Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-20@03:29:39 GMT

امروز و فردا در کدام استان‌ها باران می‌بارد؟

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۵۱۲۳

امروز و فردا در کدام استان‌ها باران می‌بارد؟

رویداد۲۴ فریبا گودرزی به تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی سراسر کشور پرداخت و گفت: امروز صبح استان‌های واقع در شمال غرب، سواحل شمالی، برخی نقاط شمال شرق، استان‌های واقع در نقاط جنوبی البرز کشورمان و برای اوایل امشب نیمه جنوبی کرمان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، برخی نقاط هرمزگان رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش بادهای شدید موقتی را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در چند روز آینده شرق دریای عمان مواج خواهد بود که برای روز پنج شنبه با مواج شدن دریای خزر نیز روبه‌رو می‌شویم.

این کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: همچنین در چند روز آینده منطقه زابل با وزش شدید باد روبه‌روست که خیزش گرد و خاک را برای این استان پیش‌بینی می‌کنیم.

گودرزی خاطرنشان کرد: هوای تهران امروز نیمه ابری است و در اوایل امشب با بارش پراکنده و رعد و برق روبه‌رو می‌شویم که بیشینه دما در آن به ۳۵ درجه سانتگیراد می‌رسد.

بیشتر بخوانید: سیل ۵ استان را درگیر کرد

این کارشناس سازمان هواشناسی تاکید کرد: در روز پنچ شنبه و جمعه بارش بارانی در تهران صورت نمی‌گیرد و بیشتر در مرکز کشور در استان‌های یزد، اصفهان، شمال فارس، کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان با بارش باران روبه‌رو می‌شوند.

منبع: میزان لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 هواشناسی بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۵۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام نقطه ایران در روزهای اخیر باران بیشتری بارید؟

آفتاب‌‌نیوز :

بارش باران امروز هم در هرمزگان، سیستان و بلوچستان و کرمان و خراسان جنوبی را در بر گرفت و در یزد، اصفهان و چهارمحال و بختیاری نیز شاهد بارش بودیم.

بیشترین بارش در زرآباد سیستان و بلوچستان با ۲۷۰ میلیمتر بارندگی گزارش شده است.

جاری شدن سیلاب و بارندگی‌های دو روز اخیر، ده‌ها محور شریانی و غیرشریانی و همچنین جاده‌های روستایی در جنوب کشور به ویژه در سیستان و بلوچستان را مسدود کرده است.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

دیگر خبرها

  • بارش در دوسوم مناطق کشور با ورود سامانه بارشیِ جدید | چه روزی باران می بارد؟
  • بارش ها در نوار جنوبی کشور تا فردا ۳۱ فروردین ماه تشدید می شود
  • کشاورزان و عشایر هشدار بارش باران و وزش باد را جدی بگیرند
  • وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • رگبار باران و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور
  • هواشناسی ایران/ هشدار وزش باد شدید و رگبار باران در نقاط مختلف کشور
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / امروز و فردا در کدام استان‌های کشور باران می‌بارد؟
  • کدام نقطه ایران در روزهای اخیر باران بیشتری بارید؟
  • افزایش رگبار باران و وزش باد از فردا
  • فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور تا فردا