Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@15:52:43 GMT

معلوم نیست خوزستان چه وقت از وضعیت قرمز خارج شود

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۴۸۹۱

معلوم نیست خوزستان چه وقت از وضعیت قرمز خارج شود

ایسنا/خوزستان سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه همچنان خوزستان در وضعیت قرمز قرار دارد، گفت: کاهش موارد ابتلا، در حد خارج شدن از وضعیت قرمز نیست.

دکتر سیدمحمد علوی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به کاهش موارد ابتلا در خوزستان، اظهار کرد: همچنان ۱۲ شهر خوزستان قرمز، چهار شهر نارنجی و ۱۱ شهر زرد هستند؛ ما وضعیت شهرهای نارنجی را نیز مانند وضعیت قرمز می‌دانیم زیرا کاهش موارد ابتلا در این مناطق، در حد خارج شدن از وضعیت قرمز نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر چند با توجه به کاهش موارد بیماری، امیدواریم از وضعیت قرمز خارج شویم اما نمی‌توان وضعیت آینده را پیش‌بینی کرد و زمان خارج شدن از وضعیت قرمز، قابل پیش‌بینی نیست.

سرپرست مرکز بهداشت خوزستان تصریح کرد: همه شاهد بودیم که تا اردیبهشت‌ماه وضعیت در خوزستان خوب بود اما پس از عید فطر وضعیت تغییر کرد و خوزستان، قرمز شد و همچنان این وضعیت ادامه دارد. وضعیت شیوع کرونا در آینده بستگی به رفتار مردم دارد. معلوم نیست در آینده چه اچه اتفاقی می‌افتد. درست است که اکنون شاهد کاهش موارد ابتلا هستیم اما اگر به عنوان مثال ناگهان جمعیت زیادی در مراسمی شرکت کنند یا دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، شرایط تغییر می‌کند.

علوی بیان کرد: همچنان بیماری وجود دارد و باید با این ویروس زندگی کنیم و تا زمانی که واکسنی در سطح انبوه جهانی تولید نشود، باید نکات بهداشتی و استفاده از ماسک رعایت شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس کاهش موارد ابتلا وضعیت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۴۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منشاء صدای انفجار در تبریز و اصفهان/ تا این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر حمله از خارج وجود ندارد +فیلم

برخی منابع آگاه گفتند که برخلاف شایعات و ادعاهای رسانه‌های اسرائیلی، تا این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر حمله از خارج به اصفهان یا هیچ یک از نقاط دیگر کشور وجود ندارد.

به گزارش مشرق، ساعاتی قبل، برخی منابع خبری از شنیده شدن صدای سه انفجار در حوالی پایگاه شکاری ارتش در شمال شرق اصفهان خبر داده بودند.

پدافند هوایی در برخی نقاط مثل اصفهان و تبریز، اقدام به شلیک کرده اما این موضوع به دلیل حساسیت بالای پدافند بخاطر وضعیت فعلی و در اثر «احتمال» رویت برخی ریزپرنده‌ها بوده است.

پدافند در واکنش به یک شی که احتمال داده می شود ریزپرنده باشد فعال شده است.

خبرنگار حاضر در اصفهان: شهر در حال حاضر در امنیت و ارامش کامل است

بر اساس گفته منابع موثق، تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان در امنیت کامل است و گزارش برخی رسانه‌های خارجی درباره حادثه در این تأسیسات نادرست است.

تصاویری از جلوی پایگاه شکاری ارتش در اصفهان نشان می‌دهد وضعیت عادی است همچنین صبح امروز برخی منابع محلی از شنیده شدن صدایی شبیه صدای انفجار در جنوب غرب شهر تبریز خبر داده‌اند. بررسی‌ها نشان می‌دهد هیچ‌گونه انفجاری در تبریز رخ نداده است و پدافند هوایی تبریز در پی مشاهده شی مشکوک اقدام به شلیک کرده است.پدافند هوایی تبریز در محدوده وادی رحمت در جنوب غرب این شهر قرار دارد.این پدافند مشرف به شهر تبریز و در فاصله حدود ۲ تا ۳ کیلومتری از پالایشگاه و پتروشیمی تبریز قرار دارد.هم اکنون تبریز در آرامش کامل است. تصاویر ثبت شده توسط کاربران حکایت از فعالیت توپ‌های پدافندی در برخی از نقاط کشور داشته که بعنوان سامانه‌های دفاع نقطه‌ای در برابر تهدیدات در ارتفاع بسیار کم عمل می‌کنند و فعالیت آنها در وضعیت هوشیاری صد در صدی کاملا طبیعی است. منبع: فارس

دیگر خبرها

  • جزییات تولید دام سنگین در کشور+جدول
  • هوای اصفهان ناسالم است/ شاخص زرین‌شهر و قهجاورستان بر مدار قرمز
  • منشاء صدای انفجار در تبریز و اصفهان/ تا این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر حمله از خارج وجود ندارد +فیلم
  • کاهش حساسیت بینایی ۱۲ سال قبل از ابتلا به آلزایمر / تاثیر فرکانس ۴۰ هرتزی بر توقف بیماری
  • کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار یزد
  • گوشت قرمز در وضعیت سفید | چرا قیمت گوشت قرمز کاهشی شد؟
  • کاهش قیمت مرغ در بازار
  • حواستان به افسردگی دوران سالمندی باشد
  • خطوط قرمز بهترین شهرداران دنیا
  • آخرین وضعیت سیل در استانهای جنوبی کشور/ برخی روستاها تخلیه شدند