Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران  در خصوص آخرین وضعیت پرونده کلینیک سینا مهر و اعتراضاتی که وی درباره قانع کننده نبودن این توضیحات دو نماینده وزارت کار و وزارت بهداشت در صحن شورای شهر داشته است، گفت: نمایندگان وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی پاسخگویی لازم را نداشتند، در جلسه‌ای که این نماینده آمد هیچ فرصتی برای گفت و گو کردن و طرح سوالات از سوی اعضای شورای شهر نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نماینده وزارت کار فرصت گفت‌وگو درباره ادعاهایی که مطرح شد را نداد، و حتماً در کمیته ویژه بررسی ابعاد حادثه سینا مهر از نماینده این وزارتخانه دعوت می‌کنیم و موضوعات را دقیق‌تر بررسی خواهیم کرد.

صدراعظم نوری با یادآوری این نکته که در حال حاضر با توجه به مشخص نشدن ابعاد این پرونده در مرحله قضاوت نیستیم اظهار داشت: مرجع قضائی تیم ۱۱ نفره‌ای را برگزیده که در حال بررسی علل این حادثه دلخراش هستند.

وی ادامه داد: این گروه جلسه‌ای نیز با شورای شهر داشته‌اند، و منتظر نتیجه گزارش نهایی شأن هستیم و براساس این گزارش مرجع قضائی حکمش را خواهد داد.

این عضو شورای شهر درباره اینکه دقیقاً چه زمانی نتیجه بررسی‌های کمیته ویژه شورا مشخص خواهد شد، ابراز داشت: زمان محدود شورا اجازه بحث و به چالش کشیدن موضوعات را نمی‌دهد و در کمیته ویژه‌ای هم که برای بررسی این حادثه تشکیل شده است نیز به خاطر محدودیت‌های کرونایی نمی‌توانیم دائماً جلسات حضوری داشته باشیم و به همین دلیل نمی‌توانم زمان دقیق پایان بررسی‌ها را بگویم.

منبع: نماینده

کلیدواژه: عضو شورای شهر کلینیک سینا نماینده وزارت بهداشت شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۵۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران ادعاهای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری را قویاً رد کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه امروز (چهارشنبه) پنجم اردیبهشت ماه ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی در خصوص فعالیت‌های سایبری را قویا رد و محکوم کرد.

دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا دو شرکت و چهار فرد ایرانی را به ادعای فعالیت‌های سایبری تحریم کرد.

کنعانی تصریح کرد: نهاد‌های آمریکایی نمی‌توانند با برچسب زدن‌های مختلف بی‌اساس به اشخاص و نهاد‌های ایرانی، موج انتقادات جهانی نسبت به سیاست‌های حمایتی نامحدود آمریکا از جنایات جنگی و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری فلسطین و نیز سرکوب‌های خشونت‌آمیز معترضان در داخل آمریکا را منحرف کنند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی به دولت آمریکا توصیه کرد به جای اتهام زنی‌های بی اساس به دیگر کشور‌ها و ملت‌ها، به حمایت‌های تسلیحاتی، نظامی، مالی و سیاست‌های بین‌المللی خود از رژیم آپارتاید و اشغالگر صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین پایان داده و در سیاست‌های مداخله جویانه و نیز تهدیدآفرین خود نسبت به حقوق بشر، حقوق بشردوستانه بین‌المللی، حقوق بین الملل و صلح و امنیت بین‌المللی بازنگری کرده و مسؤولانه رفتار کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیش بینی سود پتروشیمی بوعلی سینا در سال ۱۴۰۳/ بوعلی در سال ۱۴۰۲ چقدر سود ساخت؟
  • بازسازی صحنه جنایت در شب نشینی مستانه!
  • هشدار وزارت بهداشت غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • ایران ادعاهای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری را قویاً رد کرد
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • بانک مرکزی به تعهدات خود در حوزه دارو عمل کرد
  • بانک مرکزی به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرد
  • افزایش ظرفیت پزشکی یکی از ضروریات کشور است
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید