Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@07:43:00 GMT

تارتار و قلعه نویی، باثبات ترین مربیان لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۴۷۷۰

تارتار و قلعه نویی، باثبات ترین مربیان لیگ برتر

مهدی تارتار و امیر قلعه نویی باثبات ترین مربیان شاغل در لیگ برتر فوتبال ایران به شمار می روند.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی تغییرات متعدد روی نیمکت تیم ها در لیگ نوزدهم به یک رکورد عجیب رسیده و حالا نزدیک به 40 مربی در 16 تیم لیگ برتری رفت و آمد داشته اند، دو سرمربی هستند که باید به خاطر ثبات روی نیمکت از آنها صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهدی تارتار و امیر قلعه نویی سرمربیان کنونی نفت مسجدسلیمان و  سپاهان اصفهان تنها سرمربیان شاغل در لیگ برتر هستند که دست کم در 3 فصل گذشته با هر تیمی لیگ را شروع کردند با همان تیم مسابقات را به پایان رساندند.
مهدی تارتار که پارس جنوبی را به لیگ برتر رساند، در لیگ های هفدهم و هجدهم با این تیم در لیگ برتر نتایج خوبی گرفت و دو فصل کامل را روی نیمکت طلایی پوشان سپری کرد. این مربی جوان و موفق در لیگ نوزدهم هدایت نفت مسجدسلیمان را قبول کرد و توانست تیمی را که هرسال جزو کاندیداهای سقوط است به رتبه های بالای جدول برساند و البته در جام حذفی نیز به جمع 4 تیم برتر مسابقات برسد.


امیر قلعه نویی نیز معمولا در سال های گذشته لیگ را با همان تیمی به پایان رسانده که با آن شروع کرده است. او در گذشته این شرایط را با استقلال، تراکتور و ذوب آهن تجربه کرده بود و حالا در دو فصل گذشته نیز روی نیمکت سپاهان مسابقات را دنبال می کند.
با توجه به شرایطی که این دو مربی موفق دارند آنها لیگ نوزدهم را نیز روی نیمکت تیم های خود به پایان می رسانند تا با ثبات ترین مربیان فوتبال ایران لقب بگیرند.

فولادمبارکه سپاهان امیر قلعه نویی(سرمربی) نفت مسجد سلیمان مهدی تارتار

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان امیر قلعه نویی سرمربی نفت مسجد سلیمان مهدی تارتار امیر قلعه نویی مهدی تارتار روی نیمکت لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۴۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ملی فوتبال ایران در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶  به مصاف هنگ کنگ می رود و با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا این دیدار روز پنجشنبه 17 خردادماه ساعت 15:30 به وقت تهران در ورزشگاه هنگ کنگ برگزار می شود.

همچنین شاگردان امیر قلعه‌نویی در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 روز سه شنبه 22 خردادماه به مصاف ازبکستان می روند، که این مسابقه از ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

در حال حاضر تیم ملی فوتبال ایران با کسب 10 امتیاز از 4 مسابقه رتبه اول جدول رده بندی گروه پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2026 را بالاتر از ازبکستان که آنها هم 10 امتیازی هستند، در اختیار دارد و با این وصف مصاف شاگردان امیر قلعه‌نویی و سرکو کاتانچ در بازی آخر این دور از مسابقات مقدماتی جام جهانی می‌تواند تعیین کننده صدرنشین گروه باشد.

گفتنی است سازمان لیگ در تلاش است تا پیش از رسیدن زمان فیفادی خردادماه، رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی را به سرانجام برسد.

دیگر خبرها

  • کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد
  • تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • مربی جدید تراکتور با اجازه قلعه نویی انتخاب شد!
  • من استرس رفتن علی دایی را داشتم | زوج من و مهدوی کیا نادیده گرفته شد
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی!
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی و کی‌روش!
  • هدایت تراکتور به دستیار قلعه‌نویی سپرده شد
  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی