Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@06:18:42 GMT

تردید کادرفنی پرسپولیس برای استفاده از سه بازیکن

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۴۷۳۸

تردید کادرفنی پرسپولیس برای استفاده از سه بازیکن

تردید کادرفنی پرسپولیس برای استفاده از سه بازیکن مقابل فولاد امروز برطرف می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پرسپولیس در شرایطی روز پنجشنبه هفته جاری به مصاف فولاد خوزستان می‌رود که کادرفنی این تیم برای استفاده از سه بازیکن دچار تردید هستند.

وحید امیری، محمد نادری و امید عالیشاه بعد از تقریبا دو هفته دوری از تمرینات پرفشار از ابتدای این هفته تمرینات خود را شروع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سه بازیکن در تمرین گروهی روز گذشته (دوشنبه) سرخپوشان حضور داشتند اما هنوز به آمادگی لازم جهت حضور در ترکیب نرسیده‌اند. همین مسئله باعث شده یحیی گل‌محمدی و دستیارانش برای استفاده از آنها در بازی با فولاد تردید داشته باشند.

اصلی‌ترین تمرین پرسپولیس برای بازی با فولاد عصر امروز برگزار می‌شود و مربیان پرسپولیس در نظر دارند آخرین وضعیت بازیکنان نام برده را در این تمرین بررسی و در مورد ترکیب اصلی سرخپوشان در بازی با فولاد تصمیم نهایی را اتخاذ کنند.

احتمال اینکه بازیکنان اشاره شده از روی نیمکت بازی پنجشنبه شب تیم‌شان مقابل فولاد را تماشا کنند و به عنوان بازیکن تعویضی به میدان بیایند زیاد است.

بازی پرسپولیس - فولاد لغو می‌شود؟

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

R1331/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر فوتبال امید عالیشاه وحید امیری تیم فوتبال پرسپولیس بیشتر بخوانید... پزشک پرسپولیس: در مسائل پزشکی کم نگذاشتیم علوی: دست نکونام خالی نباشد می‌توانیم پرسپولیس را شکست دهیم/ درباره حرف‌های الهامی باید کادر فنی نظر بدهد ادامه چالش بیرانوند و باشگاه پرسپولیس/ دروازه‌بان تیم ملی تهدیدش را عملی می‌کند؟

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال امید عالیشاه وحید امیری تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال امید عالیشاه وحید امیری پرسپولیس برای استفاده سه بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۴۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، فرشاد احمد زاده در جریان دیدار روز گذشته سپاهان مقابل ملوان آسیب دید و نتوانست به بازی ادامه بدهد. بعد از خروج وی از زمین شایعه غیبت وی در بازی با پرسپولیس مطرح شد اما طبق پیگیری های خبرنگار آنا مصدومیت این بازیکن کشیدگی کشاله ران است که چندان جدی نیست و این بازیکن برای بازی با پرسپولیس مشکلی ندارد. تیم فوتبال سپاهان روز جمعه در اهواز باید به مصاف استقلال ملاثانی برود که احمدزاده به احتمال فراوان در آن مسابقه غایب است اما برای دیدار با پرسپولیس آماده خواهد شد.

همچنین رضا اسدی دیگر مصدوم تیم فوتبال سپاهان است که او هم دچار کشیدگی همسترینگ شده و نیاز به یک هفته تا 10 روز استراحت دارد. وضعیت این بازیکن برای بازی با پرسپولیس هنوز مشخص نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند
  • احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی
  • سقوط فولاد بعد از نکونام
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)
  • مهدوی کیا: اوسمار که مقصر نباختن استقلال نیست!
  • عدم اعتماد به بازیکن پرسپولیسی ملوان توسط تارتار
  • بازیکن ملی‌پوش به دنبال هوایی کردن ستاره‌های پرسپولیس!
  • بغض و حسرت تاثیرگذارترین بازیکن قرمزها (عکس)
  • تصمیم سخت ستاره چلسی: تردید برای جراحی