Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: ناهید خداکرمی عضو شورای شهر تهران درباره آمار ابتلا به کرونا در میان کارکنان شهرداری تهران اظهار داشت: متأسفانه در پیک دوم شیوع کرونا آمار ابتلا به این بیماری در میان کارکنان شهرداری افزایش یافته است.

وی افزود: کارکنان مناطق ۳، ۵ و ۶ شهرداری بیشترین آلودگی ناشی از ویروس کووید ـ ۱۹ را داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه با در نظر گرفتن تمهیدات و انجام غربالگری‌ها اقدامات لازم جهت پیشگیری از ابتلای بیشتر انجام گرفته است، گفت: طی غربالگری‌ها آمار مبتلایان به کووید ـ ۱۹ که به نوعی ناقل بی‌علامت بوده‌اند بیشتر شده‌است که با قرنطینه به موقع توسط خودشان و با در نظر گرفتن تمهیدات اقدامات لازم صورت گرفته و جای نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

خداکرمی گفت: در میان کارکنان اخیرا فوت ناشی از ابتلا به کرونا به غیر از دو نفر در شهرداری منطقه ۶ تهران نداشته‌ایم و غربالگری‌های لازم در این راستا در حال انجام است.

وی گفت:‌طی سه ماهه نخست شیوع و بروز کرونا در کشور سخت‌گیری‌ها به صورت جدی انجام شد، ولی با اعلام وضعیت سفید و بازگشت کارکنان به محل کار دوباره موجی از ابتلا ایجاد شد.

این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: خوشبختانه در میان کارکنان بهشت زهرا (س) فوتی ناشی از کرونا گزارش نشده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: شهرداری مناطق تهران کرونا میان کارکنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۴۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران سیستان و بلوچستان در مناطق درگیر سیلاب به خط شدند

استاندار سیستان و بلوچستان به همراه معاون عمرانی و جمع کثیری از مدیران استانی و شهرستانی، برای دومین روز متوالی از شروع فعالیت شدید سامانه بارشی در جنوب استان، با حضور در منطقه از نزدیک در جریان روند خدمات‌رسانی به مردم قرار گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از چابهار، محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان به همراه منصور بیجار معاون عمرانی استانداری و جمع کثیری از مدیران استانی و شهرستانی، برای دومین روز متوالی از شروع فعالیت شدید سامانه بارشی در جنوب استان، با حضور در شهرها، روستاها و بخش‌های مختلف حوزه جنوب، از نزدیک در جریان روند خدمات‌رسانی به مردم قرار گرفت.

محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان در جریان بازدید میدانی از مناطق درگیر سیلاب در جنوب استان، با حضور در جمع امدادگران هلال احمر ضمن تشکر از اقدامات به موقع و مفید انجام شده از نزدیک روند امداد رسانی را نیز مورد بررسی قرار داد.

استاندار سیستان و بلوچستان در ساعات اولیه صبح امروز با حضور میدانی در جاده ترانزیتی چابهار- نیکشهر از نزدیک پیگیر حل مشکلات آبگرفتگی و ریزش کوه در این مسیر شد.

محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این مسیر ترانزیتی باید با همکاری همه دستگاه‌های متولی هر چه سریعتر به صورت کامل پاکسازی شود.

وی که از بامداد امروز در مناطق‌ سیل‌زده حضور دارد، گفت: با هماهنگی راهداری و فرمانداری باید علاوه بر امکانات دولتی از ظرفیت بخش خصوصی از جمله همه پیمانکاران جهت عملیات پاکسازی و بازگشایی استفاده شود.

بارش شدید باران که از روز سه‌شنبه در استان آغاز شده موجب بروز سیلاب، انسداد مسیرهای مواصلاتی و همچنین ریزش کوه در برخی مناطق شده است.

.

ارتفاع بارش در زرآباد به 270 میلیمتر رسید

مدیر کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: با صدور دو هشدار صادر شده سطح قرمز هواشناسی جوی و دریایی شماره یک، از تمامی ایستگاه هواشناسی و باران سنجی گزارش باران مخابره شد، از چابهار 131.6، کنارک 229، زاهدان 11.6، راسک 47،  ایرانشهر 53.6، بمپور 63، دلگان39، خاش 28، سراوان 40، مهرستان 55، نصرت آباد 4.6، میرجاوه 2.5، زابل 1.7 و زهک 0.4 میلیمتر باران گزارش شد.

محسن حیدری بیان کرد: بارش‌های رگباری تا فردا شب در سطح استان سیستان و بلوچستان با شدت کمتر تداوم دارد که در این راستا توصیه می‌شود طی این مدت از چرای دام در ارتفاعات و  فعالیت های کوهنوردی و دریایی پرهیز شود از اسکان و تردد در حاشیه مسیل ها و رودخانه ها در زمان بارندگی خودداری شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارتباط میان سکته قلبی و ریزش مو کشف شد
  • بررسی عملکرد تمامی پل‌های مکانیزه مناطق ۲۲ گانه تهران
  • حضور میدانی استاندار سیستان و بلوچستان در مناطق درگیر سیلاب
  • حضور میدانی استاندار سیستان و بلوچستان در مناطق درگیر سیلاب در جنوب استان
  • مدیران سیستان و بلوچستان در مناطق درگیر سیلاب به خط شدند
  • چشم‌رنگی‌ها در معرض این بیماری
  • سیل کدام مناطق را درگیر می‌کند؟ / چرا مسوولان چندین سال است فکری برای سیل‌های جنوب کشور نمی‌کنند؟ (فیلم)
  • چاره اندیشی شهرداری پایتخت برای سفید بالک ها
  • کدام ویتامین باعث کاهش خطر ابتلا به نقرس میشود؟
  • چگونه از ابتلا به فشار خون پیشگیری کنیم؟