Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، علی پیوسته با اعلام این خبر گفت: پل کندروی جنوب به شمال تقاطع غیرهمسطح بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم دارای ۲ خط عبوری بوده و طول آن به ۲۴ متر می‌رسد. در حالی که اجرای عملیات نصب قرنیز در این پل فلزی به اتمام رسیده است، اجرای سایر اقدامات تکمیلی از قبیل نصب هندریل و روکش آسفالت ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در تشریح پیشرفت عملیات اجرایی در سایر بخش‌های فاز دوم پروژه احداث تقاطع سه راه باقر شهر، از پیشرفت ۶۸ درصدی عملیات اجرایی دوربرگردان جنوب به جنوب تقاطع خبر داد و با بیان اینکه ادامه عملیات اجرایی این پل دوربرگردان مستلزم اجرای عملیات انحراف ترافیک است، یادآور شد: ادامه عملیات احداث دوربرگردان شمال به شمال نیز مستلزم انحراف ترافیک و رفع معارض فیبر نوری است که اقدام لازم در این زمینه در حال انجام است.

طرح احداث تقاطع غیرهمسطح بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم، علاوه بر یک پل روگذر جنوب به غرب، شامل یک زیرگذر رفت و برگشت (شرق به غرب و غرب به شرق) و ۲ دوربرگردان جنوب به جنوب و شمال به شمال است.

به گزارش همشهری آنلاین، طرح احداث تقاطع غیرهمسطح بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم علاوه بر یک پل روگذر جنوب به غرب، شامل یک زیرگذر غرب به شرق و ۲ دوربرگردان جنوب به جنوب و شمال به شمال است و بهره‌برداری از آن علاوه بر تسهیل ترافیک معابر برون شهری، باعث کاهش مشکلات ترافیکی شهروندان ساکن در محدوده باقرشهر خواهد شد. 

فاز نخست پروژه تقاطع سه راه باقرشهر که یک تقاطع غیرهمسطح نزدیک بهشت زهرا(س) است ۲۱ اسفند ۹۷ با حضور پیروز حناچی شهردار تهران به بهره‌برداری رسید. آنچه در قالب فاز نخست پروژه به بهره‌برداری رسید، شامل پل روگذر جنوب به غرب و پل کندروی شمال به جنوب تقاطع (سقف زیرگذر) بود. شهردار تهران هزینه تقریبی پروژه را ١٧ میلیارد تومان خوانده و گفته بود: این پروژه هنوز تکمیل نشده است، اما مرحله مهمِ آن که پلِ چپ‌گرد از جاده‌قدیم قم است، افتتاح می‌شود. با افتتاح این پل، یکی از گره‌های اصلی باز می‌شود.

*عکاس: امیر آیرملو

عمليات عمراني فاز دوم تقاطع سه راه باقرشهر عمليات عمراني فاز دوم تقاطع سه راه باقرشهر عمليات عمراني فاز دوم تقاطع سه راه باقرشهر عمليات عمراني فاز دوم تقاطع سه راه باقرشهر عمليات عمراني فاز دوم تقاطع سه راه باقرشهر کد خبر 530828 برچسب‌ها طرح‌های عمرانی شهرداری تهران شهر سازمان‌ بهشت‌ زهرا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: طرح های عمرانی شهرداری تهران شهر سازمان بهشت زهرا تقاطع غیرهمسطح جاده قدیم قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۴۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور رودبار جنوب به کهنوج بازگشایی شد

روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: محور رودبار جنوب به کهنوج (آبسردوییه) با فروکش کردن آب و تلاش راهداران بازگشایی شد.

هموطنان می‌توانند برای اطلاع از وضعیت راه‌ها با شماره تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
  • خسارت ۵۷ میلیاردی سیل به راه‌های جنوب کرمان
  • محور رودبار جنوب به کهنوج بازگشایی شد
  • ◄ محدودیت‌ های ترافیکی ۲۹ فروردین ماه در بیرجند اعلام شد
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در بیرجند
  • محدودیت‌های ترافیکی ۲۹ فروردین ماه در بیرجند
  • محدودیت‌های ترافیکی ۲۹ فروردین در بیرجند
  • جزییات افزایش هزینه خدمات بهشت زهرا در سال جدید
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در اهواز
  • محدودیت های ترافیکی روز ارتش در اهواز