Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا شهرستان اردبیل در اطلاعیه شماره ۹ خود با تکرار و هشدارِ وضعیت قرمز، آرایشگاه‌های زنانه، سینماها و اماکنی که فعالیت آن‌ها مستلزم تجمع افراد است، را تعطیل اعلام نمود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا شهرستان اردبیل در اطلاعیه شماره ۹ خود با تکرار و هشدارِ وضعیت قرمز، آرایشگاه‌های زنانه، سینماها و اماکنی که فعالیت آن‌ها مستلزم تجمع افراد است، را تعطیل اعلام نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن کامل اطلاعیه شماره ۹ این ستاد خطاب به مردم شهرستان اردبیل به شرح ذیل است:

ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در عمل به مسؤولیت و پیرو اطلاعیه قبلی با تکرار و هشدارِ وضعیت قرمز، با تأکید مضاعف همه را به رعایت اصول و دستورالعمل‌های بهداشتی دعوت می‌کند.

اگر چه عملکرد حوزه اطلاع‌رسانی و اعلان هشدارها و تأکیدها مناسب ارزیابی می‌شود، اما با کمال تأسف شاهد بی‌توجهی، بی مبالاتی و بی‌مسئؤولیتی بخش‌های قابل توجهی از مردم هستیم. 

اینک که بیش از دوره قبل در معرض تهدیدهای جان‌فرسای موج دوم شیوع ویروس کرونا قرار داریم لازم است با قبول شرایط موجود، سبک زندگی را در مسیر تأمین حداکثری سلامت خانواده و جامعه تغییر دهیم.

لذا با اعلام مجدد ممنوعیت کامل برگزاری هرگونه مراسم مربوط به ازدواج از جمله عقد و عروسی در تالارها و همچنین ممنوعیت کامل مراسم ترحیم در اماکن عمومی و منازل توجه عموم اهالی و ساکنان را به موارد ذیل جلب می‌کند:

۱ – در وضعیت قرمز همه آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی زنانه به طور کامل تعطیل هستند و لازم است صاحبان و کارکنان این حرفه، توجه لازم را در خصوص همکاری با عوامل محترم دادستانی، دانشگاه علوم پزشکی، بسیج، نهادها و نیروهای مراقبتی و انتظامی به‌عمل آورند.

۲ – کلیه تالارهای پذیرایی، آموزشگاه‌ها، کتابخانه‌های عمومی، مهدهای کودک، سالن‌های سینما، نمایش، موزه‌ها، مراکز تفریحی، ورزشی، استخرهای سرپوشیده، گیم‌نت، شهر بازی، سالن‌های بدنسازی و موارد مشابه که فعالیت آن‌ها مستلزم تجمع افراد است، کاملاً تعطیل هستند.

۳ – با توجه به نگرانی و دلهره مردم در خصوص احتمال ابتلا به بیماری کرونا و مراجعه مستقیم به بیمارستانها، از همه شما مردم درخواست میشود در مرحله اول از مراجعه به بیمارستانها اکیدا خودداری و به نزدیکترین درمانگاه یا مطب مراجعه کنید و همچنین با مراجعه به سامانه ir.gov.salamat و سایر اپلیکیشن‌های مورد تأیید وزارت بهداشت، وضعیت سلامت خود و خانواده را ثبت کنید.

برای حفظ جان و سلامت خود و خانواده لازم است در اماکن عمومی از ماسک استفاده کنید و بهداشت و فاصله‌گذاری اجتماعی و حتی فاصله‌گذاری‌های خانوادگی را جداً رعایت کنید.

ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا - شهرستان اردبیل

۲۴ تیرماه ۱۳۹۹

-انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: اطلاعیه ویروس کرونا وضعیت قرمز سینما اردبیل ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا شهرستان اردبیل اطلاعیه شماره آرایشگاه ها وضعیت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۵۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل: آماده برگزاری دور دوم انتخابات هستیم

به گزارش جام جم آنلاین،رضا قاسمیان در جریان سفر به شهرستان پارس آباد و در مصاحبه با خبرنگاران گفت: مشارکت مردم در دور نخست انتخابات در این حوزه انتخابیه پرشور و مایه روسفیدی استان بود و امیدواریم که دور دوم انتخابات هم با همین حساسیت و اهمیت برگزار شود.

وی خواستار مشارکت مردم در دور دوم انتخابات در حوزه در حوزه پارس آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز شد و بیان کرد: از مردم می‌خواهیم که با بررسی فضا، انتخابی آگاهانه داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل همچنین اظهار کرد: از ۲ نامزد راه یافته به دور دوم و نیز از هواداران آنها نیز می‌خواهیم که رقابت سالم را مد نظر داشته باشند و از ایجاد اختلال در روند عادی زندگی مردم پرهیز کرده و در مدار قانون و اخلاق انتخاباتی رقابت کنند.

 انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز مغان به علت کسب نشدن حدنصاب ۲۰ درصد آرا از سوی هیچ کدام از رقبای حاضر، به دور دوم کشیده شد.

بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، در حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز مغان ابراهیم فهیمی گیگلو با کسب ۱۸ هزار و ۴۷۲ رای و امیدعلی رعنایی با کسب ۱۷ هزار و ۶۳۲ رای به دور دوم انتخابات راه یافته‌اند.

در دور اول انتخابات در ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در این حوزه انتخابیه، ۲۱ نامزد رقابت داشتند و ۱۲۵ هزار و ۱۲۸ رای از مردم این حوزه اخذ شد.

در پنج حوزه انتخابیه استان اردبیل در دور نخست، ۶ منتخب استان برای حضور در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی مشخص شدند.

در این دوره از انتخابات، علی نیکزاد ثمرین(نماینده دوره یازدهم)، صدیف بدری(نماینده دور دهم و یازدهم) و احد بیوته از حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین، محمد خوش سیما از حوزه انتخابیه گرمی و انگوت، بابک رضازاده از حوزه انتخابیه مشگین‌شهر و وحید کنعانی کلور از حوزه انتخابیه خلخال و کوثر به عنوان منتخبان دور اول مردم به مجلس راه یافتند.

در این دوره از انتخابات، در مجموع بیش از یک میلیون نفر در استان اردبیل واجد شرایط رای دادن بودند که نزدیک ۵۰ درصد آنها در پای صندوق‌های رای حاضر شده و به ۱۶۸ نامزد حاضر رای دادند.

اردبیل دارای پنج حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین با سه نماینده، پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز با یک نماینده، خلخال و کوثر با یک نماینده، مشگین‌شهر با یک نماینده و گرمی مغان و انگوت با یک نماینده و در مجموع هفت نماینده است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ همزمان با سراسر کشور در پنج حوزه انتخابیه استان اردبیل برگزار شد و ۱۶۸ نامزد انتخاباتی برای به دست آوردن هفت کرسی مجلس شورای اسلامی رقابت کردند.

دیگر خبرها

  • اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»
  • اطلاعیه شماره ۳ فراجا در اجرایِ "طرح نور"
  • رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل: آماده برگزاری دور دوم انتخابات هستیم
  • کاهش شیوع سالک در سمنان
  • جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر در شهرستان پیرانشهر
  • سیلاب جان ۲ نیکشهری را گرفت
  • پیشگیری از مسمومیت غذایی
  • برنامه پیشگیری و درمان اعتیاد با رویکرد مردمی سازی
  • تلف شدن تعداد انبوهی ماهی قرمز در دریاچه شورابیل اردبیل
  • آماده‌باش کامل اورژانس ۱۱۵ شهرستان ایرانشهر