Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای دیدار تیم‌های هوادار تهران و آلومنیوم اراک از سری رقابت‌های لیگ برتر را اعلام کرد. تاریخ انتشار: 11:58 - 24 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۷۴۶۱

خبرگزاری میزان - طبق اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های هوادار تهران و آلومنیوم اراک از سری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال روز ۲۲ تیرماه برگزار شد که از سوی سید میثم آقایی، بازکن تیم آلومنیوم اراک تخلفاتی مبنی بر فحاشی رکیک و رفتار غیرورزشی و امیر خطیبی یکی از اعضای منتسب به تیم آلومینیوم تخلفاتی مبنی ایراد و صدمه بدنی عمدی نسبت به مامور نیروی انتظامی مستقر در رختکن صورت گرفت که در خور صدور قرار دستور موقت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به استناد ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی وتا صدور رای مقتضی، سید میثم آقایی از همراهی تیم مربوطه و امیر خطیبی از ورود به استادیوم‌های محل برگزاری مسابقات فوتبال محروم هستند.   دستور موقت صادره بلافاصله قابل اجرا بوده و ظرف مدت دو روز از تاریخ ابلاغ، قابل تجدید نظرخواهی نزد کمیته استیناف است. بیشتر بخوانید: کمیته انضباطی: اعتراضی از سوی باشگاه پارس جنوبی به دست ما نرسیده است انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال هوادار تهران آلومینیوم اراک آلومنیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۴۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه ذوب‌آهن پس از دیدار مقابل پرسپولیس که روز نُهم اسفندماه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد، نسبت به شکایت از سرخ پوشان اقدام کرده بود که حالا واکنش کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را به همراه داشت.

در رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آمده: «درباره شکایت باشگاه ذوب‌آهن از باشگاه پرسپولیس مبنی بر نشر اکاذیب و انتساب آن به باشگاه شاکی و عدم امکان اثبات صحت این مطالب از سوی باشگاه طرف شکایت، در نتیجه تخلف انتسابی به باشگاه پرسپولیس محرز و مسلم تشخیص داده شده و منتسب به ماده 71 مقررات انضباطی و با رعایت ماده 94 این مقررات، باشگاه پرسپولیس به پرداخت مبلغ 60 میلیون جریمه نقدی محکوم شد که رای صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف است.»

کمیته انضباطی فدراسیون جزئیاتی از شکایت ذوب‌آهن نسبت به پرسپولیس منتشر نکرده، اما به نظر می‌رسد انتشار نوشته‌های عجیب روی کاغذ و مطرح کردن مسائلی مبنی بر جادو و جنبل  در رختکن فولادشهر، مورد شکایت بوده که سرخ پوشان نتوانستند آن را اثبات کنند و به همین دلیل جریمه شدند.

دیگر خبرها

  • آرای بدوی کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب آهن از پرسپولیس
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال
  • آرای کمیته انضباطی برای تخلفات بازی استقلال و آلومینیوم
  • اعلام تیم داوری دیدار ذوب‌آهن و آلومینیوم
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته‌های اخلاق و انضباطی
  • پس از استوری جنجالی؛ احضار آرش رضاوند به کمیته های اخلاق و انضباطی
  • هافبک استقلال به خاطر یک استوری به کمیته انضباطی احضار شد
  • آرای جدید کمیته انضباطی؛ مهدی هاشمی نسب نقره داغ شد