Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@09:11:50 GMT

اجرای چهار پروژه راهسازی در ایذه

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۵۰۶۲

اجرای چهار پروژه راهسازی در ایذه

سید محمود هیبتی سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا جاده اهواز- باغملک- ایذه به سمت دهدز و چهارمحال و بختیاری را یکی از مهمترین محورهای خوزستان عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به میزان بالای تردد خودروهای حمل بار و مسافر از این محور، مدت‌ها لزوم رسیدگی این جاده احساس می‌شد.

وی افزود: لکه گیری و روکش آسفالت باند رفت محور ایذه به باغملک حدفاصل دروازه قرآن تا پل هلایجان که چندی پیش با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال آغاز شده‌بود، به تازگی به پایان رسیده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایذه ادامه داد: در حال حاضر و در محدوده جغرافیایی شهرستان ، پروژه بهسازی و آسفالت جاده کمربندی اصفهان از میدان غدیر تا میدان ولیعصر با اعتبار ۱۲۸ میلیارد ریال در حال انجام است، این پروژه که از اسفند سال گذشته آغاز شده‌است تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت داشته است، کار روی این قطعه ۶ کیلومتری با رعایت تمام استانداردها در حال انجام است.

وی از ادامه بهسازی و روکش آسفالت محور ایذه به دهدز خبر داد و تصریح کرد: این پروژه‌ تا انتهای حوزه راه شهرستان ادامه خواهد یافت، با اضافه شدن ۲ پیمانکار جدید روند کار سرعت زیادی به خود گرفته‌است.

هیبتی از آغار به کار پروژه لکه‌گیری و آسفالت حفاظتی محور ایذه به مرغا خبر داد و افزود: این پروژه با اعتبار ۳۷ میلیارد ریال به تازگی و از سه‌راهی راسفند آغاز شده است و تا سال آینده تکمیل خواهدشد.

محور اهواز- ایذه - دهدز به سمت چهارمحال و بختیاری یکی از جاده‌های پرتردد جنوب غرب کشور محسوب می‌شود که نقش بسزایی در جابجایی مسافر و بار ایفا می‌کند.

کیفیت پایین آسفالت این محور از ایذه تا دهدز و مرز چهارمحال و بختیاری همواره انتقادات زیادی را در پی داشته‌است که با عزم راهداری، اکنون شاهد بهسازی آن هستیم.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای دهدز ایذه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای دهدز ایذه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای دهدز ایذه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۵۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان نقده در سال گذشته 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نقده گفت: با توجه به تردد زائرین اربعین حسینی از محور‌های مواصلاتی و لزوم ایمن سازی این محور‌ها در سال گذشته ضمن خط کشی نزدیک به ۲۵۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان در دو مرحله، عملیات شانه سازی در ۴۰ کیلومتر از این محور‌ها نیز انجام گرفته است. 

وی افزود: شهرستان نقده از لحاظ آسفالت راه‌های روستائی در وضعیت مطلوبی قرار دارد و با بهسازی و آسفالت ۳.۵ کیلومتر از این محور‌ها در سال گذشته رتبه دوم برخورداری از آسفالت راه‌های روستائی در استان را به خود اختصاص داده است و ۱۲۰ کیلومتر از این محور‌ها تسطیح و رگلاژ شده اند همچنین در سال گذشته با توجه به نیاز شهرستان، یک کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان روکش آسفالت شد. 

رستمی با اشاره به سایر فعالیت‌ها حوزه استحفاضی این شهرستان گفت: شانه سازی به طول ۲۳ کیلومتر در محور‌های روستائی، شن ریزی ۱۱ کیلومتر از این محور ها، دیگر اقدامات حوزه راهداری در این شهرستان در سال گذشته را شامل می‌شود. 

وی اضهار کرد: بازسازی و نصب تابلو علائم هشدار دهنده جاده‌ای به تعداد ۳۴۶ مورد بازسازی و نصب بیش از ۸۰۰ متر گاردریل و تامین ۶ کیلومتر روشنائی محور نقده محمدیار با همکاری اداره برق این شهرستان از جمله فعالیت‌های مهم این اداره کل در سال گذشته است.

دیگر خبرها

  • آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه‌های روستایی لرستان
  • اجرای روکش آسفالت گرم و لکه گیری ۲۴۶ کیلومتر از جاده های استان اصفهان در سال گذشته
  • خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان نقده در سال گذشته 
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • تخصیص ۱۲۸ میلیارد تومان برای جاده یاسوج به سی‌سخت
  • تصادف مرگبار در محور ایذه به پیان
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام راهسازی صومعه سرا مستلزم ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • انعقاد ۵ قرارداد روکش آسفالت جاده‌های شهرستان درمیان
  • کشف ۱۸ فقره سرقت در اجرای طرح امنیت محله محور در خدابنده
  • ۵۴۷ کیلومتر از جاده های استان بوشهر روکش آسفالت و لکه ‎گیری شد