Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@16:12:55 GMT

نشست «فضای مجازی یا جهان مجازی؟» برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۴۷۸۴

نشست «فضای مجازی یا جهان مجازی؟» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، پنجاه و پنجمین جلسه گروه علمی فلسفه هنر و ارتباطات با موضوع فضای مجازی یا جهان مجازی؟ (تمهیدی بر فلسفه تکنولوژی) برگزار می‌شود.

این نشست با ارائه حسنی و با حضور اعضای گروه سه شنبه ۲۴ تیرماه از ساعت ۱۹ در مجمع عالی حکمت اسلامی برگزار می‌شود.

کد خبر 4973726.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: فضای مجازی مجمع عالی حکمت اسلامی تکنولوژی ویروس کرونا معرفی کتاب امام رضا ع کنفرانس بین المللی مجمع عالی حکمت اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی حجاب و عفاف سازمان تبلیغات اسلامی قرآن فلسفه تفسیر قرآن علوم انسانی اسلامی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۴۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاف جدید بایدن: به اسرائیلی‌ها گفتم به حیفا حمله نکنید!+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، رئیس‌جمهور آمریکا جو بایدن سه‌شنبه در گافی جدید شهر بندری حیفا در فلسطین اشغالی را با رفح آخرین پناهگاه آوارگان جنگ در غزه اشتباه گرفت.

رئیس‌جمهور ۸۱ ساله آمریکا که در تلاش برای جلب حمایت رای‌دهندگان آمریکایی حامی فلسطین است که در ماه‌های اخیر بار‌ها معترض حمایت او از حملات و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه شده‌اند، سه‌شنبه در مصاحبه‌ای گفت «اول این که با آنها (اسرائیلی‌ها) دیدار‌هایی داشته‌ام. دوم این که برای آنها روشن کردم که باید میزان غذا، آب و خدمات بهداشتی که به غزه وارد می‌شود را افزایش دهیم».

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو



او سپس در حالی که به نظر می‌رسید قصدش رفح بوده، گفت که «و برای اسرائیلی‌ها روشن کردم که به حیفا نروید».

تعداد زیادی از کاربران فضای مجازی بایدن را به خاطر این گاف مورد تمسخر قرار دادند.

سفیر سابق آمریکا در فلسطین اشغالی دیوید فریدمن در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت «فکر می‌کنم اسرائیل باید تقاضای بایدن برای حمله نکردن به حیفا را بپذیرد».

نماینده سابق مجلس ایالتی نیویورک داو هیکیند هم گاف بایدن را به شدت خجالت‌آور خواند. بسیاری از کاربران هم بار دیگر موضوع زوال شناختی بایدن را داغ کردند.

نظرسنجی ای‌بی‌سی نیوز/ایپسوس که در ماه فوریه منتشر شد، نشان داد که ۸۶ درصد بزرگسالان آمریکایی معتقدند بایدن برای دور دیگر ریاست‌جمهوری بسیار پیر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست مجازی مقام‌ های آمریکایی و اسرائیلی درباره حمله به رفح
  • گاف جدید بایدن: به اسرائیلی‌ها گفتم به حیفا حمله نکنید!+ فیلم
  • آرسنال، اتریشی ها را راهی جام باشگاه های جهان کرد
  • بهنوش بختیاری بازیگر با ظاهری متفاوت ؛ سوژه جدید فضای مجازی (عکس)
  • آمار ۱.۵ میلیاردی بازدید برنامه‌های نوروزی و رمضانی رسانه ملی در فضای مجازی + فیلم
  • باید‌ها و نباید‌های استفاده کودکان از فضای مجازی
  • تهدیدهای فضای مجازی برای کودکان
  • سینما تصویر فردای جامعه است/ آوینی اول منتقد خود بود
  • نسبت میان علم و فلسفه
  • تصاویر گوسفندی که چای با قند می‌خورد!