Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-24@13:44:37 GMT

BRT پرمسافرترین خط اتوبوسرانی پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۴۹۰۰

BRT پرمسافرترین خط اتوبوسرانی پایتخت

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمود ترفع درباره فعالیت ناوگان اتوبوسرانی گفت: فعالیت این ناوگان 24 ساعته است و خدمات‌رسانی خطوط 9 گانه بی آر تی تهران در ساعات شب نیز ادامه دارد و اتوبوس‌های این خطوط حتی بدون یک دقیقه تعطیلی، در طول شبانه‌روز به جابه‌جایی مسافر می‌پردازند، البته اتوبوس‌های تک‌کابین به جای اتوبوس‌های دوکابین در خطوط شبانه به کار گرفته می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه خطوط بی آرتی، پرترددترین مسیرهای اتوبوسرانی تهران هستند و بیشترین تعداد مسافران در این خطوط جابه‌جا می‌شوند، افزود: البته در این میان، خط 7 بی آرتی که میدان راه آهن در جنوب تهران را به میدان تجریش در شمال تهران اتصال می‌دهد، پرمسافرترین خط اتوبوسرانی پایتخت است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تاکید بر اینکه خط یک بی آر تی که میدان آزادی و پایانه غرب در منتهی‌الیه غربی تهران را به چهارراه تهران‌پارس و پایانه شرق در منتهی‌الیه شرقی تهران متصل می‌کند، دیگر خط اتوبوسرانی تهران با بیشترین تعداد مسافر است گفت: اصولاً ناوگان اتوبوسرانی، پرتقاضاترین مُد حمل و نقل عمومی در پایتخت محسوب می‌شود و با وجود همه محدودیت‌های موجود، خود را موظف به خدمات‌رسانی حداکثری به شهروندان در هر شرایطی می‌دانیم.

انتهای پیام/

20 / 20 محمود ترفع مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اتوبوسرانی پرمسافرترین خط اتوبوسرانی پایتخت ناوگان اتوبوسرانی BRT خطوط بی آرتی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: محمود ترفع مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اتوبوسرانی ناوگان اتوبوسرانی خطوط بی آرتی اتوبوسرانی تهران خط اتوبوسرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۴۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب در کرمانشاه

رضا دوستی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای رفاه حال شهروندان کرمانشاهی خطوط اتوبوسرانی کریدور شمال به جنوب (طاق‌بستان-فردوسی) و شرق به غرب (کیهانشهر-دولت آباد) راه‌اندازی شد.

وی افزود: اتوبوس‌ها در ۱۵ مسیر که بیش از ۳۰ شهرک است تقویت شده که می‌توان به شهرک‌های باغ ابریشم و مجتمع میلاد، تعاون، معلم، شهرک صادقیه، شهرک الهیه، سجادیه، قبرستان بریموند، نوکان، دولت‌آباد و مسیرهای مرکز شهر از جمله خیام، پردیس، بهار، بازار، کرناچی، ظفر، مسکن اشاره کرد.

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: از شهروندان تقاضا داریم برای پارک خودروهای شخصی خود به جای اینکه به ترمینال مراجعه کنند به پارکینگ‌های سطح شهر مراجعه کنند.

وی ادامه داد: در گذشته در ترمینال فضای خالی بوده اما اکنون به دلیل ورود اتوبوس‌ها به ناوگان فضای کافی برای پارک اتوبوس‌ها نیست لذا تقاضا داریم شهروندان این موضوع را رعایت کنند.

کد خبر 6084965

دیگر خبرها

  • پایانه های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند
  • تمدید خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی شیراز
  • ورود ۵ هزار اتوبوس نو به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • افزایش محدوده خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری بیرجند
  • ورود ۵ هزار اتوبوس فعال به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • امسال ۵۰۰ اتوبوس شهری اورهال می‌شود
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب
  • ورود ۵۰۰۰ اتوبوس نو تا پایان سال به شهر تهران
  • کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس ها در غرب تهران
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب در کرمانشاه