Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمدهادی آیت الهی سه شنبه در مصاحبه با ایرنا اظهار داشت:‌ اگر بخواهیم اینگونه به روند باشگاهداری ادامه دهیم، بهتر است این نوع فوتبال را نداشته باشم.

نایب رییس سابق فدراسیون فوتبال بیان کرد:‌ به دلیل حساسیتی که به تیم فجرسپاسی شیراز از نظر جایگاه دارم باید بگویم  این باشگاه از طریق متولی آن در گذشته خوب حمایت می شد اما چند صباحی است که برای این تیم باسابقه، اعتبار چندانی در نظر نگرفته اند و تنها علاقه مندی مدیران باشگاه بوده که توانسته اند از طریق استان ادامه حیات دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت اللهی اشاره کرد: رسول فلاح مدیر عامل با شگاه فجر گفته ما در هزینه جاری با مشکل مواجه هستیم و این پرسش مطرح می  شود که چرا این استان با همه معادن خوبی که دارد و دارندگان آنها از منابع طبیعی سود می برند نباید تشکیلاتی با نام تعاونی ورزشی داشته باشد؟  از بِر این همه سود یک در صد آن هم خرج ورزش کنند که رقم خوبی می شود و دیگر نیاز نیست باشگاهی همچون فجر به دنبال خرج سفرش باشد.

کمک های قطره چکانی شورای اسلامی شیراز

وی به نقش شوراها به عنوان یک نهاد مردمی در حمایت از ورزش اشاره کرد و بیان داشت : بارها گفته ام که شهرداری های چندین کلان شهر به صورت حرفه ای وارد ورزش شده اند و اینکه در شیراز این اتفاق نمی افتد جای تعجب دارد و باید بگویم با این کمک های قطره چکانی شورای شهر و از روی صدقه نمی توان گفت که آنها به ورزش کمک می کنند.

آیت اللهی اضافه کرد: بر اساس قانون سه در صد از در آمدهای شهرداری باید در ورزش هزینه شود و نمی دانم هنوز این قانون پابرجاست و یا تغییر کرده ؟که اگر اینگونه باشد باید به اطلاع مردم برسانند.

کمیته های هیات فوتبال فارس تقویت شود

او همچنین گفت : در دهه ۸۰ در تمام رده های سنی فوتبال چه بانوان و چه آقایان در لیگ برتر تیم داشتیم و چندین تیم هم به عنوان پشتوانه در دسته های دیگر بازی می کردند، به تبع این پشتوانه ها، ملی پوشان زیادی داشتیم و به نظرم باید هیات فوتبال فارس به عنوان متولی این رشته در استان کمیته هایش را با استفاده از افراد با تجربه و دانش کافی در فوتبال  تقویت کند تا بتوانند حق این رشته را مطالبه کنند.

خروجی فوتبال صفر است

آیت اللهی اضافه کرد: باید ازگذشته فوتبال فارس الگو بگیرند و ببینند اگر کارشان درست بوده همان راه را بروند و البته نمی شود همه مشکلات را گردن هیات گذاشت زیرا آنها هم باید پشتوانه داشته باشند که اینگونه نیست برای همین هم خروجی ما در رده های ملی به صفر رسیده است و یکی از دلایل آن هم این بوده که نظارت کافی صورت نگرفته است.

مدارس فوتبال کیفیت ندارند

رییس سابق هیات فوتبال فارس که ۱۲ سال این سمت را بر عهده داشت به فوتبال مدارس در این سال ها پرداخت و افزود : متاسفانه مدارس فوتبال که پایه اصلی این رشته پر طرفدار است کیفیت ندارند زیرا به دنبال کمیت بودیم برای همین است که استعدادها شکوفا و دیده نمی شوند.

وی به عدم نظارت دقیق در مدارس فوتبال اشاره کرد و بیان داشت :  نظارت  وظیفه هیات است که باید دقیق باشد ضمن اینکه  انجمن اولیای مدارس فوتبال هم فعال نیست که در گذشته ما خانواده ها را در فوتبال شریک کرده بودیم و آنها هم نظر می دادند که در راه پیشرفت خیلی تاثیر داشت.

آیت اللهی افزود: اگر چه باشگاه های فوتبال مستقل هستند اما نظارت بر عهده هیات است و بی پرده می گویم برخی از باشگاه ها هیات را به عنوان متولی کار قبول ندارند زیرا اگر هیات در ثبت قراردادها حق فوتبال را مطالبه می کرد و سخت می گرفت آنها هیچ وقت راه را گم نمی کردند و متوسل به اداره کل ورزش نمی شدند.

برچسب‌ها شورای شهر فدراسیون فوتبال ایران شیراز فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر فدراسیون فوتبال ایران شیراز فارس شورای شهر فدراسیون فوتبال ایران شیراز فارس هیات فوتبال فارس مدارس فوتبال آیت اللهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۴۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهادات جدید تیم های اماراتی به فرهاد مجیدی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از قطع همکاری فرهاد مجیدی با تیم اماراتی الاتحاد الکلبا، سرمربی سابق استقلالی‌ها این روزها فعالیت خود را خارج از دنیای فوتبال سپری می‌کند.

به نقل از فرهیختگان البته درباره مجیدی شنیده می‌شد این چهره از فدراسیون فوتبال پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی امید را دریافت کرده هرچند آن را رد کرده است، اما صالح مصطفوی دستیار سابق فرهاد مجیدی در تیم‌های استقلال و الاتحاد الکلبا خبر داد: مجیدی از برخی تیم‌های لیگ برتری امارات پیشنهادهایی دارد و حتی این امکان وجود دارد تا قبل از پایان لیگ برتر این کشور از تیم جدید خود رونمایی کند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888691

دیگر خبرها

  • مشارکت هیات ورزش‌های همگانی فارس در پویش نذر خون
  • اهدای ۳۷۰ واحد خونی در پویش نذر خون فارس
  • پیشنهادات جدید تیم های اماراتی به فرهاد مجیدی
  • تجلیل از روسای هیات‌های ورزشی سپیدان
  • بازگشایی ورودی تکیه دولت به کاخ گلستان
  • درب ورودی تکیه دولت به کاخ گلستان بازگشایی شد
  • ورزشکاران بیماران خاص اردبیل ۱۵ مدال کشوری کسب کردند
  • حبس ابد برای رئیس فدراسیون فوتبال چین
  • حکم رئیس سابق فدراسیون فوتبال چین: حبس ابد!
  • نگاه به هیات‌های ورزشی و سمن ها برابر خواهد بود / تاکید بر حضور سمن ها در شوراهای تخصصی