Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه بان رئال مادرید پس از پیروزی مقابل گرانادا، گفت: پیروزی مهمی کسب کردیم و امیدواریم در برنابئو جشن قهرمانی بگیریم.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال رئال مادرید بامداد امروز (سه شنبه) در هفته سی و ششم لالیگا میهمان گرانادا بود که با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید تا یک قدم تا قهرمانی فاصله داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیبو کورتوا بعد از این برد، گفت: این خیلی خوب است که ما در 9 بازی اخیر خود به پیروزی رسیدیم. البته کسب این نتایج آسان نبود. پیروزی مهمی مقابل گرانادا کسب کردیم و امیدواریم در برنابئو جشن قهرمانی بگیریم.

وی افزود: در نیمه اول عملکرد خوبی داشتیم و موفق شدیم 2گل به ثمر برسانیم اما در نیمه دوم عملکردمان بد شد. زیدان به ما گفت که باید تمرکر خود را حفظ کنید و از سرعت رودریگو و آسنسیو استفاده کنید. کار سختی داریم. همه فکر می کنند چون ما رئال هستیم باید در تمام بازی ها برنده شویم ولی برای رسیدن به پیروزی ها سختی زیادی می کشیم.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کورتوا رئال مادرید زیدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۴۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم

7 سال از نبرد تماشایی شاگردان زیدان و انریکه در سانتیاگو برنابئو گذشت.

دانلود (63.2MB)

دیگر خبرها

  • خیال کورتوا راحت است: لونین به خوبی جایم را پر کرده
  • برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • رئیس لاتزیو از تصمیم اینزاگی خیلی عصبانی شد
  • تام بریدی در کنار نواک جوکوویچ و تیبو کورتوا / عکس
  • مادرید عاشق جود: هزاران بلینگام در برنابئو (عکس)
  • غایب بزرگ جشن پیروزی رئال در ال‌کلاسیکو
  • رئال مادرید باز هم بارسلونا را برد؛ سه برد متوالی برای کارلتو
  • رکوردهای جدید برای رئال و بارسا در ال‌کلاسیکوی دیشب
  • رکورد بی‌سابقه رئال مادرید در 88 سال اخیر پس از پیروزی مقابل بارسلونا