودیت ورود و خروج به استان مطرح شده و نیاز به مصوبه ستاد ملی دارد و به این منظور  پیگیری های لازم در حال انجام است.

استاندار البرز  با اشاره به محدودیت های کرونایی اعمال شده در البرز گفت: کاهش ساعت خدمات دهی اتوبوسرانی، طرح زوج و فرد و... از جمله این درخواست ها است.

استاندار البرز/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس ویروس کرونا استاندار البرز محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۴۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ مفقودی سیل استان کرمان زنده پیدا شدند

استاندار کرمان گفت: خوشبختانه هیچ حادثه جانی در بارندگی‌های استان نداشتیم و چهار مفقودی سیل استان کرمان همگی زنده پیدا شدند. - اخبار استانها -

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان با اشاره با اینکه بارش‌های چند روز گذشته در استان کرمان خیلی زیاد بوده است، اظهار داشت: بارش باران زیادی را در بالادست جیرفت داشتیم و در حالی که حتی هواشناسی هم در بیشترین بارش‌ها را در منوجان و قلعه گنج پیش‌بینی کرده بود.

وی با اشاره به اینکه امسال با عنایت الهی خسارات کمتری را در باران‌های سیل‌آسای جنوب استان داشتیم، افزود: از تجربه سال‌های گذشته استفاده کردیم؛ مسیل‌ها، پل‌ها و سیلبندهای زیادی اصلاح و لایروبی‌های زیادی در مناطق مختلف انجام شد.

استاندار کرمان با بیان اینکه در برخی از شهرستان‌ها مانند منوجان 8 کیلومتر لایروبی و اصلاح سیلبندها انجام شد، ادامه داد: در شهرستان‌های جنوبی استان اقدامات پیشگیرانه زیادی برای مقابله با سیل انجام دادیم و این اقدامات باعث شد که با وجود بارش‌های زیاد و شدید باران در این منطقه شاهد خسارات کمی باشیم.

وی با اشاره به اینکه در خیلی از مناطق و شهرستان‌های جنوبی بالای 50 میلی‌متر بارندگی داشتیم، بیان کرد: البته بارندگی‌ها متناوب بود و این موضوع فرصت می‌داد که آب‌ها تخلیه شود و خسارت زیادی نداشته باشیم.

فداکار با بیان اینکه در بخش زیرساختی در حوزه راه‌ها مشکلاتی داشتیم، گفت: در برخی از مسیرها حوادثی داشتیم و برخی از راه‌های ما باید اصلاح شود البته در حوزه کشاورزی هم خساراتی وارد شده اما آسیب‌های این حوزه با توجه با شدت و میزان بارندگی‌ها خیلی جدی نبوده است.

وی با اشاره با اینکه اطلاع‌رسانی خوبی انجام شد و مردم هم همکاری خوبی با ما داشتند، گفت: خوشبختانه هیچ حادثه جانی در بارندگی‌های استان نداشتیم و چهار مفقودی این حادثه همگی زنده پیدا شدند.

استاندار کرمان با بیان اینکه تلفات دامی ما حدود 40 راس دام بود که با وجود اطلاع‌رسانی‌های قبلی در یک نقطه عشایری اتفاق افتاد، ادامه داد: البته در حوزه برق آسیب‌هایی داشتیم که اصلاح شده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از 500 دستگاه و ماشین‌آلات سنگین در استان حاضر بود، گفت: از این تعداد بیش از 300 دستگاه لودر، بلدوزر و ماشین‌آلات سنگین در جنوب استان حاضر بود.

فداکار با بیان اینکه این ماشین‌آلات همچنان در کنار جاده‌ها، پل‌ها و سیلبندها و جاهایی که احساس خطر می‌شد قرار دارند، ادامه داد: خوشبختانه تا کنون مشکل خاصی نداشتیم و از عصر امروز هم میزان بارندگی‌ها کمتر شده است.

وی با اشاره به اینکه روان‌آبها از سمت بالادست جریان دارد و به سمت جازموریان می‌رود و این موضوع باعث شده که تالاب جازموریان تقویت شود، ادامه داد: خوشبختانه در بارندگی‌های اخیر سدهای استان هم شده است.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • تغییر استاندار مازندران تکذیب شد
  • رد شایعات تغییر استاندار مازندران
  • کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار یزد
  • ۴ مفقودی سیل استان کرمان زنده پیدا شدند
  • پیام استاندار البرز به مناسبت روز ارتش
  • دستور استاندار البرز برای مقابله جدی با زمین‌خواری
  • تعطیلی مدارس جنوب استان کرمان همچنان ادامه دارد
  • بازدید وزیر کشور از پروژه ادامه آزادراه همت
  • بازدید وزیر کشور از پروژه پل B1 و کنارگذر شمالی کرج
  • بازدید وزیر کشور از پروژه ادامه آزاد راه شهید همت در البرز