Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالقاسم محمد زاده روز سه‌شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: اطلاعات الزامی برای ثبت در سامانه شامل مواردی از جمله اظهار موجودی، موجودی انبار، اظهار خرید و فروش و هرگونه تغییر مکان و مالکیت است.

وی بیان کرد: در این مرحله فروشگاه‌های مجازی فعال در توزیع کالاهای برنج خارجی، چای خشک خارجی، شکر سفید، روغن نباتی ، کره گیاهی ، گوشت قرمز ، حبوبات و لوازم خانگی (با اولویت تلویزیون، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، جارو برقی، اجاق گاز) باید اطلاعات خود را در سامانه جامع تجارت ثبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدزاده ادامه داد: ثبت نام و دریافت نقش تجاری داخلی در سامانه جامع تجارت، تعیین وضعیت اسناد فروش ( تایید و یا عدم تایید)، ثبت فروش به خریدار تاجر ( نمایندگی ها، تعاونی ها، شرکت‌های پخش کالا، عمده فروشان، خرده فروشان، فروشگاه های زنجیره‌ای)، پیگیری ثبت تاییدیه خرید توسط خریدار و ثبت فروش به مصرف کننده ( در خصوص کالای لوازم خانگی) از جمله مواردی است که ثبت آنها در سامانه الزامی شده است.

 وی افزود: با توجه به ممنوعیت فروش این اقلام در زنجیره تامین توسط تاجران غیرعضو، فعالان تجاری کالای اساسی و لوازم خانگی درفروشگاه‌های مجازی با هدف شفافیت در شبکه توزیع و قابلیت رصد کالا در زنجیره توزیع باید نسبت به ثبت نام و دریافت نقش تجاری در سامانه جامع تجارت اقدام کنند.

برچسب‌ها بوشهر کالای اساسی فضای مجازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر کالای اساسی فضای مجازی بوشهر کالای اساسی فضای مجازی سامانه جامع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۴۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور ۳۰۰ مجوز مشاغل خانگی در کاشمر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان کاشمر گفت: ۳۰۰ مجوز مشاغل خانگی و ۱۵ مجوز طرح کارفرمایی و پشتیبان مشاغل خانگی در  شهرستان کاشمر طی سال ۱۴۰۲ صادرشد.

محمد اشرفی افزود:با توجه به الکترونیکی شدن فرآیند صدور مجوز‌های مشاغل خانگی در رابطه با طرح‌های زیرمجموعه صنعت معدن و تجارت، بیش از ۳۰۰ مجوز مشاغل خانگی در رشته‌های مختلف اعم از خیاطی، قالیبافی، تایپ و تکثیرو عروسک‌سازی صادر شده است.

وی گفت: در حال حاضر در مرحله بازدید، راستی آزمایی و مهیا نمودن مقدمات پرداخت تسهیلات در صورت وجود اعتبار و تخصیص به این بخش در سال جاری وفق اولویت و نوبت‌دهی هستیم.

اشرفی افزود: در همین بخش نیز تعداد ۱۵ طرح کارفرمایی در قالب پشتیبان مشاغل خانگی با اشتغال بیش از ۲۰۰ نفر در سامانه مشاغل خانگی ثبت‌نام شده که پس از بازدید، راستی آزمایی و امکان مهیا نمودن پرداخت تسهیلات در صورت وجود و تخصیص اعتبار در سال جدید به آنها تسهیلات اعطا می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کاشمر گفت: در سال ۱۴۰۲ بیش از هزار شغل در حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت در این شهرستان ایجاد شده است.

 اشرفی افزود: با توجه به سهمیه تعهد اشتغال این اداره در سامانه رصد و کارگروه اشتغال به تعداد ۶۸۹ نفر که تقریباً حدود نیمی از سهمیه اشتغال شهرستان را شامل می‌شود، باهمت و مشارکت کارآفرینان در واحد‌های تولیدی و صنفی، اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی و پیگیری مستمر کارشناسان موزع اداره موفق به ایفای تعهد ایجادی و ثبت بیش از ۱۰۰ درصد در سامانه رصد اشتغال کشوری شدیم.

 

 

دیگر خبرها

  • کشف تعداد ۱۶۶ دستگاه لوازم خانگی قاچاق در همدان
  • ترسیم نقشه جذب دانش‌بنیان‌ها در صنعت لوازم خانگی
  • دخانیات و لوازم خانگی بیشترین کالای قاچاق در قم بود
  • حراج برخط لوازم خانگی اموال تملیکی در ۶ استان آغاز شد
  • معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت
  • آتش سوزی در یک بستنی فروشی و فروشگاه لوازم خانگی بندرعباس
  • صدور ۳۰۰ مجوز مشاغل خانگی در کاشمر
  • هشدار به فعالان بازار لوازم چاه ارت! افزایش قیمت ملزومات چاه ارت ۱۴۰۳
  • قاچاقچی لوازم خانگی در دام پلیس کبودراهنگ
  • آموزش تعمیرات لوازم خانگی