Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهوری قزاقستان، با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا، رژیم قرنطینه در این کشور را تا پایان جولای (۱۰ مرداد ماه) تمدید کرد و محدودیت‌های جدی برای رویدادهای جمعی مورد اجرا گذاشته می‌شود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «نووستی»، "قاسم ژومارت توکایف" رئیس جمهوری قزاقستان، از تمدید رژیم قرنطینه تا پایان ماه جولای (10 مرداد ماه) در رابطه با وضعیت شیوع ویروس کرونا در این کشور خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه منتشره از سوی دفتر ریاست جمهوری قزاقستان آمده است: «در رابطه با اوضاع اپیدمیک در کشور، رژیم قرنطینه تا دو هفته دیگر تمدید خواهد شد. فردا (روز سه شنبه) کمیسیون دولت تصمیم گیری‌های لازم در این رابطه را اتخاذ خواهد کرد. برقراری قرنطینه برای محافظت از سلامت شهروندان ضروری است و باید اقدامات سختگیرانه‌ای برای ایمنی جامعه در مقابل ویروس کرونا انجام گیرد.»

توکایف از پزشکان، نیروهای پلیس و داوطلبان بخاطر اقداماتشان در زمینه مبارزه با ویروس کرونا قدردانی کرد.

پیش از این، ورئیس جمهوری قزاقستان روز 13 جولای (23 تیر ماه) به یاد قربانیان ویروس کرونا، روز عزای عمومی در کشور اعلام کرده بود.

محدودیت‌های جدید برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در قزاقستان، از اول ماه جولای (11 تیر ماه) به مرحله اجرا درآمد.

رفت و آمد اتوبوس‌های مسافری بین مناطق محدود شده، برنامه‌های سرگرمی، ورزشی و سایر رویدادهای عمومی و همچنین رویدادهای خانوادگی و مراسم عروسی و یادبودها ممنوع شده است. سالن‌های زیبایی، آرایشگاه‌ها، باشگاه‌های ورزشی، استخرها و موسسات فرهنگی و تفریحی، بسته شدند.

بر اساس آخرین آمار رسمی مربوط به 13 جولای (23 تیر ماه)، در جمهوری قزاقستان تاکنون بیش از 58 هزار مورد بیماری کووید-19 ثبت شده و 375 بیمار جان خود را از دست داده‌اند.

گزارش| کرونا و دور جدید تنش میان قزاقستان و چینکرونا در قزاقستان 27 قربانی گرفته استافزایش مبتلایان به کرونا در بلاروس، گرجستان و قزاقستان

انتهای پیام/

R7535/P/S8,87/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا کشور قزاقستان بیشتر بخوانید... افزایش مبتلایان به کرونا در بلاروس، گرجستان و قزاقستان نخستین قربانی کرونا در قزاقستان و ارمنستان/ درخواست کمک صربستان از روسیه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا کشور قزاقستان ویروس کرونا جمهوری قزاقستان رژیم قرنطینه ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۵۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر دفاع به قزاقستان

 امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به‌منظور شرکت در اجلاس وزرای دفاع کشور‌های عضو سازمان همکاری شانگهای، تهران را به مقصد آستانه پایتخت قزاقستان ترک کرد.

سخنرانی و گفتگو با وزرای دفاع حاضر در این اجلاس از برنامه‌های امیر سرتیپ آشتیانی در این سفر خواهد بود.

 سازمان همکاری‌های شانگهای (SCO) سازمانی اوراسیایی میان‌دولتی است که برای همکاری‌های چندجانبه امنیتی، اقتصادی و سیاسی تشکیل شده‌است، استفاده از ظرفیت‌های سازمان شانگهای به منظور تحکیم و اعتماد سازی بیشتر به منظور توسعه وگسترش همکاری‌های دفاعی و نظامی با کشور‌های عضو، فرصت‌های جدیدی برای جمهوری اسلامی ایران و سایر کشور‌ها در حوزه دفاعی و نظامی قرار داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران وارد قزاقستان شد
  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد پرسپولیس
  • «عملیات وعده صادق» از نگاه شخصیت‌های سیاسی ترکیه
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در ترکیه
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • خوشبینی اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس