Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین سلطانی، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: طی مدت یاد شده میزان بارش از ایستگاه های هواشناسی "فرودگاه زنجان ۴/۷، دانشگاه زنجان ۲/۹، چورزق ۲/۷، گیلوان ۱/۷، صائین قلعه ۱/۷، زنجان ۱/۴، آببر ۱/۲، پری ۱/۱ و دندی ۱ میلیمتر و مابقی نیز زیر یک میلیمتر گزارش شد.  

وی اظهار داشت: بارش باران در شهرستان ماهنشان در طی چهار روز گذشته /جمعه تا دوشنبه/ در مجموع به میزان ۲۱/۱ میلیمتر به ثبت رسید که بیشترین بارندگی را در طی مدت یاد شده در سطح این استان را داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلطانی تصریح کرد: در طول چهار روز اخیر، مجموع میزان بارندگی در چورزق ۱۵/۳، آببر ۱۳/۶، فرودگاه زنجان ۱۲/۵، دانشگاه زنجان ۱۱/۸، قیدار ۱۱/۵، باش قشلاق گرماب ۱۰، صائین قلعه ۸/۷، ابهر ۷/۸، نیک پی ۷/۷، فیله خاصه ۶/۴، زنجان ۶/۱، خرمدره ۵/۹ پری ۵/۱، دندی ۴/۷، خیرآباد ۴/۶، سجاس ۴/۴، گیلوان ۳/۲، گرماب ۲/۹، حلب ۱/۸ و زرین رود ۱/۷ میلیمتر گزارش شد.

وی گفت: بعدازظهر امروز /سه شنبه/ نیز رگبار باران همراه با وقوع رعد و برق را در مناطق مختلف این استان خواهیم داشت و بارش های پراکنده تا روز چهارشنبه /۲۵ تیر ماه جاری/ هم تداوم خواهد داشت.

استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و چهار ایستگاه دیگر نیز به طور ۱۲ ساعته، کارشناسان حرفه‌ای مستقر هستند و داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

برچسب‌ها بارندگی زنجان سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بارندگی زنجان سازمان هواشناسی بارندگی زنجان سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۵۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنگان سربیشه با ۱۷ میلی متر رکوردار بارش باران در خراسان جنوبی شد

جواد نخعی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهارکرد: تا پایان وقت امروز برای خراسان جنوبی توده هوای ناپدار در منطقه و به ویژه در نیمه شرفی استان، رگبار و رعد و برق، خطر برخورد با صاعه و ایجاد روان، سیلابی شدن برخی از مناطق به ویژه در شهرستان‌های درمیان و سرییشه و نقاطی از قاین و زیرکوه پیش بینی می‌شود.

سرپرست اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی با بیان اینکه در مورد دما نیز در خراسان جنوبی روند کاهشی دارد و هوا خنک‌تر خواهد شد، بیان کرد: بیشترین میزان بارندگی در ۲۴ ساعت گذشته برای کنگان سربیشه با ۱۷ میلی متر بارندگی بوده است.

نخعی ادامه داد: در مراکز شهرها نیز بیشترین میزان بارندگی مربوط به اسدیه با ۹ میلی متر بوده است و برای ایستگاه فرودگاهی بیرجند هشت میلی متر بارندگی ثبت شده است.

وی با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی یادآور شد: از همه هم استانی‌های عزیز می‌خواهیم که به هشدارها توجه لازم را داشته باشند.

کد خبر 6077373

دیگر خبرها

  • بیشترین باران در جنوب بوشهر به میزان ۴۰ میلیمتر ثبت شد
  • زنجان گرمتر می شود
  • آغاز افزایش دما از امروز در خراسان رضوی
  • ثبت بیشترین بارندگی با ۲۳ میلی متر در ایستگاه درح‌ 
  • زنجان بارانی می‌شود
  • بیشترین خسارت سیلاب در چهار شهرستان خراسان جنوبی گزارش شد
  • کنگان سربیشه با ۱۷ میلی متر رکوردار بارش باران در خراسان جنوبی شد
  • برف بهاری برخی مناطق یزد را سفیدپوش کرد
  • بیشترین میزان بارندگی سیستان و بلوچستان در مولتان به ثبت رسید
  • ثبت بارندگی ۱۸ میلیمتری در شهرستان گناباد