Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، آیت الله کاظم صدیقی در نشست شورای معارف سیما در خصوص تشریح برنامه‌های عید غدیر بیان کرد: مراسم های ولایی باید با یک آهنگ عاطفی و اجتماعی برگزار شود، این کشور که بیمه اهل بیت (ع) است باید با رعایت موازین بهداشتی و عقلی، الگویی را به عالم نشان دهد و نیاز عاطفی، اخلاقی و اعتقادی مردم را برآورده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه موقت تهران افزود: ان‌شاءالله امسال هم در کمک‌های مومنانه به قشرهای آسیب پذیر خدمت رسانی می‌شود و هیئات نقش خود را به خوبی ایفا می‌کنند و آن سنتی که قرن‌ها اجرا شده به تعطیلی کشیده نخواهد شد.
وی ادامه داد: عید غدیر مهم‌ترین روز تاریخ بشر است. غدیر، نماد جریان و مکتب است به همین دلیل امامان ما تاکید کردند که غدیر باید مهم تلقی شود و با توجه به این که ویروس کرونا شیوع پیدا کرده است، تمهیداتی پیش بینی شده که ارزش‌های این روز مهم و سرنوشت ساز برای مردم بیان شود؛ همچنین باید مراسم ها را با نظر ستاد مقابله با کرونا و با رعایت بهداشت در جلوی مساجد و در میدان‌ها و محیط‌های مناسب، برگزار کنیم.
جواد شیخ اکبری دبیر شورای معارف سیما و مدیر شبکه قرآن و معارف سیما نیز با اشاره به تدارک گسترده سیما برای دهه ولایت گفت: مراسم ها و آیین ها در بقاع متبرکه و اماکن مقدسه که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود، از طریق سیما پوشش داده میشود.  
حجت الاسلام و المسلمین عادل معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه بیان کرد: طبق پیش بینی صورت گرفته و هماهنگی با حدود ۵۰۰ بقاع متبرکه در سطح کشور مراسم ها تحت عنوان کاروان شادی عید غدیر برگزار میگردد.
حجت الاسلام و المسلمین جلالی معاون سازمان تبلیغات اسلامی نیز در خصوص فعالیت های سازمان مربوطه گفت: امسال پویش «اطعام به عشق مولا» با هدف گذاری تمرکز هیات های مذهبی درخصوص مواسات و همدلی در عید غدیر برگزار میگردد. در این پویش طبخ غذا و توزیع آن بین مردم همراه با بازخورد عکس و فیلم در رسانه ها پخش میگردد.
سردار مداحی رئیس هیات رزمندگان نیز بیان کرد: امسال کلیه هیات های مذهبی در سراسر کشور جشن های عید غدیر را با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در میادین اصلی شهر  برگزار میکنند و در این خصوص دستورالعمل های لازم به کلیه هیات ها ابلاغ شده است.
دکتر حسین ظریفی منش مسئول بنیاد بین المللی غدیر نیز درباره برگزاری فعالیت های گوناگون در دهه ولایت گفت: کمیته بانوان در نظر دارد که کاروان هایی از خواهران تشکیل دهد که برای تجلیل از جهادگران سلامت انجام شود. طرح احسان علوی را هم داریم که استمرار طرح کمک های مومنانه است. طرحی که مردم در ماه رمضان طبق فرمایش مقام معظم رهبری به بهترین شکل اجرایی کردند.

برچسب‌ها بنیاد بین المللی غدیر سازمان تبلیغات اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد بین المللی غدیر سازمان تبلیغات اسلامی بنیاد بین المللی غدیر سازمان تبلیغات اسلامی معارف سیما مراسم ها عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۴۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرهای خوب مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در شبکه ایکس نوشت:

امروز مشاوران زن دستگاه‌های اجرایی مهمان بهزیستی بودند و خبرهای خوب یکی پس از دیگری ...بعد از خبر تعطیل شدن برخی شیرخوارگاه‌ها و سپردن نوزادان به خانواده‌ها امروز خبر صفر شدن عدد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن همه کسانی که در نوبت بودند ، موجب آرامش شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد
  • همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی در لارستان برگزار می‌شود
  • گشت ارشاد تنها راه مقابله با بی‌حجابی عامدانه/ امر به معروف با نگاه از بالا به پایین منجر به بی‌نظمی اجتماعی می‌شود
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • خبرهای خوب مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • طالقانی:کاراستقلال خوزستان صحیح نبود؛برای‌شان بحران می‌سازند