Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@15:28:33 GMT

مزیت‌های استان باید در زندگی مردم نمایان باشد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۴۶۱۶

مزیت‌های استان باید در زندگی مردم نمایان باشد

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مزیت‌ها و ظرفیت‌هایی که مدام برای چهارمحال و بختیاری برشمرده می‌شود باید در زندگی مردم استان خودش را نشان دهد، گفت: زمانی به این مزیت‌ها می‌بالیم که مردم اثر آن‌ها را در زندگی حس کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، جلسه مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه و ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری صبح امروز در سالن ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مزیت‌های استان باید در زندگی مردم نمایان باشد

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در این جلسه با بیان اینکه مزیت‌ها و ظرفیت‌هایی که مدام برای چهارمحال و بختیاری برشمرده می‌شود باید در زندگی مردم استان خودش را نشان دهد، گفت: زمانی به این مزیت‌ها می‌بالیم که مردم اثر آن‌ها را در زندگی حس کنند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مسائل فرهنگی در این استان نیازمند نگاه بلندتری است، اظهار داشت: زیرساخت صنایع تبدیلی، محورهای مواصلاتی، شرکت‌های دانش‌بنیان و ... باید بیش از گذشته مورد توجه قرار بگیرد.

وی عنوان کرد: پایان پروژه بن-بروجن نیازمند کار جهشی است.

2200 میلیارد تومان اعتبار برای 46 طرح در چهارمحال و بختیاری

اقبال عباسی نیز در این جلسه با بیان اینکه 46 طرح در این سفر مورد بررسی قرار می‌گیرد، گفت: دو هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار لازم برای این طرح‌هاست که از بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی تامین شده و مازاد بر اعتبارات سالانه استان است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به احداث دو هزار و 440 واحد مسکن محرومان، به تعداد شهدای استان اظهار داشت: یک‌هزار و 500 واحد امروز افتتاح و مابقی آن کلنگ‌زنی می‌شود.

وی همچنین به افتتاح بیمارستان بروجن اشاره کرد و افزود: 10 تا 15 میلیارد تومان اعتبار برای جاده دسترسی این بیمارستان لازم است.

عباسی در خصوص تکمیل راه آهن اصفهان-سفیددشت-شهرکرد گفت: 250 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه تصویب شده است و سه پیمانکار در حال کار هستند.

انتهای پیام/68033/م

منبع: فارس

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی توسعه دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری نماینده ولی فقیه در استان اقبال عباسی استاندار میلیارد تومان اعتبار چهارمحال و بختیاری باید در زندگی مردم مزیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۴۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ در این مجموعه خبری می‌توانید ببینید:
- دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال
- پیاده روی کارمندان ادارت شهرستان خانمیرزا به مناسبت هفته سلامت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • بزرگترین مزیت ما کامران نجف‌ زاده است
  • خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند
  • بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در فارسان
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • طرح پاکسازی زباله در چهارمحال و بختیاری
  • تصویب ۱۰ طرح پیشنهادی چهارمحال و بختیاری در شورای عالی کشور
  • ارسال پیامک‌های پیشگیرانه دادگستری برای ۱۲۴ هزار نفر از مردم چهارمحال و بختیاری