Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس، سردار احمدعلی گودرزی در جمع معاونان ستادی مرزبانی ناجا با اشاره به کیفی سازی ماموریت ها در برقراری امنیت مطلوب در مرزها تصریح کرد: ترقی، پیشرفت، پویایی و شادابی در مرزبانی نیروی انتظامی با تفکر انقلابی و روحیه جهادی همرزمانم در مرزهای ایران اسلامی شکل یافته و باعث امنیت مطلوب در سرحدات کشور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مرزبانان نیروی انتظامی در خط مقدم برخورد با ناهنجاری های مرزی و اجتماعی می توانند یک نیروی اثر گذار در تامین امنیت کشور باشند. 

سردار گودرزی با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد:مرزبانان در تحقق شعار سال، با جدیت در برخورد با قاچاقچیان اهتمام داشته و در این راستا اقدامات قابل توجهی در مرزها به سرانجام رسیده است.

وی با اشاره به آسیب های قاچاق کالا بر اقتصاد کشور بیان کرد: پدیده شوم قاچاق از مهمترین عوامل برهم زننده امنیت اقتصادی کشور است و موجب افزایش بیکاری در بین هموطنان می شود.

سردار گودرزی با اشاره به بازدید از یگان های مرزی استان های سیستان بلوچستان، هرمزگان و خوزستان گفت:همرزمانم در گرمای بالای ۵۰ درجه در مرزهای جنوب و جنوب شرق کشور با روحیه ایثارگری و بدون ادعا از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، دفاع و پاسداری می کنند و اجازه تعدی به دشمنان در مرزها را نخواهند داد.

فرمانده مرزبانی ناجا با تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص فرهنگ ماسک زدن در بین مردم خاطر نشان کرد: نظارت دقیق و مستمر بر اجرای پروتکل های بهداشتی در یگان های مرزی در دستور کار قرار دارد و حفظ ایمنی همرزمانم در مرزها از اهمیت بسزایی برخوردار است.

برچسب‌ها فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مرزبانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مرزبانی فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مرزبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۴۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عضو کمیسیون امنیت‌ملی به سفر رئیسی به پاکستان

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، جلیل رحیمی جهان‌آبادی با اشاره به سفر رییس جمهور به پاکستان گفت: پاکستان به عنوان کشور همسایه و دارای اشتراکات دینی، فرهنگی و تاریخی با ما، اهمیت ویژه‌ای در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران دارد.

وی با بیان اینکه ایران سطح روابط سیاسی مناسبی با پاکستان دارد، افزود: پاکستان در طی سال‌های گذشته مواضع مثبتی نسبت به ایران در موضع گیری‌های منطقه‌ای و بین المللی داشته اشت؛ البته که در مقاطعی چالش های مرزی بین دو کشور رخ داد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: کشور پاکستان برای جمهوری اسلامی در حوزه مسائل منطقه ای همچون مشکلات افغانستان، بحث مهاجران و گروه های تجزیه طلب و تحت حمایت کشورهای خارجی در مرز سیستان و بلوچستان اهمیت دارد که احتمالا این موضوعات در جریان سفر رییس جمهور مطرح می شود.

وی اضافه کرد: موضوع دیگر مربوط به سطح نامناسب روابط اقتصادی است؛ با وجودی که روابط سیاسی ایران و پاکستان مناسب است اما در حوزه اقتصادی این روابط خوب نیست. می توان صادرات و واردات را افزایش و موانع تجاری را کاهش داد و ارتباطات مرزی را بهبود بخشید. همچنین در برخی موضوعات همچون مقابله با مواد مخدر و موضوعات مربوط به خط گاز و انتقال آن به شبه قاره هند و روابط دو جانبه گفت و گو کرد.

رحیمی جهان آبادی در پایان گفت: با توجه به تنش های چند ماهه گذشته بین ایران و پاکستان در مناطق مرزی، سفر رییس جمهور به پاکستان می تواند نقطه عطفی در روابط دو کشور باشد. انتظار می رود بعد از این سفر در سطح روابط اقتصادی گشایش قابل توجهی رخ داده و همچنین برخی تنش ها و چالش ها و سوءتفاهم ها در مناطق مرزی برطرف شود.

دیگر خبرها

  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم
  • واکنش عضو کمیسیون امنیت ملی به سفر رئیسی به پاکستان
  • واکنش عضو کمیسیون امنیت‌ملی به سفر رئیسی به پاکستان