Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت آموزش و پرورش بخشنامه، احتساب سنوات خدمت کارمندان دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس و بالاتر از ۳۰ سال به ۳۵ سال را ابلاغ کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در راستای اجرای قوانین خدمات کشوری،  با صدور بخشنامه‌ای به  ادارات کل استان‌ها، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه شهید رجایی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دستورالعمل افزایش حداکثر امتیاز احتساب بابت سنوات خدمت و تجربه کارمندانی که دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس و بالاتر هستند از 30 سال به 35 سال  را ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بر این اساس، پیرو دستورالعمل تاریخ 21 اردیبهشت 88 سازمان امور اداری و استخدامی کشور به موجب مصوبه جلسه به تاریخ 29 اردیبهشت 99 شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، حداکثر امتیاز احتساب بابت سنوات خدمت و تجربه کارمندانی که دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس و بالاتر هستند از 30 سال به 35 سال افزایش می‌یابد.

مشکل آموزش و پرورش برای پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان با فروش املاک مازادتعدد نهادهای سیاست‌گذار چه آسیب‌هایی به آموزش و پرورش می‌زند؟نظر کارشناسی شورای عالی آموزش و پرورش در سیاست‌گذاری‌ها لحاظ نمی‌شود!

انتهای پیام/

R1014132/P/S2,22/CT12 واژه های کاربردی مرتبط وزارت آموزش و پرورش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش وزارت آموزش و پرورش مدرک تحصیلی فوق لیسانس سنوات خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۵۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی ۱۶هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی چهارمحال‌وبختیاری، گفت: تا به حال از میان ۱۸ هزار نوآموز پایه اول استان، نزدیک به ۱۶ هزار نوآموز فرایند نوبت گیری و سنجش خود را انجام داده‌اند.

عباس داوطلب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: در راستای سیاست‌های تحولی آموزش و پرورش استثنایی و خدمت به مردم استان چهارمحال و بختیاری سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان سال‌جاری با رویکرد جدید از آذر سال گذشته آغاز شد و تا پایان اردیبهشت سال‌جاری ادامه دارد.

وی افزود: پس از پایان سنجش جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان کار توانبخشی و آموزش یک نفر فرد مؤثر در خانواده برای نوآموزان و دانش آموزان دارای محدودیت با حضور مربیان متخصص به صورت تکمیلی آغاز خواهد شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی چهارمحال‌وبختیاری افزود: تا به حال از میان ۱۸ هزار نوآموز پایه اول استان، نزدیک به ۱۶ هزار نوآموز فرایند نوبت‌گیری و سنجش خود را انجام داده‌اند، بنابراین از والدین دارای فرزند چهار سال به بالا بالاخص نوآموزان بدو ورود به مدرسه که تا به حال برای ثبت‌نام سنجش فرزند خود اقدام نکرده‌اند، هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت‌نام و آغاز فرایند سنجش فرزند خود به دو سامانه http://My.medu.ir یا http://Gov.ir مراجعه کنند.

وی گفت: در رویکرد جدید سنجش، دیگر خبری از پایگاه‌های سنجش موقتی در استان و به‌کارگیری نیروهای آزاد جهت انجام فرایند سنجش نیست، بلکه در رویکرد جدید، نیروهای دوره دیده در ۱۶ مرکز جامع سنجش، آموزش، توان بخشی و مداخله بهنگام رشدی_ تربیتی ثابت و همیشگی با تجهیزات لازم آموزشی و توانبخشی، به سنجش نوآموزان و دانش‌آموزان می‌پردازند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی چهارمحال‌وبختیاری افزود: در هر منطقه آموزشی استان، یکی از این مراکز جامع سنجش را ایجاد شده است و هر کدام از مراجعه‌کنندگان به سامانه‌های مذکور پس از انجام ثبت‌نام می‌توانند با توجه به محل زندگی خود محل سنجش فرزندشان را از میان این ۱۶ مرکز جامع انتخاب کنند و سپس مکان دقیق این مراکز را دریافت کنند.

کد خبر 744942

دیگر خبرها

  • سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی ۱۶هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری
  • عملیات سخت شناور‌کردن تقویم آموزشی
  • نکته مهم درباره ترمیم نمره برای کنکوری‌ها
  • کنکوری‌ها بخوانند | نکته مهم درباره ترمیم نمره
  • توانمندسازی ۵۳درصد از آموزگاران خراسان رضوی
  • جزئیات تغییر زمان آغاز سال تحصیلی
  • احتمال تغییر زمان آغاز سال تحصیلی مدارس
  • تغییر زمان آغاز سال تحصیلی مدارس کشور
  • احتمال تغییر زمان آغاز سال تحصیلی ١۴٠٣
  • تغییر تقویم آموزشی در انتظار تایید مجلس/آغاز سال تحصیلی براساس شرایط آب‌و هوایی